AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Var å klippet håret her om dagen, frisøren min hadde noen kule sko, så ut som hun ikke brukte sokker, jeg spurte henne rett ut. Det var skikkelig kule sneakers du har på deg, ser du er som meg, går uten sokker, da kippet hun skoen av og viste meg at hun hadde sorte ankelsokker, bruker du ikke sokker sa hun etterpå.Nei går alltid uten sa jeg, ahha sa hun og klippet videre. Etterpå pratet vi litt om andre ting, tror dere hun oppfattet meg som rar. Anonymkode: b62d6...f67
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Så rar du er Anonymkode: 312ea...3af 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så rar du er Anonymkode: 312ea...3af Mener du det ? Anonymkode: b62d6...f67
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var å klippet håret her om dagen, frisøren min hadde noen kule sko, så ut som hun ikke brukte sokker, jeg spurte henne rett ut. Det var skikkelig kule sneakers du har på deg, ser du er som meg, går uten sokker, da kippet hun skoen av og viste meg at hun hadde sorte ankelsokker, bruker du ikke sokker sa hun etterpå.Nei går alltid uten sa jeg, ahha sa hun og klippet videre. Etterpå pratet vi litt om andre ting, tror dere hun oppfattet meg som rar. Anonymkode: b62d6...f67 Nei, tror ikke det. Anonymkode: a9f9e...042 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Vet ikke med henne, men jeg oppfatter deg som rar. Anonymkode: 5d8fc...0a3 11
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Var å klippet håret her om dagen, frisøren min hadde noen kule sko, så ut som hun ikke brukte sokker, jeg spurte henne rett ut. Det var skikkelig kule sneakers du har på deg, ser du er som meg, går uten sokker, da kippet hun skoen av og viste meg at hun hadde sorte ankelsokker, bruker du ikke sokker sa hun etterpå.Nei går alltid uten sa jeg, ahha sa hun og klippet videre. Etterpå pratet vi litt om andre ting, tror dere hun oppfattet meg som rar. Anonymkode: b62d6...f67 Kan du være så snill å slutte å spamme ned dette forumet med føtter, sokker og bare tær? Les deg heller opp på: https://www.erotikkguiden.org/fotfetisj/ Anonymkode: 32c33...d88 6 1 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kan du være så snill å slutte å spamme ned dette forumet med føtter, sokker og bare tær? Les deg heller opp på: https://www.erotikkguiden.org/fotfetisj/ Anonymkode: 32c33...d88 Hva behager ? Anonymkode: b62d6...f67
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var å klippet håret her om dagen, frisøren min hadde noen kule sko, så ut som hun ikke brukte sokker, jeg spurte henne rett ut. Det var skikkelig kule sneakers du har på deg, ser du er som meg, går uten sokker, da kippet hun skoen av og viste meg at hun hadde sorte ankelsokker, bruker du ikke sokker sa hun etterpå.Nei går alltid uten sa jeg, ahha sa hun og klippet videre. Etterpå pratet vi litt om andre ting, tror dere hun oppfattet meg som rar. Anonymkode: b62d6...f67 Ja det tror jeg hun gjorde Anonymkode: acc7a...388 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Ja, hun syntes er rar. Hun bare lot som ingenting, fordi slik spør man bare ikke etter. Anonymkode: 4eb7d...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 Om hun oppfattet deg som rar? Ja, hvem hadde ikke det. Anonymkode: c7ce6...6ba 2
Maestro Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg går mye uten sokker, mye pga mindfulness og sånn - hjemme, ut på plenen hos mamma osv. Men i sko, med mindre det er kjapt i butikken, så bruker jeg sokker. Og når jeg skal på besøk. 😊Fryser jeg på beina så bruker jeg tøfler. Så ja, en ting og tenke noe, men er ikke alt man trenger og si 😂☝🏻 Har adhd og ikke alltid filter på plass eller at ting bare detter ut, men er klar over ukjente folk oppfatter som rar. Jeg er litt rar da, legger ikke skjul på det heller🤔👀 Heller litt rart vesen, enn slem tenker jeg 😂😊 2
MyMichelle Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Rar? Nei, men er vel ikke vanlig å spørre om slikt. Jeg kjenner ikke folk som ikke bruker sokker i sko, men var på B&B i utlandet og der gikk både vertinnen og en annen gjest uten sokker. Syntes det var litt ekkelt. Ikke var det varmt ute heller. Endret 10. oktober 2022 av MyMichelle 5
MyMichelle Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva behager ? Anonymkode: b62d6...f67 Ikke bry deg om det. Det er bare noen som tenker at folk tenner på føtter. Jeg har sett det før her, og noen har hva andre kaller «fotfobi». 1
Daria Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 Rar, uhøflig, frekk, upassende, mindre sosialt intelligent - det er så mye hun med rette kunne ha tenkt... 3 2
Maestro Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 MyMichelle skrev (25 minutter siden): Rar? Nei, men er vel ikke vanlig å spørre om slikt. Jeg kjenner ikke folk som ikke bruker sokker i sko, men var på B&B i utlandet og der gikk både vertinnen og en annen gjest uten sokker. Syntes det var litt ekkelt. Ikke var det varmt ute heller. Er verre og gå uten sokker i sko - når det er varmt ute.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #16 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Var å klippet håret her om dagen, frisøren min hadde noen kule sko, så ut som hun ikke brukte sokker, jeg spurte henne rett ut. Det var skikkelig kule sneakers du har på deg, ser du er som meg, går uten sokker, da kippet hun skoen av og viste meg at hun hadde sorte ankelsokker, bruker du ikke sokker sa hun etterpå.Nei går alltid uten sa jeg, ahha sa hun og klippet videre. Etterpå pratet vi litt om andre ting, tror dere hun oppfattet meg som rar. Anonymkode: b62d6...f67 Antagelig ikke, frisører hører mye rart. Anonymkode: 9a995...ce4 1
Løkbolle Skrevet 10. oktober 2022 #17 Skrevet 10. oktober 2022 Dere begge er rare, å ta av seg skoene på offentlig plass og å spørre om andre bruker sokker er ikke normalt. 2 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 10. oktober 2022 #18 Skrevet 10. oktober 2022 Det syns jeg var en veldig merkelig ting å spørre om.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #19 Skrevet 10. oktober 2022 Man må ikke alltid si/spørre om alt som treffer en. Et filter er kjekt. Men frisører hører nok mye, så du er nok ikke den rareste hun har møtt på en stund. Anonymkode: 44b2d...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå