AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg har vært kjæreste med en mann i fire år. Begge er skilt. Vi møtes kun på hans premisser og er sammen 3 ganger i uken. Vi har ikke møtt hverandres unger. Han er kronisk lettere deprimert pga bruddet, selv om det var han som gikk fra kona. Han har ikke følelser for henne, men han savner ungene mye. Han har i tillegg barnettaumer og han har hatt en vanskelig oppvekst uten far. Moren kunne ikke ta vare på han og han måtte klare seg helt alene uten mye omsorg og kjærlighet. Jeg er selv ei dame som har hatt det svært hardt. Jeg har en narkoman søster, måtte klare meg tidlig helt alene. Jeg traff en snill mann, men jeg valgte å skille meg da det kun var vennskap. Vi hadde kun sex to ganger i året i over tyve år. Det ble vanskelig. I tillegg har jeg slitt med kronisk sykdom, men i dag klarer jeg å jobbe hundre prosent. Jeg har svært sterke følelser og lengter etter sex og nærhet. Han jeg er sammen med nå gir meg så deilig sex. Men utenom det er han aldri veldig glad når jeg er på besøk. Han sier jeg har for mye følelser og at han blir urolig og stressa av meg. Han svarer ofte ikke dersom jeg sier jeg elsker han. Han blir stressa om jeg snakker om min fortid og også om vi snakker om ungene hans eller bruddet. Han ler sjeldent og jeg opplever han som tungsindig. Jeg har aldri fått kritikk før på min personlighet. Jeg har ikke opplevd en mann som ikke connecter seg og må ha mye egentid. Han vil heller ikke bo sammen og sier han trenger space. Han sa at exen hans var eiesyk og sjalu og at han ble kvalt. Jeg savner han mye, men føler han behandler meg dårlig. Sexen er jo magisk, men jeg blir mye lei meg når jeg aldri vet hva jeg har gjort galt. Jeg gir han mange kompliment og forguder han. Jeg er vant med å bli behandla veldig bra, jeg er hverken sjalu eller skaper dårlig stemning. Men ja, jeg er svært følsom og trenger mye bekreftelse. Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker han så mye, men det tærer på meg. Han sier hver gang vi møtes at han blir stressa osv.Han sier jeg bare snakker om følelser. Han er også utbrent i jobben og skal gå til psykolog. Skal jeg gi forholdet en sjanse eller skal jeg droppe han? Jeg er 45 år og har god jobb, mange venner og har alltid vært godt likt. Jeg får veldig ofte kompliment av menn så jeg tror jeg kan treffe noen andre. Jeg er dessverre en pleaser i forhold og jeg ønsker ikke å bli mer skuffa. Hva skal jeg gjøre? Noen som har råd? Anonymkode: 46eaa...7f9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg syns ikke det høres ut som at han elsker deg, men heller bare syns det er greit å ha noen der når han trenger. Mitt tips er å droppe det, du fortjener en mann som gir deg mer. Anonymkode: 9378c...782
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Ut ifra sånn jeg forstår det du skriver, så er ikke dette en mann som kommer til å forandre seg. Og du fortjener bedre enn det du får i dette forholdet ❤ mitt råd er å gå videre, finn en mann som kan gi deg kjærlighet tilbake Anonymkode: 8f8a9...8cc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Her ville jeg definitivt gått videre! God sex kan du få fra mange. Husk at livet er kort. Ikke kast bort flere gode år på dette ❤️ Hilsen ei som også har vært i sexløst ekteskap i 15 år og nå endelig har sex igjen med en ny mann (som gir meg masse bekreftelser, forguder meg, og vil flytte sammen raskest mulig) Anonymkode: c07b7...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå