AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg pleier å få neglene ganske lange eller middels lange men på et tidspunkt fliser de seg akuratt innerst ved overgangen mellom hudfarge og hvit negl, som regel av helt små ting som at et hårstrå under hårvask har "sagd" seg inn i en liten flis og da revner de sånn at jeg må rive de av. De blir da heeelt korte helt innerst ved hudfargen Hvordan steller og tar dere vare på lange naturlige negler og hindrer at de fliser seg opp? Anonymkode: 25a84...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 9. oktober 2022 #2 Del Skrevet 9. oktober 2022 Håndkrem, og filer ved behov. Klipper ca 2 ganger i måneden, ofte sjeldnere og er velsignet med gode negler av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Del Skrevet 9. oktober 2022 Daisy-love skrev (1 time siden): Håndkrem, og filer ved behov. Klipper ca 2 ganger i måneden, ofte sjeldnere og er velsignet med gode negler av seg selv. Takk for svar Vil ikke håndkrem gjøre neglene mykere så de lettere knekker? Eller kanskje blir det omvendt at de blir mer smidige? Filer du før de fliser seg for å bare holde sidekantene vedlike (utenom når du skal file kortere pga lang vekst) eller så fort de fliser seg for å hindre at flisen revner lenger innover? Anonymkode: 25a84...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg filer så fort jeg kjenner en sånn flis. I helt krise, om alle andre negler er lange og denne vil bli svært kort, så har jeg brukt neglelim for at den skal holde seg til den har vokst ut litt. Det har fungert. For å styrke neglene bruker jeg Trind neglbalsam. Jeg bruker den en gang om dagen og den har helt klart gjort neglene mine mye sterkere. Anonymkode: 88ee1...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 10. oktober 2022 #5 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg filer også så fort jeg får en flis og er nøye på å bruke både negleolje og håndkrem ofte. Om neglene blir mykere av håndkrem og olje, ja... Litt som lepper også blir myke av krem/lypsyl, og dermed ikke sprekker. Eller huden på hender holder seg smidig og ikke sprekker opp så lenge man tilfører fuktighet. Eller huden på føtter. Håret holder seg også mykere og mer smidig ved nok fuktighet. Det er vel omtrent ikke noe som helst på kroppen som har godt av å tørke ut... Jeg bruker også neglelakk så mye som mulig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå