Gå til innhold

Ingen vil gå lenger enn sex med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli så lei og trist av dette. Det er ofte jeg får ligget med veldig attraktive menn, men aldri er de interessert i å bli noe bedre kjent med meg. Har prøvd å ta initiativ selv og håpet at de selv skal gjøre det, men aldri noe hell. Uansett om det gjelder personer jeg har ligget med flere ganger eller kun 1. Hva kan jeg gjøre galt? Eller hvordan finne det ut? I en tidligere tråd jeg opprettet på KG spurte jeg om det var innafor å spørre hvorfor de ikke var interessert i mer. Fikk da beskjed om at det spør man ikke om, og bør være en privatsak.

Jeg vil beskrive meg selv som en blid og omgjengelig jente. Blir lett kjent med andre og får mye oppmerksomhet. Vil kanskje kategorisere meg selv som en 8 utseendemessig. Har lest endel om hva som er turn off for det motsatte kjønn, men kan ikke si jeg føler jeg gjør mye av det. Jeg er slank men det legger seg endel fett rundt magen som gjør at denne er litt rund, men slank ellers. Jeg er heller ikke så veldig sensuell/forførende av meg. Kan dette være viktig? Jeg er virkelig så lei av dette og mister håpet på dating.. Hilsen kvinne 28 år

Anonymkode: 09e6b...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får prøve å finne noen du har noe til felles med utover ligging.

Anonymkode: 442fc...5e8

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor er det du finner disse gutta?

Anonymkode: 2c16e...56f

• Liker 3
Skrevet

Det er nok ikke du som gjør noe galt, men disse mennene som uansett ikke ønsker eller er klar for noe mer seriøst. Ikke ta det personlig, men om du vil unngå å føle deg sånn så unngå sex til du kjenner de mye bedre og har datet en stund og de har vist at de er klar for noe seriøst 

Anonymkode: d2613...f1e

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Du velger vekk alle de menn som ville ønsket noe mer med deg til fordel for menn som er noen hakk over deg som bare ligger med deg. Det er din egen feil. Det er plenty av menn der som kunne tenkt seg noe seriøst med deg, men du er ikke interessert i dem. 

Anonymkode: dd5e1...990

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Bli gniten på sex, så slipper du bli utnyttet. 

Anonymkode: 01e9b...1f8

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok ikke du som gjør noe galt, men disse mennene som uansett ikke ønsker eller er klar for noe mer seriøst. Ikke ta det personlig, men om du vil unngå å føle deg sånn så unngå sex til du kjenner de mye bedre og har datet en stund og de har vist at de er klar for noe seriøst 

Anonymkode: d2613...f1e

Ikke hun som gjør noe galt? Ok? Hun dater jo med vilje menn som hun åpenbart ikke har sjangs på noe seriøst med. Og velger vekk alle de menn som ville hatt henne. Klassisk kvinnefelle

Anonymkode: dd5e1...990

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Litt mer info her...Hvordan møter du disse mennene? Via Tinder o.l? Hvor lenge dater du dem før du ligger med dem? 

Tror nok det er mange menn som glatt kan ligge med jenter uten å ønske noe mer. Og spes attraktive menn som vet at de har draget. Er jo kynisk - men sant.

Hvis du møter noen du vil noe mer med, så ikke ligg med dem før du virkelig har fått dem på kroken!!! Klart det ikke er noe gærnt med deg, men du velger tydeligvis helt feil strategi. Hvis de er interessert i noe mer enn sex, så vil du merke det. Hold tilbake så lenge du kan, hvis de ikke gidder å vente så er de ikke verdt bryet.

Anonymkode: 2673f...a0c

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Og i følge tittelen skriver du jo at "ingen" vil bli kjent med deg, men du går jo konsekvent etter de kjekkeste og mest løsaktige gutta og hopper rett til køys med dem før dere engang blir kjent. Selvfølgelig så er ikke dette noen ok strategi dersom du ønsker et seriøst forhold. Hvorfor går du konsekvent etter de kjekkeste? Som regel så skorter de gutta noe voldsomt hva angår empati, intellekt og ikke minst kulturell kapital. 

Anonymkode: c92d4...afa

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Fellen er jo at du velger å ha sex med disse, før dere har blitt enige om å hva dere ønsker. Jeg setter et ultimatium om å ikke ha sex før det har godt en stund, og da lar jeg meg ikke utnytte.

Anonymkode: ff8bb...9b9

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Forsøk å date, uten å ha sex de første datene. Fokuser lott mer på personlighet og interesser enn kun utseende så blir det garantert noen fine dater selv uten å ha sex med en gang. Menn vil nok oppfatte deg som ei som er mer ute etter noe seriøst da også. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

svarer ligger i at de bare ikke vil noe mer enkelt og greit? hva mener du med at du må ha begrunnelse? hadde du gått i forhold med alle menn som du treffer? nei

hadde du datet menn i 30 og 40 årerne? nei

så hvorfor må de date deg som nesten pusher 30? når de bare ikke liker deg mer enn moro?

Anonymkode: aed48...ad4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Og i følge tittelen skriver du jo at "ingen" vil bli kjent med deg, men du går jo konsekvent etter de kjekkeste og mest løsaktige gutta og hopper rett til køys med dem før dere engang blir kjent. Selvfølgelig så er ikke dette noen ok strategi dersom du ønsker et seriøst forhold. Hvorfor går du konsekvent etter de kjekkeste? Som regel så skorter de gutta noe voldsomt hva angår empati, intellekt og ikke minst kulturell kapital. 

Anonymkode: c92d4...afa

Voldsomt mange antagelser her. Ts skriver "attraktive",  men ingen av oss vet hva hun finner attraktivt. Hun kan ha sett seg ut helt andre kriterier enn du ser for deg. 

Anonymkode: 9f9d6...fda

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er litt sånn tiden er nå. Men det lønner seg nok å vente en god stund med sex for å ha bedre indikasjon på hvem som er ute etter noe mer seriøst. Må påpekes at selv da er det ingen garanti- mange menn kan vente lenge på kun sex. Det aller beste er å droppe datingapper og prøve å møte menn via venner og hobby

Anonymkode: 7a8f0...ce8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg begynner å bli så lei og trist av dette. Det er ofte jeg får ligget med veldig attraktive menn, men aldri er de interessert i å bli noe bedre kjent med meg. Har prøvd å ta initiativ selv og håpet at de selv skal gjøre det, men aldri noe hell. Uansett om det gjelder personer jeg har ligget med flere ganger eller kun 1. Hva kan jeg gjøre galt? Eller hvordan finne det ut? I en tidligere tråd jeg opprettet på KG spurte jeg om det var innafor å spørre hvorfor de ikke var interessert i mer. Fikk da beskjed om at det spør man ikke om, og bør være en privatsak.

Jeg vil beskrive meg selv som en blid og omgjengelig jente. Blir lett kjent med andre og får mye oppmerksomhet. Vil kanskje kategorisere meg selv som en 8 utseendemessig. Har lest endel om hva som er turn off for det motsatte kjønn, men kan ikke si jeg føler jeg gjør mye av det. Jeg er slank men det legger seg endel fett rundt magen som gjør at denne er litt rund, men slank ellers. Jeg er heller ikke så veldig sensuell/forførende av meg. Kan dette være viktig? Jeg er virkelig så lei av dette og mister håpet på dating.. Hilsen kvinne 28 år

Anonymkode: 09e6b...119

Velkommen i klubben vi er mange kvinner der. Vær single og slutt å ligg med nye menn hele tiden. Lær deg at mannfolk kan ha sex med stort sett hva som helst og de legger ofte 0 følelser i det.

Vi kvinner er ofte styrt av følelser og ligger med folk som betyr noe for oss. Da blir det fort kræsj og sårede sjeler.

Løsning: ikke ha sex med noen før du vet om de er ute etter noe seriøst. Ikke hør på hva en mann sier, de flyter over av komplimenter for å komme i trusa på deg. Men kun fokuser på hva han gjør. Og om ord og handling stemmer overens. Da har du kommet litt lengre i denne dating jungelen.

Anonymkode: 69621...c75

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du har ikke krav på menn, det er ikke en menneskerett å få en kjekk mann. Du kan ikke tvinge menn som ikke er tiltrukket av deg til å bli sammen med deg

Anonymkode: 72d4f...a36

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har ikke krav på menn, det er ikke en menneskerett å få en kjekk mann. Du kan ikke tvinge menn som ikke er tiltrukket av deg til å bli sammen med deg

Et bevis til at menn ikke trenger tiltrekning for å ha sex med en kvinne

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Et bevis til at menn ikke trenger tiltrekning for å ha sex med en kvinne

Dere har uansett ikke krav på forhold med menn.

Jobb med dere selv heller enn å skylde på menn for at dere ikke får mennene dere tror dere har krav på

• Liker 2
Skrevet

Snakk om mye forhåndsdømming bare basert på et hovedinnlegg. Kg i et nøtteskall.

Anonymkode: 4f374...213

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...