val1234 Skrevet 9. oktober 2022 #1 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Når begynner fødsel? Drektig katt på dag 64 nå og har i flere dager oppført seg annerledes og har melk i puppene. Hun har også fått litt utflod typ. Hun får litt rykninger i ryggen og ungene sparker i magen. Hun har begynt og drikke veldig mye vann, men spiser fortsatt mye. Jeg har ordna fødekasse og lagt fram underlag flere steder. Hun er ikke glad i og ligge på tepper eller i seng fra før av. Hun er heller ikke så flink til og vaske seg bak nå så det størkner litt bak Endret 10. oktober 2022 av val1234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Del Skrevet 9. oktober 2022 http://www.no-fredtun.com/69720565 https://www.agriabreedersclub.no/katt/artikler/forbered-deg-pa-kattens-fodsel/ https://www.potesporihjertet.no/fodsel Kittenlady på youtube har litt om kattunger intiden etterpå, kanskje hun har noe om dette. Anonymkode: cb78d...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Del Skrevet 9. oktober 2022 https://www.anicura.no/behandlinger/katt/kastrering_av_katt/ Anonymkode: 6f35c...6a3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg antar du ikke er oppdretter eller lignende siden du stiller dette spørsmålet, men at dette samtidig er gjort med vilje siden du vet hvor mange dager hun har gått drektig? Håper du får noen svar fra noen som kan dette, for din katts helses skyld, om noe skulle være galt og du må få hjelp av veterinær. Men et kjapt Google-søk viser at det er normalt å gå drektig opp mot 68-69 dager. Ellers er selvfølgelig kastrering anbefalt så snart som mulig etter kattungene er født, hunnkatter kan bli drektige igjen veldig raskt. Anonymkode: 2f0bf...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
val1234 Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober 2022 Kanskje en førstegangs oppdretter? Har god dialog med veterinær. Vis du søker på Google så står det ikke 68-69 dager det er heller unormalt og gå så lenge. Vil bare ha svar på det jeg spurte om. Ikke av folk som kommer med spydige kommentarer og informasjon som ikke er korrekt en gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
val1234 Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 10. oktober 2022 Dette er en inne katt også og en rasekatt så du trenger ikke og beskymre deg for parring uheldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Del Skrevet 10. oktober 2022 1 minutt siden, val1234 said: Kanskje en førstegangs oppdretter? Har god dialog med veterinær. Vis du søker på Google så står det ikke 68-69 dager det er heller unormalt og gå så lenge. Vil bare ha svar på det jeg spurte om. Ikke av folk som kommer med spydige kommentarer og informasjon som ikke er korrekt en gang:) Så flott at du har god dialog, da er det jo bare å spørre veterinæren for korrekt informasjon. Anonymkode: 2f0bf...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
val1234 Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så flott at du har god dialog, da er det jo bare å spørre veterinæren for korrekt informasjon. Anonymkode: 2f0bf...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
val1234 Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 10. oktober 2022 Bare gøy og høre andres erfaringer, men det er vel umulig med så mange bedreviterne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
val1234 Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 10. oktober 2022 Også er det ikke noe fasit på tegn på fødsel og hvor mange dager osv da katter er veldig forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. oktober 2022 #11 Del Skrevet 10. oktober 2022 val1234 skrev (2 minutter siden): Også er det ikke noe fasit på tegn på fødsel og hvor mange dager osv da katter er veldig forskjellige Men hvis det ikke finnes noen fasit, hvorfor forventer du da at vi her inne skal kunne svare på det du spør om? Jeg forstår også de som tenker at du kanskje har latt en vanlig huskatt parre seg, du skriver ikke noe i startinnlegget som forteller at du er(?) oppdretter, det er informasjon som kommer etter at du har fått spørsmål. Jeg håper det går bra med katten din og at du ikke er like gretten mot den som du er her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
val1234 Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 10. oktober 2022 Erfaringer vil jeg høre:) aldri gretten mot katta da hun ikke er frekk og spydig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå