AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Del Skrevet 9. oktober 2022 Vi har prøvd i rundt 1 år, og jeg har satt med skuffelse i øynene hver måned med negative tester. Har sikkert brukt flere tusen på graviditetstester. På torsdag fikk jeg ny negativ test, og kjente at det var nok. Jeg furtet til kjæresten min at jeg kom til å ringe fertilitetsklinikk for det var åpenbart noe feil med oss. Ringte inn og fikk time. Dagen etter tester jeg igjen, og får plutselig positiv test. Jeg var så dritt lei prøving at jeg nesten vurderte å begynne på p piller igjen så jeg skulle slippe å bli skuffet. Vi er ett normalt par på 28 år så det kan ta tid uansett om det ikke er noe feil ❤️ Anonymkode: f1090...54d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Del Skrevet 9. oktober 2022 Takk! ❤️ Anonymkode: d246d...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Del Skrevet 9. oktober 2022 27 år her, prøvd i 7 år😢 Håper det er håp for oss også, det er så vondt. Anonymkode: 769b8...498 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Del Skrevet 9. oktober 2022 Prøvde i 5 måneder på nr 3. Det var noen krevende måneder. Ga nesten opp selv, men her sitter jeg og tisser 4 uker før termindato. Det finnes håp. Anonymkode: 7f2bb...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. oktober 2022 #5 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg har pcos og prøvde 1 år med nr 1 og 1 år med nr 2..og da letzerol itillegg... Med nr 2 hadde vi prøvd i 11 mnd ...da bestemte jeg meg for at dette var siste runde med letzerol..jeg orker ikke mer testing... negativt tester etc.. Jeg var på 12 dpo og negative test... jeg skulle ta en siste 13 dpo...jeg tenkte nå var håpet ute..nå gad jeg ikke mer...nå skulle vi begynne å se etter kattunger og få oss kattt:) Plutselig 13 dpo skinte 2 små streker mot oss...der ble en baby i stedet for katt he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newgirll Skrevet 10. oktober 2022 #6 Del Skrevet 10. oktober 2022 Vi er også to helt normale, unge mennesker som har brukt 1,5 år før den satt😊 vi har ikke sjekka eller utreda noe som helst, men spiren satt når vi endelig la det litt fra oss og ikke tenkte så mye på det ❣️ Det var mange måneder med skuffelse, men da blir det så veldig verdt det når det først går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #7 Del Skrevet 11. oktober 2022 Lyst til å melde meg på her. Har vært mye inne på forumet og lest, men ikke postet noe særlig selv. Men har prøvd i 15 måneder (sluttet på ppiller juli i fjor) i januar begynte vi å få litt hjelp av privatklinikk med å sjekke om alt så bra ut. Fikk beskjed om at det verken var noe galt med meg eller samboer. Begynte på letrozol i juni ca og har gått på det i 5 måneder. Hadde også fått time hos fertilitetsklinikk i Porsgrunn via fastlegen og hadde time før jul. Vi ble ringt og fikk time allerede om noen få dager. Denne syklusen hadde vi prøvd lite, hatt samleie noen få ganger rundt det vi tenkte kanskje er eggløsning. Hadde også lite symptomer på eggløsning. Jeg sluttet å ta graviditetstester før jul for da hadde jeg allerede brukt enorme summer både på eggløsningstester og graviditetstester. Aldri opplevd positiv test. Men, på fredag var jeg på syklusdag 33 og den er vanligvis mellom 31-34. Jeg spotter alltid 3-4 dager før mensen. Denne gangen var det ikke noe spotting. Så tenkte kanskje jeg kunne ta en test da. Den var altså positiv og tok deretter digital som viste 1-2. jeg var jo i sjokk. Hvorfor i all verden gikk det nå?! Så for å legge til her - noen ganger tar det tydeligvis bare lang tid. ❤️ Anonymkode: fcba9...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 11.16): Lyst til å melde meg på her. Har vært mye inne på forumet og lest, men ikke postet noe særlig selv. Men har prøvd i 15 måneder (sluttet på ppiller juli i fjor) i januar begynte vi å få litt hjelp av privatklinikk med å sjekke om alt så bra ut. Fikk beskjed om at det verken var noe galt med meg eller samboer. Begynte på letrozol i juni ca og har gått på det i 5 måneder. Hadde også fått time hos fertilitetsklinikk i Porsgrunn via fastlegen og hadde time før jul. Vi ble ringt og fikk time allerede om noen få dager. Denne syklusen hadde vi prøvd lite, hatt samleie noen få ganger rundt det vi tenkte kanskje er eggløsning. Hadde også lite symptomer på eggløsning. Jeg sluttet å ta graviditetstester før jul for da hadde jeg allerede brukt enorme summer både på eggløsningstester og graviditetstester. Aldri opplevd positiv test. Men, på fredag var jeg på syklusdag 33 og den er vanligvis mellom 31-34. Jeg spotter alltid 3-4 dager før mensen. Denne gangen var det ikke noe spotting. Så tenkte kanskje jeg kunne ta en test da. Den var altså positiv og tok deretter digital som viste 1-2. jeg var jo i sjokk. Hvorfor i all verden gikk det nå?! Så for å legge til her - noen ganger tar det tydeligvis bare lang tid. ❤️ Anonymkode: fcba9...2e0 Hei! Hvordan fikk dere resept på Letrozol hvis legen mente at det ikke var noe galt med dere? Tror du det var det som hjalp dere? Er i samme situasjon, så spør av nysgjerrighet ❤️ Anonymkode: 56dfb...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå