Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid handlet for under 200 kr der før, men har hørt at det går ann å kjøpe for mer uten at du behøver å betale mva? Er dette sant? Skulle ha kjøpt tre produkter nå, men det blir ca. 300 kr... Hadde vært så dumt å måtte betale de 50 kr i frakt to ganger... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg handler stadig for over NOK 200 der. De har alltid skrevet ned verdien uten at jeg har bedt om det.

Skrevet

Okay... Da satser jeg på at det går bra! Takk for svar! :)

Skrevet

Jeg har handlet for over 200 kroner mange ganger, og har kun måttet betale mva èn gang!

Skrevet

Mine pakker har aldri blitt stoppet. Har vel bestilt derfra 15-20 ganger.

Skrevet

Posten tar jevnlige stikkprøver på pakker fra LF. Jeg har bestilt derfra fire ganger, og tre av pakkene var sjekket. Sikkert bare uflaks, men kjekt å vite at det er en risiko.

Skrevet

Har handlet derfra sikkert 20 ganger, alltid for mer enn 200 kroner(vanligvis mellom 400-600 kroner), og pakkene har aldri blitt stoppet.

Skrevet

Hmmm... Litt forskjellige erfaringer med det altså... Men har uansett bestilt nå, så da får det skje det som skjer... Er jo verdt et forsøk i hvertfall! Får krysse fingrene! ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Portoen regnes ikke med. Grensen er at verdien på det du kjøper ikke skal overstige kr. 200,-

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis jeg ikke har misforstått reglene helt så blir ikke porto regnet med når en avgjør om varen er tollpliktig. Men hvis varen er over 200,- så tar de også med portoen når de geregner momsen.

Synes egentlig det høres litt snodig ut, men mener at det var dette jeg fikk til svar en gang jeg spurte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...