AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Det har mitt barn gjort flere ganger. Den ene gangen ved oppvåkning, den tredje gangen da h*n var ute, den andre husker h*n ikke. Ved oppvåkning var det noe synsforstyrrelser en kort tid, blir jeg forklart. Jeg forstår at dette er skremmende, men det er litt tilfeldig at jeg får vite om episodene, da h*n ikke kommer på å fortelle dette. Noen som har hørt om lignende? Anonymkode: b95da...4ad
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Barnet har ikke Adhd og går på medisiner? Ville absolutt tatt det opp med lege. Mitt barn hadde noen merkelige symptomer som vi ikke forstod noenting av, før det kom et ordentlig anfall, og da var det visst auramigrene. Anonymkode: dcc59...78d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg hadde dette når jeg var liten faktisk og fant ut som voksen at jeg faktisk har en aneurisme som var medfødt. Nå sier jeg ikke at ditt barn har dette men greit å ha det i bakhodet. Uansett så det dette verdt en legetime. Anonymkode: 088ce...d89 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Takk for tilbakemeldinger. Ikke diagnose, nei. Men dersom auramigrene er arvelig, kan det gi mening... Jo, har tenkt på legetime, men bare den ene av oss foreldre som synes dette er noe å ta opp hvordan fant de ut at det var aneurisme? Anonymkode: b95da...4ad
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for tilbakemeldinger. Ikke diagnose, nei. Men dersom auramigrene er arvelig, kan det gi mening... Jo, har tenkt på legetime, men bare den ene av oss foreldre som synes dette er noe å ta opp hvordan fant de ut at det var aneurisme? Anonymkode: b95da...4ad Hjerneblødning i voksen alder. Men igjen, lite sannsynlig at det er det, men jeg nevner det for det er faktisk rundt 50 av oss i året som får diagnosen og det er som sagt medfødt. Ofte så er det få symptomer før blødning, men smell i hodet og synsforstyrrelser hadde jeg og så derfor følte jeg at jeg ville nevne det. Anonymkode: 088ce...d89
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 Er ikke sikkert dette er noe farlig, men når det er synsforstyrrelser, så ville jeg ha fått det sjekket ut. Anonymkode: b80b5...5f8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Skrevet 12. oktober 2022 Man kan få en opplevelse av et smell inni hodet når dissosiative vegger brytes. Så dissosiasjon kan være en årsak. Ellers kan det være migrene, epilepsi, øreproblematikk, hjerneblødning og sikkert mange andre ting. Anonymkode: 396a9...a02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå