AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Noen som har erfaring med å selge truser? Hvor kan man legge det ut og hvordan gjør man det med betaling? Anonymkode: 75901...147
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Nå er det vel nakentid som gjelder. Alt og alle som var på nakenprat, som nå er sletta, er der. Anonymkode: 05ef4...c84
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Dette finner du mange andre tråder om her på KG.... søk og du skal finne! Anonymkode: b8146...0d6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Hei🌸 Håper noen kan svare meg her. Er i en skikkelig vanskelig økonomisk situasjon nå. Og ja jeg har jobb, men jeg startet for meg selv i tillegg og trenger litt ekstra penger nå for at det skal gå rundt. Har ikke lyst til å gi meg eller gå konkurs så jeg er villig til å selge truser eller eventuelt bilder av føtter. Haha Er det noen som har erfaringer og har lyst til å dele litt? Hvordan går man frem? Og er det så lettjente penger som det virker som? Takk for svar ❤️ Anonymkode: b1522...85b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Hmhm… jeg har solid økonomi og kan vurdere kjøp av en truse av deg jeg😅☺️. Hvor gammel er du? Anonymkode: 0aff9...28e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 Du tjener lite penger på truser max 300 kr per truse en sjelden gang 600 kr og får få kunder pga kjempemange driver med det. 99% av kundene vil kreve å møte deg IRL for overlevering og beføle deg og prøve å presse deg til seksuelle tjenester. Fotbilder er tryggere men en heltidsjobb om du skal tjene mer enn noen hundrelapper i mnd på det. 5 dollar her og der er liksom ikke verdt det. Nei sexmarkedet er ikke lukrativt, det er en grunn til at man må trafficke, tvinge og lure jenter inn i det. Been there Anonymkode: b0ae5...131 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hmhm… jeg har solid økonomi og kan vurdere kjøp av en truse av deg jeg😅☺️. Hvor gammel er du? Anonymkode: 0aff9...28e Sånn som dette her er et godt eksempel på ekle kunder man bør styre unna. Her betyr alder mer enn noe annet for denne type kunde og jo yngre du er jo mer grisete kunder får du som vil prøve å lokke deg til å gjøre drøyere saker for mer penger. Unge jenter er lettere å overtale og naive og dette utnytter de eldre mennene med pengene man trenger Anonymkode: b0ae5...131 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 Er nok mer lukrativt å selge juridiske råd. Er du blant de beste i landet på skatterett kan du fakturerer 5000+ i timen. Anonymkode: 94d7e...c0e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg gjør det, men det er bare 3-400 per truse, så det er ikke akkurat lukrativt nei. Tror du bør finne noe annet å tjene penger på Anonymkode: 0e635...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå