AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg har fått noen små spider veins i ansiktet som jeg synes er veldig sjenerende. Er ikke så god på sminke og sånn, men prøver å dekke de med concealer. Men de synes likevel. Noen som er gode på sminke som kan peke meg i en retning av hva jeg burde prøve? Til hverdags bruker jeg en CC cream med grønn undertone for å dekke over rødhet i huden. Jeg tåler ikke voldsomt mye da jeg har sensitiv hud, så jeg ønsker ikke tykt lag med foundation osv. Da får ikke huden min puste og jeg ender opp med eksem. Så jeg vil altså ha noe som ser naturlig ut og som ikke tar evigheter å ta på om morgenen. Anonymkode: a1c3b...b3f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Mener du sånne små blodutredninger? Det går an å ta lader mot jeg har gjort det og flere av de forsvant Anonymkode: bdbea...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 LASER skulle det stå Anonymkode: bdbea...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Selv tenker jeg slik. Ta et skritt bort fra speilet. Ser du dem da? Fordi ingen står tett oppi ansiktet ditt når dere snakker sammen, så om det er tilfelle er det kun du som ser de 😁 Anonymkode: ad690...bc3 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mener du sånne små blodutredninger? Det går an å ta laser mot jeg har gjort det og flere av de forsvant Anonymkode: bdbea...7eb Jeg er ikke TS, men lurer på hvor man kan gjøre det? Og hva det koster? Anonymkode: 13f7c...900
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mener du sånne små blodutredninger? Det går an å ta lader mot jeg har gjort det og flere av de forsvant Anonymkode: bdbea...7eb Ja sånne små blodutredninger. Måtte du ha mange behandlinger? Kostet det mye? Var det vondt? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selv tenker jeg slik. Ta et skritt bort fra speilet. Ser du dem da? Fordi ingen står tett oppi ansiktet ditt når dere snakker sammen, så om det er tilfelle er det kun du som ser de 😁 Anonymkode: ad690...bc3 Jeg har en rett under øyet så det ser ut som jeg har fått meg en på trynet selv fra avstand. De andre er mindre synlig, men jeg liker de ikke. Anonymkode: a1c3b...b3f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Selv tenker jeg slik. Ta et skritt bort fra speilet. Ser du dem da? Fordi ingen står tett oppi ansiktet ditt når dere snakker sammen, så om det er tilfelle er det kun du som ser de 😁 Anonymkode: ad690...bc3 Godt sagt! Anonymkode: bdbea...7eb 2
flusa Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Jeg syns denne concealeren dekker helt vannvittig bra på mine sprengte blodkar! Bruker en liten dært,som dekker sykt bra. Og holder seg der jeg tæpper den på,hele dagen. (Jeg får fort fet hud utover dagen,og denne sitter selv om.) Endret 9. oktober 2022 av flusa 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 flusa skrev (16 timer siden): Jeg syns denne concealeren dekker helt vannvittig bra på mine sprengte blodkar! Bruker en liten dært,som dekker sykt bra. Og holder seg der jeg tæpper den på,hele dagen. (Jeg får fort fet hud utover dagen,og denne sitter selv om.) Takk, da skal jeg teste den! Anonymkode: a1c3b...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå