Gå til innhold

Parkering ved Oslo Rådhus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har giftet seg der og kan si noe om parkeringsmuligheter og priser? Ha de noen plasser til besøkende?

Anonymkode: e242c...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyrt uansett i Oslo
ikke rett ved, men Konserthuset eller Aker Brygge funker ok og kort gåavstand. Evt Bankplassen

Anonymkode: d8bd9...ae7

Skrevet

Det nærmeste er vel Saga parkeringshus i Vika. NB, elendig informasjon og betalingsinformasjon, vi fikk bot i dag. 

Anonymkode: 25336...87f

• Nyttig 1
Skrevet

Umulig å parkere ved rådhuset. Må i p-hus. Jeg liker meg godt i Vikaterrassen, et ganske lite p-hus men ikke med de minste plassene og ikke så kronglete som Saga. Saga unngår jeg, det er for smalt og ekkelt. 

Anonymkode: 5c90c...e59

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Umulig å parkere ved rådhuset. Må i p-hus. Jeg liker meg godt i Vikaterrassen, et ganske lite p-hus men ikke med de minste plassene og ikke så kronglete som Saga. Saga unngår jeg, det er for smalt og ekkelt. 

Er det noen som vet timeprisen sånn ca?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har med inviterte som trenger å vite. 

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulighet for gateparkering der? Det er mye rimeligere med EL bil.

Skrevet

Det er parkering i kjelleren der, men den er forbeholdt politikere.

Anonymkode: d3fdd...7d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi jeg lurer på om det er realistisk å finne gateparkering ved Oslo Rådhus?

Nei det finnes så og si ikke lenger, du må parkere i p-hus. Koster nok ca 500+/-

Anonymkode: df241...976

Skrevet

Nei, det er ikke realistisk å finne gateparkering nær Rådhuset lenger, ikke for elbil heller dessverre. Men det er mange p-hus i gåavstand. Pris for å parkere i Oslo sentrum er høy, det er vel fort rundt 50-60kr for 30 minutter, men en vielse varer jo ikke så lenge.

Det er lurt å enten kjøre sammen eller ta kollektivtransport/taxi for gjester. Anbefaler absolutt å ta taxi for brudeparet :) Vi bodde på et hotell som er en kort spasertur unna men tok allikevel taxi for å slippe gå gjennom byen i brudekjole 😂 Gjestene kom sammen i bil eller via T-bane. 

Anonymkode: e7717...719

• Liker 3
Skrevet

Det går tog, busser og trikker til Nationaltheateret fem minutters gange unna.

Anonymkode: 76306...0bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 9.46):

Pris i Vika-terrassen er 55 kr per påbegynte 30 minutt. Bare å Google de ulike p-husene. Bare å glemme gateparkering, ikke noe i nærheten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Pris i Vika-terrassen er 55 kr per påbegynte 30 minutt. Bare å Google de ulike p-husene. Bare å glemme gateparkering, ikke noe i nærheten. 

Takk for svar, da blir det vel ca 110 kr, så det bør gå bra for en sånn dag får jeg håpe😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...