AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Del Skrevet 9. oktober 2022 Noen tips? Har så tørt og slitt hår for tiden. Dagen etter vask ser det så utrolig knusktørt ut. Anonymkode: 560a7...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. oktober 2022 #2 Del Skrevet 9. oktober 2022 Extreme er vel for ekstremt tørt og slitt hår,mens all soft er for alle hårtyper som trenger ekstra pleie og for å få mykere hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Del Skrevet 9. oktober 2022 flusa skrev (27 minutter siden): Extreme er vel for ekstremt tørt og slitt hår,mens all soft er for alle hårtyper som trenger ekstra pleie og for å få mykere hår. Er dette sant? Anonymkode: 560a7...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg synes All Soft er det beste jeg har brukt før. Bruker sjampo, balsam og den der leave in-greia, som jeg ikke husker hva heter, men i samme serie. Veldig bra fot mitt hår, ihvertfall. Anonymkode: 9111f...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg bruker exteme, spesielt leave in treatment er kjempe god. Har ikke veldig skadet hår heller. Striper det lyst 1-2 ganger I året bare. Anonymkode: 99297...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg synes All Soft er det beste jeg har brukt før. Bruker sjampo, balsam og den der leave in-greia, som jeg ikke husker hva heter, men i samme serie. Veldig bra fot mitt hår, ihvertfall. Anonymkode: 9111f...2b9 Har du veldig tørt hår? Anonymkode: 560a7...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg bruker exteme, spesielt leave in treatment er kjempe god. Har ikke veldig skadet hår heller. Striper det lyst 1-2 ganger I året bare. Anonymkode: 99297...696 Hvorfor bruker du extreme? Har du tørt hår? Anonymkode: 560a7...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor bruker du extreme? Har du tørt hår? Anonymkode: 560a7...b14 Jeg stiper det jo to ganger i året. Egentlig har jeg fett hår, men som deg ser det fort tørt ut i tuppene etter vask. Så ikke veldig tørt og skadet hår nei Anonymkode: 99297...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #9 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg stiper det jo to ganger i året. Egentlig har jeg fett hår, men som deg ser det fort tørt ut i tuppene etter vask. Så ikke veldig tørt og skadet hår nei Anonymkode: 99297...696 Men for tørt og skadet hår er extreme bedre? Anonymkode: 560a7...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. oktober 2022 #10 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men for tørt og skadet hår er extreme bedre? Anonymkode: 560a7...b14 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå