Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? :)

Har så tørt og slitt hår for tiden. Dagen etter vask ser det så utrolig knusktørt ut. 

Anonymkode: 560a7...b14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Extreme er vel for ekstremt tørt og slitt hår,mens all soft er for alle hårtyper som trenger ekstra pleie og for å få mykere hår.

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (27 minutter siden):

Extreme er vel for ekstremt tørt og slitt hår,mens all soft er for alle hårtyper som trenger ekstra pleie og for å få mykere hår.

Er dette sant?

Skrevet

Jeg synes All Soft er det beste jeg har brukt før. Bruker sjampo, balsam og den der leave in-greia, som jeg ikke husker hva heter, men i samme serie. Veldig bra fot mitt hår, ihvertfall.

Anonymkode: 9111f...2b9

Skrevet

Jeg bruker exteme,  spesielt leave in treatment er kjempe god. Har ikke veldig skadet hår heller. Striper det lyst 1-2 ganger I året bare.

Anonymkode: 99297...696

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg synes All Soft er det beste jeg har brukt før. Bruker sjampo, balsam og den der leave in-greia, som jeg ikke husker hva heter, men i samme serie. Veldig bra fot mitt hår, ihvertfall.

Anonymkode: 9111f...2b9

Har du veldig tørt hår? :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg bruker exteme,  spesielt leave in treatment er kjempe god. Har ikke veldig skadet hår heller. Striper det lyst 1-2 ganger I året bare.

Hvorfor bruker du extreme? Har du tørt hår?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor bruker du extreme? Har du tørt hår?

Jeg stiper det jo to ganger i året. Egentlig har jeg fett hår, men som deg ser det fort tørt ut i tuppene etter vask. Så ikke veldig tørt og skadet hår nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg stiper det jo to ganger i året. Egentlig har jeg fett hår, men som deg ser det fort tørt ut i tuppene etter vask. Så ikke veldig tørt og skadet hår nei

Men for tørt og skadet hår er extreme bedre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men for tørt og skadet hår er extreme bedre?

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...