Gå til innhold

Fin farge til stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal male stua og trenger tips til fine farger. Har mest lyst på grønt, og er så mye å velge i. Noen som har noen tips? 😊

Anonymkode: d3fad...344

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antique green fra Jotun er kjempe fin!

Anonymkode: 05370...702

• Liker 1
Skrevet

Har minty breeze og softmint på stua. Nydelig! 

• Liker 1
Skrevet

Vi har «Northern Mystic» på en vegg, med «Humble Yellow» på veggen ved siden av og ellers klassisk hvitt. 
Svært fornøyd med de to fargene sammen, men veldig glad i de hver for seg og. 
«Northern Mystic» kommer til å bli brukt igjen hvis vi for eks. flytter, nydelig grønnfarge!

Anonymkode: 43381...f3e

Skrevet

Jeg har green leaf og trives godt med den. Green harmony er ett hakk lysere om du ikke vil ha såpass mørkt. Jeg syns ikke den er veldig mørk men skjønner at mange ønsker lysere farger. Lune og gode grønnfarger 😊

Skrevet

Pale linden

Anonymkode: 5b7f7...ede

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde Northern Mystic (kald mørgegrønn), men pga av mye lys og varm farge i gulvet og varmtonet interiør så gikk vi over til Organic green, har den fremdeles. 

Anonymkode: f0478...afb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pale linden

Enig.  Pale Linden er frisk, uten å være altfor frisk og dominerende.  Nydelig grønnfarge :)  Jeg har den på hjemmekontoret mitt.  

Skrevet

Vi har Pale linden, og er veldig fornøyd med den! Men det er veldig vanskelig å si hva som vil bli fint hos akkurat deg. Du må se an lysforhold, og selvfølgelig hva du trives med: lyst/mørkt, lunt/kaldt. Jotun har grønnfarger som har mer gult i seg eller mest blått. 

Om du vil ha ganske lys farge på stua, så er Pale Linden og Soft Mint veldig fine. Da får du et hint av farge, uten at det blir mørkere. Disse virker også ofte litt grå i fargen.

Noe mørker enn Green Harmony/Antique Green ville jeg ikke valgt med mindre man har en veldig stor stue med mye lys. Evt at man bare bruker dette til kontrastvegg. 

Anonymkode: 74b3f...abe

Skrevet

Tusen takk for svar dere 😊 skal hente fargeprøver på flere av fargene nevnt over, blir spennende 👏 ts

Skrevet

Kaffe latte farge :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 23.39):

Tusen takk for svar dere 😊 skal hente fargeprøver på flere av fargene nevnt over, blir spennende 👏 ts

Kom gjerne med oppdatering 😊

Skrevet

Jeg har grønn te fra Fargerike - veldig fornøyd med den. Den ser stygg og mint-aktig ut på nettsida da... 

Anonymkode: 311e1...f44

Skrevet

Green tea fra jotun er en veldig behagelig grønnfarge å omgi seg med😊

Anonymkode: 820de...370

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 22.56):

Pale linden

Får litt sykehus- og linoleumsvibber av den 😕 

Anonymkode: 645fb...e46

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har en stue med green harmony og en annen med rustikk terracotta :) 

Anonymkode: 3b29c...bf1

Skrevet

Har sjokolademelk fra Jotun. Veldig fornøyd.

Anonymkode: 47c32...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...