Gå til innhold

Hva er dine minst attraktive sider/egenskaper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor ærlig og åpen er du om dem i datingfasen? 😛  

Anonymkode: 58fe9...433

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygg, jomfru, fattig, dum, ingen status. 

Du skjønner vel at jeg ikke har sjans på noen så jeg går ikke på date så trenger ikke være åpen om det. 

Anonymkode: 97208...c9c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis jeg først havner på en date så betyr det at hun har sett forbi mine minst attraktive sider

Anonymkode: fce09...490

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis jeg først havner på en date så betyr det at hun har sett forbi mine minst attraktive sider

Samme her. Jeg er en lite pen dame, jeg kommer meg ikke på date en gang 😄

Anonymkode: 69a10...220

Skrevet

At jeg har angst og er mye utmattet pga dette. For presser meg mye, for vil ikke la det styre helt. Men det er klart, det påvirker hverdagen. Og kan bli sjalu, dersom jeg ikke føler jeg og partneren har emosjonell intimitet. 

Anonymkode: da116...7db

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er full av feil, men jeg er i det minste smart nok til å ikke gi andre mennesker grunner til å mislike meg med å gå rundt å opplyse dem om feilene mine. Hvorfor skulle noen ønske å gjøre det? Ingen er tjent med det. 

Anonymkode: 94059...932

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så er jeg ganske grisete når jeg er alene. Spiser på en grisete måte, raper høyt, søler jeg så slurper jeg det opp igjen istedet for å tørke med papir. I helgene hvis jeg bare slapper av hjemme så kan jrg gå i samme sokker og joggebukse hele helgen. Sånn som jeg syns er ekstremt turnoff hvis menn gjør men jeg har heldigvis folkeskikk nok til å ikke holde på sånn rundt andre eller i et samboerskap 🤣

Anonymkode: 80b9e...0bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg er altfor sterk, og jeg har høye forventninger til meg selv - og høye forventninger til andre. Derfor er det ingen som kan matche meg og det blir ubalanse i forholdet. 

Anonymkode: 29cc9...63c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er full av feil, men jeg er i det minste smart nok til å ikke gi andre mennesker grunner til å mislike meg med å gå rundt å opplyse dem om feilene mine. Hvorfor skulle noen ønske å gjøre det? Ingen er tjent med det. 

😂😂 For det viser at du har selvinnsikt. Det kommer jo frem etter hvert uansett. Jo mer åpen man er, jo større er sjansen for å finne en god match. 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her. Jeg er en lite pen dame, jeg kommer meg ikke på date en gang 😄

Utseendet kan jobbes med og selvbildet også. Bare tar lang tid. Mine skavanker er ikke fysiske, men at jeg er ødelagt i hodet dessverre. 

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja viktig å ikke sabotere for seg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Utseendet kan jobbes med og selvbildet også. Bare tar lang tid. Mine skavanker er ikke fysiske, men at jeg er ødelagt i hodet dessverre. 

Ja viktig å ikke sabotere for seg selv.

Lite å gjøre med utseendet annet enn operasjoner. Jeg sminker meg pent, passer på huden og går jevnlig til frisøren og ordner håret. Jeg er jo like lite pen for det? 

Skrevet

Som mann er det nok at jeg ikke er høy og stor nok, og ikke har maskulint nok ansikt og hode. Trener som en gal, bare så det er sagt, og prøver å spise masse. Men det er ikke nok.

Av personlighet er det nok at jeg er introvert og litt sjenert. Sikkert litt rar og, ikke en typisk kul person. Da jeg var yngre prøvde jeg å skjule at jeg er introvert og ukul, men nå lar jeg det bare stå til 🙂 Prøver ikke late som jeg er noe annet enn jeg er lenger

Anonymkode: bdf0d...5a0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Lite å gjøre med utseendet annet enn operasjoner. Jeg sminker meg pent, passer på huden og går jevnlig til frisøren og ordner håret. Jeg er jo like lite pen for det? 

Ja, og det du gjør bør være nok. Ta så vare på kroppen, or samtidig se om ikke du kan kle deg fint og finne en stil du er komfortabel med.

Det neste er personlighet som forøvrig er det viktigste. Norske kvinner flest har lagt lista så lavt når det kommer til personlighet at det skal være enkelt å utkonkurrere dem der. 

Utseendet er faktisk ikke alt. Har vært borti damer med borderline personlighetsforstyrrelse før, og skal med hånden på hjertet si at jeg hadde dratt på date med deg uten å nøle, før jeg velger å involvere meg i en sånn kvinne igjen 😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

😂😂 For det viser at du har selvinnsikt. Det kommer jo frem etter hvert uansett. Jo mer åpen man er, jo større er sjansen for å finne en god match. 

Klart ting kommer frem etterhvert, men da er mennesker gjerne blitt glad i hverandre og tolererer bedre at andre ikke er feilfri. De rausheten klarer de færreste å gi når de leter etter en ny partner f.eks. Da leter man etter færrest mulig feil. 

• Nyttig 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Og hvor ærlig og åpen er du om dem i datingfasen? 😛  

Anonymkode: 58fe9...433

Hva jeg finner minst attraktivt på meg selv kan være noe helt annen en hva andre synes 😛 så pleier bry meg lite. 

Desuten er det jo attraktivt å ha selvinnsikt å humor. Så er jo bare å slenge det ut med en humoristisk vri så har du scora på selvinnsikt og humor 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Stygg, jomfru, fattig, dum, ingen status. 

Du skjønner vel at jeg ikke har sjans på noen så jeg går ikke på date så trenger ikke være åpen om det. 

Anonymkode: 97208...c9c

Først må du finne ut hva egenskaper betyr. 

Anonymkode: c35a5...9dc

• Liker 3
Skrevet

Jeg har for høye forventninger til meg selv og andre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skal jeg være helt ærlig så er jeg ganske grisete når jeg er alene. Spiser på en grisete måte, raper høyt, søler jeg så slurper jeg det opp igjen istedet for å tørke med papir. I helgene hvis jeg bare slapper av hjemme så kan jrg gå i samme sokker og joggebukse hele helgen. Sånn som jeg syns er ekstremt turnoff hvis menn gjør men jeg har heldigvis folkeskikk nok til å ikke holde på sånn rundt andre eller i et samboerskap 🤣

Anonymkode: 80b9e...0bc

Soulmates jeg og du 😂

Anonymkode: d3732...840

• Nyttig 3
Skrevet

Hm….det kan nok være mange ting.

(Kvinne, er gift - så skal ikke date):

- Helsen min generelt har alltid gitt begrensninger

- Ble ufør for et par uker siden(fysisk sykdom), massive turnoff åpenbart 

- Når jeg var i full jobb og utseendemessig var på mitt beste (vil si jeg var attraktiv da målt på oppmerksomhet fra andre) så hadde jeg skikkelig angst. Begrenset meg dessverre mye hver dag. 

- Tja….ellers mer småting tror jeg. 

Anonymkode: a7f81...279

• Hjerte 1
Gjest PanteneProVVV
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det neste er personlighet som forøvrig er det viktigste. Norske kvinner flest har lagt lista så lavt når det kommer til personlighet at det skal være enkelt å utkonkurrere dem der. 

Hvor kommer denne ideen om at personlighet er en vare man kan utbedre, forme og selge? Høres mistenkelig ut som amerikansk selvhjelpspropaganda. Vil man ha noen med en utpreget spesiell personlighet er det bare å gå for de som har opplevd spesielle og ekstreme ting, gjerne i barndommen. Er en grunn til at det fantes så mange eksentrikere, originaler og småtullinger før den norske velferdsstaten trådde i kraft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...