Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 9. oktober 2022 #21 Del Skrevet 9. oktober 2022 Du er sammen med han hvorfor? Du fortjener så mye bedre enn en slik idiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 9. oktober 2022 #22 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kjæresten min og jeg har hatt det veldig dårlig en stund pga noe han har gjort som er veldig vanskelig for meg å godta/komme videre fra. Det hele endte opp med en kjempe krangel hvor jeg sa endel stygge ting til han, hvorpå jeg har sagt unnskyld og lagt meg flat i ettertid. Han har hele tiden vært veldig sjalu og usikker. Stoler ikke på noen menn, og mener at jeg har vært utro, og da spesielt etter denne store krangelen vi hadde. Har ikke vært utro. Og jeg har prøvd å trygge han flerfoldige ganger. Så sier han at han vil vi skal ta en løgndetektortest. Jeg sa blankt nei. Det betyr slutten på forholdet, om han ikke klarer å stole på meg så er det ingen vits å fortsette. Da mener han at jeg som sier nei til dette er en enda større indikasjon på at jeg har noe å skjule. Men jeg synes det er kontrollerende og jeg er ukomfortabel med det. Dessuten har ikke jeg gjort noe galt (annet en å bli skikkelig forbanna over noe han gjorde mot meg) så føler hele greia har blitt tvistet til meg. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 01cdd...78d Å ta en løgndetektortest vil bare bygge oppunder sjalusien. Ved å ta den så sier du at det er greit å bli kontrollert. Er det greit å bli kontrollert en gang så er det greit alle andre ganger. Det vil bare fortsette i det uendelige. Du skal ikke trygge han. Han må velge å stole på deg. Mange har gjort iherdig innsats i å trygge sjalu partnere. Tanken er god men den får motsatt effekt. Du må gi beskjed om at han må velge å stole på deg. Gjør han ikke det er det bedre å gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 9. oktober 2022 #23 Del Skrevet 9. oktober 2022 HAN HAR GJORT EN EN ANNEN DAME GRAVID OG DU ER FORTSATT MED HAN SELV NÅR HAN ANKLAGER OG TRUER DEG?!!! PELL DEG BORT FRA HAN! NÅÅÅ! 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #24 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han gjorde en annen dame gravid. Sa sannheten om det til meg. Jeg ble(er) sint, såret og lei meg. Var på fest, drakk alkohol, han ringte ørten ganger, klikket på han, sa masse stygt som jeg kunne holdt meg for god for. Skrudde av tlf (da var jeg utro iflg han) Lagt meg flat for måten jeg klikket, selvom en (stor) del av meg føler han fortjente det. Jeg ser jo når det er skrevet hvor sykt det er. Jeg er IKKE perfekt, men jeg har aldri vært utro mot han, mens han mener jeg skal akseptere hva han gjorde. Og det absurde i dette er at nå krever han løgndetektortest av meg. Anonymkode: 01cdd...78d HVORFOR er du fortsatt sammen med ham? Anonymkode: d4292...6c1 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #25 Del Skrevet 9. oktober 2022 man kan jo lure på hvorfor enkelte kvinnfolk her på forumet egentlig velger å være sammen med disse kjærestene (eller samboere / ektefeller) som dere skriver så mye om her inne. bare for å ha noe å sutre og klage over, og få sympati for liksom?` Anonymkode: ee271...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 9. oktober 2022 #26 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han gjorde en annen dame gravid. Sa sannheten om det til meg. Jeg ble(er) sint, såret og lei meg. Var på fest, drakk alkohol, han ringte ørten ganger, klikket på han, sa masse stygt som jeg kunne holdt meg for god for. Skrudde av tlf (da var jeg utro iflg han) Lagt meg flat for måten jeg klikket, selvom en (stor) del av meg føler han fortjente det. Jeg ser jo når det er skrevet hvor sykt det er. Jeg er IKKE perfekt, men jeg har aldri vært utro mot han, mens han mener jeg skal akseptere hva han gjorde. Og det absurde i dette er at nå krever han løgndetektortest av meg. Anonymkode: 01cdd...78d Jizzez.. Hva med å si at du kan ta testen, men han må betale den og alt rundt den. Når det så er gjort og resultatet er lagt frem så sier du at det er slutt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #27 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten min og jeg har hatt det veldig dårlig en stund pga noe han har gjort som er veldig vanskelig for meg å godta/komme videre fra. Det hele endte opp med en kjempe krangel hvor jeg sa endel stygge ting til han, hvorpå jeg har sagt unnskyld og lagt meg flat i ettertid. Han har hele tiden vært veldig sjalu og usikker. Stoler ikke på noen menn, og mener at jeg har vært utro, og da spesielt etter denne store krangelen vi hadde. Har ikke vært utro. Og jeg har prøvd å trygge han flerfoldige ganger. Så sier han at han vil vi skal ta en løgndetektortest. Jeg sa blankt nei. Det betyr slutten på forholdet, om han ikke klarer å stole på meg så er det ingen vits å fortsette. Da mener han at jeg som sier nei til dette er en enda større indikasjon på at jeg har noe å skjule. Men jeg synes det er kontrollerende og jeg er ukomfortabel med det. Dessuten har ikke jeg gjort noe galt (annet en å bli skikkelig forbanna over noe han gjorde mot meg) så føler hele greia har blitt tvistet til meg. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 01cdd...78d Ikke ta løgndetektortest Anonymkode: 6f151...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #28 Del Skrevet 9. oktober 2022 Mannen må være gal! Løgdetektortest? Hva faen? Si ja! HAN har noe å skjule, ikke du! Og bli kvitt han etterpå. Anonymkode: 420ef...018 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 9. oktober 2022 #29 Del Skrevet 9. oktober 2022 Forundret.. skrev (2 timer siden): Jizzez.. Hva med å si at du kan ta testen, men han må betale den og alt rundt den. Når det så er gjort og resultatet er lagt frem så sier du at det er slutt! Tenkte akkurat det samme. Du tar testen, han får endelig ro, også bare forlater du han fordi han absolutt skulle ha deg til å ta den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #30 Del Skrevet 9. oktober 2022 Hvis det er han som var utro er det jo han som skal ta løgndetektor testen og ikke deg bare fordi han prosjiserer sin oppførsel over deg! Anonymkode: c878d...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #31 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er han som var utro er det jo han som skal ta løgndetektor testen og ikke deg bare fordi han prosjiserer sin oppførsel over deg! Anonymkode: c878d...1e3 Oiiiiii jeg leste resten av tråden nå så trekker tilbake svaret mitt over og må bytte det ut med fy faen han der må du gå fra NÅ Anonymkode: c878d...1e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 9. oktober 2022 #32 Del Skrevet 9. oktober 2022 Dere får ta den sammen, så ser han jo! Siden han er den som skjuler ting... Siden du ikke har gjort noe galt her( og det HAR du ikke!) så kan du bruke den anledningen til å gå fra han Men mest sannsynlig blir det nok ikke noe test dersom han selv også må... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #33 Del Skrevet 9. oktober 2022 Herregud. Le av ham og gå. Anonymkode: 5ec6f...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #34 Del Skrevet 9. oktober 2022 Han må ta den først. Like spørsmål. Anonymkode: c708c...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #35 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han vil ha passordet til fb. Han sier han kan innstallere 3 apper på min telefon som gjør at han kan overvåke alt jeg gjør, inkl se hva jeg har slettet tidligere.. Jeg er ikke uten feil. Har holdt tilbake informasjon (ikke alvorlige ting) som jeg vet han blir sur for, og dette har han funnet ut av. Jeg har ikke sagt noe fordi jeg har ikke orka kranglingen hans. Og det har vært feil. Men det betaler jeg for nå, for iflg han så lyver jeg og skjuler alt. Anonymkode: 01cdd...78d Du må for all del ikke gi ham noen passord!! Eksen min holdt også på sånn som dette, var sjalu, manipulerende og kontrollerende. Det er psykisk vold. Ikke utsett deg for dette. Du har det bedre uten en slik mann. Anonymkode: c7d3e...11b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #36 Del Skrevet 9. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Han gjorde en annen dame gravid. Sa sannheten om det til meg. Jeg ble(er) sint, såret og lei meg. Var på fest, drakk alkohol, han ringte ørten ganger, klikket på han, sa masse stygt som jeg kunne holdt meg for god for. Skrudde av tlf (da var jeg utro iflg han) Lagt meg flat for måten jeg klikket, selvom en (stor) del av meg føler han fortjente det. Jeg ser jo når det er skrevet hvor sykt det er. Jeg er IKKE perfekt, men jeg har aldri vært utro mot han, mens han mener jeg skal akseptere hva han gjorde. Og det absurde i dette er at nå krever han løgndetektortest av meg. Anonymkode: 01cdd...78d Så han har altså: Vært utro. Løyet om det til deg. Hatt ubeskyttet sex med en 3dje person, med den risikoen det medfører (Seksuelt overførbare sykdommer) og mest sannsynlig hatt sex med deg i ettertid, der du har vært uvitende om det hele. Allikevel så er det DU som har bedt om unnskyldning? Jeg blir rett og slett provosert over hele situasjonen, mest over at du lar han holde på slik som dette her. Dette forholdet er dødfødt, det beste du kan gjøre for din egen del er og gå, da lover jeg deg at du vil få det sååååå mye bedre. Du slipper og være sammen med en som overhodet ikke bryr seg om hvordan du har det. Anonymkode: e01b4...03f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. oktober 2022 #37 Del Skrevet 9. oktober 2022 Bare forlat ham så kan han ta vare på barnet sitt. Alle vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. oktober 2022 #38 Del Skrevet 9. oktober 2022 Ikke ta løyndetektortest. De er ikke nøyaktige. En ærlig, nervøs person kan få utslag, mens en uærlig, rolig person ikke gjør det. Mange tester har vist at de ikke er pålitelige. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #39 Del Skrevet 9. oktober 2022 Slutt å gruble på dette. GÅ FRA HAM. Problem løst. Anonymkode: c3657...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #40 Del Skrevet 9. oktober 2022 Føler litt at grensene for hva jeg tollererer har blitt pushet så umerkelig at det jeg aldri hadde akseptert før er nesten normalt nå. Det skal sies at mine tidligere forhold også har vært med utroskap, fysisk og psykisk vold, så det er godt mulig at jeg ikke lengre vet hvordan et forhold egentlig skal være. Han er så frekk. Sier jeg aldri får "lov" å bruke hans utroskap mot han, at det ikke går inn på han lengre. Så bruker han ting jeg har fortalt i fortrolighet i mot meg. Forteller meg jevnlig at jeg har problemer, at jeg er en løgner (om ting jeg aldri har lyvet om) og at jeg er respektløs og ingen mann vil noensinne ha en dame som meg. Løgndetektortest er bare toppen av kaka. Jeg er så sliten av alt. Fatter ikke hvorfor det er så vanskelig å gå.. Anonymkode: 01cdd...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå