Gå til innhold

Kjæresten vil jeg skal ta en løgndetektortest

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg har hatt det veldig dårlig en stund pga noe han har gjort som er veldig vanskelig for meg å godta/komme videre fra. Det hele endte opp med en kjempe krangel hvor jeg sa endel stygge ting til han, hvorpå jeg har sagt unnskyld og lagt meg flat i ettertid. 

Han har hele tiden vært veldig sjalu og usikker. Stoler ikke på noen menn, og mener at jeg har vært utro, og da spesielt etter denne store krangelen vi hadde. Har ikke vært utro. Og jeg har prøvd å trygge han flerfoldige ganger. Så sier han at han vil vi skal ta en løgndetektortest. Jeg sa blankt nei. Det betyr slutten på forholdet, om han ikke klarer å stole på meg så er det ingen vits å fortsette. Da mener han at jeg som sier nei til dette er en enda større indikasjon på at jeg har noe å skjule. Men jeg synes det er kontrollerende og jeg er ukomfortabel med det. Dessuten har ikke jeg gjort noe galt (annet en å bli skikkelig forbanna over noe han gjorde mot meg) så føler hele greia har blitt tvistet til meg. 

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 01cdd...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du eventuelt fortsette dette forholdet? Tenker du at dette er et forhold som skal vare? Jeg hadde tatt min hatt og gått. (Hvor får man tatt løgndetektortester forresten??)

Anonymkode: d7318...31c

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det forholdet ikke er noe å bygge videre på.

Anonymkode: a528d...b18

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal be han kontakte deg igjen når han har tatt til vettet.

Han prøver å misstenkeliggjøre deg for å ta vekk fokuser fra det han selv gjorde. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg lurer på er hvorfor normale menn som meg ikke har dame...?

Anonymkode: d307f...6fd

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det eneste jeg lurer på er hvorfor normale menn som meg ikke har dame...?

Anonymkode: d307f...6fd

Ts sin mann mener sikkert også at han er normal😇

Anonymkode: d7318...31c

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kjæresten min og jeg har hatt det veldig dårlig en stund pga noe han har gjort som er veldig vanskelig for meg å godta/komme videre fra. Det hele endte opp med en kjempe krangel hvor jeg sa endel stygge ting til han, hvorpå jeg har sagt unnskyld og lagt meg flat i ettertid. 

Han har hele tiden vært veldig sjalu og usikker. Stoler ikke på noen menn, og mener at jeg har vært utro, og da spesielt etter denne store krangelen vi hadde. Har ikke vært utro. Og jeg har prøvd å trygge han flerfoldige ganger. Så sier han at han vil vi skal ta en løgndetektortest. Jeg sa blankt nei. Det betyr slutten på forholdet, om han ikke klarer å stole på meg så er det ingen vits å fortsette. Da mener han at jeg som sier nei til dette er en enda større indikasjon på at jeg har noe å skjule. Men jeg synes det er kontrollerende og jeg er ukomfortabel med det. Dessuten har ikke jeg gjort noe galt (annet en å bli skikkelig forbanna over noe han gjorde mot meg) så føler hele greia har blitt tvistet til meg. 

Hva skal jeg gjøre? 

Han vrir sine handlinger og utrygghet mot deg . Min eks ville ha løgndetektortester og full oversikt over mine sosiale relasjoner / telefon / pc . Det viste seg at han selv løy og bedro notorisk . ( på seg selv kjenner man andre vettu ) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha passordet til fb. Han sier han kan innstallere 3 apper på min telefon som gjør at han kan overvåke alt jeg gjør, inkl se hva jeg har slettet tidligere..

Jeg er ikke uten feil. Har holdt tilbake informasjon (ikke alvorlige ting) som jeg vet han blir sur for, og dette har han funnet ut av. Jeg har ikke sagt noe fordi jeg har ikke orka kranglingen hans. Og det har vært feil. Men det betaler jeg for nå, for iflg han så lyver jeg og skjuler alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som juger selv, er jo overbevist om at andre juger også. 

Morsomt at det er DU som har sagt unnskyld her, og DU som skal ta løgndetektor da. 

Og hvor ofte skal du ta den? Hver mandag? 

Det vil jo ikke hjelpe han noe mer enn en liten stund.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han vil ha passordet til fb. Han sier han kan innstallere 3 apper på min telefon som gjør at han kan overvåke alt jeg gjør, inkl se hva jeg har slettet tidligere..

Jeg er ikke uten feil. Har holdt tilbake informasjon (ikke alvorlige ting) som jeg vet han blir sur for, og dette har han funnet ut av. Jeg har ikke sagt noe fordi jeg har ikke orka kranglingen hans. Og det har vært feil. Men det betaler jeg for nå, for iflg han så lyver jeg og skjuler alt. 

Ja, men det var jo spikeren i kista for det forholdet vel?

Fyren er jo spik spenna gæærn.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke liv laga og det vil mest sannsynlig eskalere. Så her er det bare en ting å gjøre, dump og gå videre.

Anonymkode: ec3c1...011

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er IKKE bra for hverandre. Dette er ikke et sunt og trygt forhold, som forhold skal være. Dette kommer garantert til å ende stygt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke gi han noen passord! Ikke gi han tilgang til telefonen din. Bare avslutt samtalen og gå din vei når han begynner sånn! Han eier ikke respekt for deg, og forholdet er usunt! 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skiftet alt av passord og sagt farvel. 

Og hvor skulle man liksom fått tatt en løgndetektor-test..? 

Anonymkode: 3a6c3...b84

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgndetektortester koste en del. Tok selv en test og det ble på ti tusen kroner. Det er mye penger for en test som ikke engang er sikker nok til at de kan brukes i rettssaler. 

Anonymkode: df603...10c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva sa du egentlig til han? Og hva er hans versjon av sannheten? Det ligger nok mer til historien her og egentlig litt rart at man alltid skal kunne si en masse dritt til folk og så skal alt bare være greit fordi man sa unnskyld…

Anonymkode: eccfa...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler han manipulerer meg. Han ser ting veldig svart/hvitt. Om jeg gjenforteller feks noe som han har sagt og jeg glemmer et ord, så "lyver" jeg fordi det var jo ikke slik han sa det. Mens han kan si at jeg har sagt ting som jeg vet med 100% sikkerhet at jeg ikke har sagt. Da ser han på meg og sier at "du vet inni deg at jeg har rett, jeg føler det på meg og du prøver bare å bortforklare alt som du alltid gjør". Han mener at magefølelsen hans sier at jeg har gjort noe galt. Ingenting spesifikt. Jeg skjuler ikke telefon, skjuler ikke hvor jeg er eller hvem jeg er med. 

Dette med løgndetektortest har han truet med lenge, det er det eneste som kan gi han "fred". Han sier at jeg nekter å ta den fordi det kommer til å felle meg. Kjenner på stor angst bare ved tanken på det selvom jeg ikke har gjort noe galt. Men i dag sa jeg at han får jo bestille en jækla time til løgndetektortest da. Kan visstnok taes i hovedstaden her til noen tusen kr iflg han, jeg har ikke aning..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg føler han manipulerer meg. Han ser ting veldig svart/hvitt. Om jeg gjenforteller feks noe som han har sagt og jeg glemmer et ord, så "lyver" jeg fordi det var jo ikke slik han sa det. Mens han kan si at jeg har sagt ting som jeg vet med 100% sikkerhet at jeg ikke har sagt. Da ser han på meg og sier at "du vet inni deg at jeg har rett, jeg føler det på meg og du prøver bare å bortforklare alt som du alltid gjør". Han mener at magefølelsen hans sier at jeg har gjort noe galt. Ingenting spesifikt. Jeg skjuler ikke telefon, skjuler ikke hvor jeg er eller hvem jeg er med. 

Dette med løgndetektortest har han truet med lenge, det er det eneste som kan gi han "fred". Han sier at jeg nekter å ta den fordi det kommer til å felle meg. Kjenner på stor angst bare ved tanken på det selvom jeg ikke har gjort noe galt. Men i dag sa jeg at han får jo bestille en jækla time til løgndetektortest da. Kan visstnok taes i hovedstaden her til noen tusen kr iflg han, jeg har ikke aning..

Men hvorfor er dere sammen? Ett forhold kommer jo aldri til å funke uten tillit til hverandre. Ser du en fremtid med denne mannen, barn og en lykkelig fremtid?

Anonymkode: 68606...df0

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og hva sa du egentlig til han? Og hva er hans versjon av sannheten? Det ligger nok mer til historien her og egentlig litt rart at man alltid skal kunne si en masse dritt til folk og så skal alt bare være greit fordi man sa unnskyld…

Anonymkode: eccfa...2c4

Han gjorde en annen dame gravid. Sa sannheten om det til meg. Jeg ble(er) sint, såret og lei meg. Var på fest, drakk alkohol, han ringte ørten ganger, klikket på han, sa masse stygt som jeg kunne holdt meg for god for. Skrudde av tlf (da var jeg utro iflg han) Lagt meg flat for måten jeg klikket, selvom en (stor) del av meg føler han fortjente det. 

Jeg ser jo når det er skrevet hvor sykt det er. Jeg er IKKE perfekt, men jeg har aldri vært utro mot han, mens han mener jeg skal akseptere hva han gjorde. 

Og det absurde i dette er at nå krever han løgndetektortest av meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...