Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med å få venner/holde på venner hele livet. Jeg opprettet en tråd i går om det samme, det var jeg som lurte på om det var en forbannelse over meg som gjorde at jeg ikke klarte det helt. Jeg jobber sånn at jeg må reise litt og bo sammen med andre kollegaer og det rulleres litt på hvem som blir og flytter, siden enkelte flyttes til andre steder når de er ferdige med tiden sin der. Jeg følte de forrige var veldig koselige, nå er alle borte og de 2 nye har isolert seg på rommene sine siden de kom. Og jeg har følt meg trist og alene. Hun andre jeg bodde med før svarte ikke da jeg meldet henne. Nå kom det ei ny hit og jeg gledet meg til det kom noen som kanskje vil være med på noe. Men dessverre så kom hun andre meg i forkjøpet og de har snakket sammen i ett nå. Jeg går ikke og bryter inn, for jeg vil jo ikke fremstå som noen som henger seg på og begynner å følge etter.. men hvorfor ble hun så sosial nå som det kom en ny? Jeg er ikke irritert på HENNE, men jeg kommer liksom aldri helt til. Enten jeg er den første som snakker med noen eller etterpå, for da tar andre over og det jeg sier er minst viktig, det er som om de ikke hører meg. Jeg forstår virkelig ikke helt hva dette er.

Anonymkode: 9107c...6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...