AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 30 år, 2 barn. Ser for meg at livet mitt er dømt til å være alene. Så forsøker jeg å se mine gode sider. Jeg er slank, aktiv, langt pent hår, naturlig over hele, store blå øyne. Pleier å bli antatt for å være ganske mye yngre enn jeg er. Jobber fulltid og har alltid gjort det. Har mange venner og har en ålreit personlighet. Lett for å bli kjent med folk. Smiler mye, generelt godt humør. Ingen angst eller depresjoner i livet. Praksis så fikser jeg det meste selv, både i og utenfor huset - samt bil. Jeg lager gjerne hjemmelaget middag og holder det pent rundt meg. Likevel henger jeg opp i at jeg er 30 og er ferdig med å få barn. Jeg søker heller ingen stefar for barna mine, men en kjæreste. Eller er det dødfødt nå? Anonymkode: 2d051...869
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være vanskelig å møte noen. Jeg er 38 og litt overvektig, men har pent utseende og god personlighet. Og det er absolutt ikke noe problem å møte menn! Selv om jeg har to barn. Anonymkode: fbb87...2ae 2
Gjest Raffalayla Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Er, minst, 10 000-vis av menn der ute som drømmer om en som deg.. ut i fra du skriver om deg selv.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være vanskelig å møte noen. Jeg er 38 og litt overvektig, men har pent utseende og god personlighet. Og det er absolutt ikke noe problem å møte menn! Selv om jeg har to barn. Anonymkode: fbb87...2ae Jeg mener ikke bare for ligg, for jeg klarer ikke å ligge med hvem som helst. Det bør være tegn til at det kan bli seriøst først. Anonymkode: 2d051...869 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Hvorfor anser du det som et pluss at du ser mye yngre ut enn du er? Anonymkode: 98223...6f2 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor anser du det som et pluss at du ser mye yngre ut enn du er? Anonymkode: 98223...6f2 Prøver å forklare et naturlig utseende Anonymkode: 2d051...869 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor anser du det som et pluss at du ser mye yngre ut enn du er? Anonymkode: 98223...6f2 Menn liker damer som ser unge ut. Deal with it. Anonymkode: da2c7...366
Isambard Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Det er jo opp til deg selv. Du får tenke nøye gjennom hva som er viktigst for at du skal trives sammen med en person i mamge år og være forberedt på å fire litt på andre krav. Fellestrekket de de evig single mennene og kvinnene jeg kjenner er rigide krav til uviktige ting. Endret 9. oktober 2022 av Isambard 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #9 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 30 år, 2 barn. Ser for meg at livet mitt er dømt til å være alene. Så forsøker jeg å se mine gode sider. Jeg er slank, aktiv, langt pent hår, naturlig over hele, store blå øyne. Pleier å bli antatt for å være ganske mye yngre enn jeg er. Jobber fulltid og har alltid gjort det. Har mange venner og har en ålreit personlighet. Lett for å bli kjent med folk. Smiler mye, generelt godt humør. Ingen angst eller depresjoner i livet. Praksis så fikser jeg det meste selv, både i og utenfor huset - samt bil. Jeg lager gjerne hjemmelaget middag og holder det pent rundt meg. Likevel henger jeg opp i at jeg er 30 og er ferdig med å få barn. Jeg søker heller ingen stefar for barna mine, men en kjæreste. Eller er det dødfødt nå? Anonymkode: 2d051...869 Du er en kvinne. Med andre ord er det aldri dødfødt på datingmarkedet. I tillegg virker det som du har noen gode kvaliteter. Ikke krisemaksimer situasjonen din nå. Anonymkode: bc24a...e5c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Skrevet 9. oktober 2022 Det kan godt hende at du blir evig singel og ikke møter en du vil ha. En del blir jo det. Anonymkode: 20359...c0a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #11 Skrevet 9. oktober 2022 Er det egentlig så ille å være singel? Anonymkode: ecb52...96e 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #12 Skrevet 9. oktober 2022 Det er ikke akkurat vanskelig for en 30 år gammel kvinne å få seg en mann, uavhengig av barn, utseende, personlighet etc. Hvorfor skulle det være vanskelig for deg, er du veldig kresen eller noe? Anonymkode: ef024...01f 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #13 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke akkurat vanskelig for en 30 år gammel kvinne å få seg en mann, uavhengig av barn, utseende, personlighet etc. Hvorfor skulle det være vanskelig for deg, er du veldig kresen eller noe? Anonymkode: ef024...01f Jeg tror ikke at jeg er det. Jeg ser mer på øyne og personlighet enn utseende. Så nettdating er ikke tingen for meg. Anonymkode: 2d051...869
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #14 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn liker damer som ser unge ut. Deal with it. Anonymkode: da2c7...366 Alle menn går ikke for yngre kvinner, hvis du tror det. Og alle menn er ikke interessert i at det ser ut som han er sammen med datteren sin. Poenget mitt er bare at ikke alle menn nødvendigvis vil være sammen med ei som ser ut som hun er 25, men er en del eldre. Men det fine er at det finnes noen for alle! Også godt voksne, pensjonister, alle kan finne noen. Og gjør det. Kjærlighet og forelskelse er ikke bare for de under 30. Jeg tror for øvrig det er en stor fordel at begge i et forhold har barn. Det har noe med at det er viktig at begge forstår fullt ut hva det innebærer. Anonymkode: 98223...6f2 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #15 Skrevet 9. oktober 2022 30 årene er glans alder, ikke bekymre deg! Anonymkode: c3534...ad3 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #16 Skrevet 9. oktober 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Alle menn går ikke for yngre kvinner, hvis du tror det. Og alle menn er ikke interessert i at det ser ut som han er sammen med datteren sin. Poenget mitt er bare at ikke alle menn nødvendigvis vil være sammen med ei som ser ut som hun er 25, men er en del eldre. Men det fine er at det finnes noen for alle! Også godt voksne, pensjonister, alle kan finne noen. Og gjør det. Kjærlighet og forelskelse er ikke bare for de under 30. Jeg tror for øvrig det er en stor fordel at begge i et forhold har barn. Det har noe med at det er viktig at begge forstår fullt ut hva det innebærer. Anonymkode: 98223...6f2 Vi vil ha damer som ser bra ut og som har en ok personlighet. Det er kjent at alle forfaller og får baggasjen med årene. Derfor er det bedre å ha en yngre dame om man er en relativt baggasjefri mann med det meste på stell. Anonymkode: 67f6f...c17
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #17 Skrevet 9. oktober 2022 Kvinner har ikke lov til å klage over sånt, millioner av menn vil ha deg. Anonymkode: 54dbf...341 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #18 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner har ikke lov til å klage over sånt, millioner av menn vil ha deg. Anonymkode: 54dbf...341 Jeg har ikke rukket å være single så lenge ennå, men har en eks som er over alle hauger. Jeg føler meg nesten flau over handlingene hans. Samtidig tar jeg meg i å tenke at kanskje jeg er den dumme som ikke dater ennå? Anonymkode: 2d051...869 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #19 Skrevet 9. oktober 2022 du skal få ærlig svar siden du spør... det som gjør at du føler er vansklig å skaffe en partner har mest på måten du går frem på og hvordan partneren din skal fremstå, som har barn søker heller ikke stefar men kun en kjæreste som indikerer på at du vil praktisere kjærlighetsliv i en annen fase enn hvor du er hen nå. måten du beskriver utseende ditt og at du ser yngre ut tilsier at du igjen vil hoppe inn i dating på en måte du hadde i en tidligere tidsfase, noe som gjør det Vansklig for deg nettop fordi du ikke har sjans i den kretsen du søker i. her er noen punkter som jeg forstår ut ifra dine innlegg hvorfor du tror du kommer til å være singel for evig - du søler helst et par år yngre menn (for a bevise deg selv at du fortsatt er i den gruppen hvor attraktivitet er på Tops) menn i din egen alder eller yngre vil neppe gå inn i forhold med deg, du er nødt til å søke menn som. minst er seks år eldre - du har barn, men likevel ønsker aktivt singel kjæresteliv - du er rett og slett bare ikke ung, du er 30 og det er gammelt når det gjelder aktivt dating. menn i den gruppen som kunne tenke seg på å date deg er allerede i forhold. du kan være etterspurt, men du ser i en feil gruppe menn Anonymkode: 5c35e...159 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #20 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): du skal få ærlig svar siden du spør... det som gjør at du føler er vansklig å skaffe en partner har mest på måten du går frem på og hvordan partneren din skal fremstå, som har barn søker heller ikke stefar men kun en kjæreste som indikerer på at du vil praktisere kjærlighetsliv i en annen fase enn hvor du er hen nå. måten du beskriver utseende ditt og at du ser yngre ut tilsier at du igjen vil hoppe inn i dating på en måte du hadde i en tidligere tidsfase, noe som gjør det Vansklig for deg nettop fordi du ikke har sjans i den kretsen du søker i. her er noen punkter som jeg forstår ut ifra dine innlegg hvorfor du tror du kommer til å være singel for evig - du søler helst et par år yngre menn (for a bevise deg selv at du fortsatt er i den gruppen hvor attraktivitet er på Tops) menn i din egen alder eller yngre vil neppe gå inn i forhold med deg, du er nødt til å søke menn som. minst er seks år eldre - du har barn, men likevel ønsker aktivt singel kjæresteliv - du er rett og slett bare ikke ung, du er 30 og det er gammelt når det gjelder aktivt dating. menn i den gruppen som kunne tenke seg på å date deg er allerede i forhold. du kan være etterspurt, men du ser i en feil gruppe menn Anonymkode: 5c35e...159 Helst ikke yngre mann, absolutt ikke. Gjerne 5-10 år eldre. Jeg søker modenhet. Jeg søker ikke etter noe å hoppe inn i, det kunne vært fikset på en telefonsamtale om det bare var en å sitte i armkroken til. Anonymkode: 2d051...869 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå