AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg var sammen med min ex i 7 år. Fikk etterlengtet barn sammen i Mai i år. To måneder etter fødsel forlater han meg for ny dame- en venn han har vært mye med, og følelser der har oppstått. Jeg mistenker at han har vært utro over lengre tid- basert på forskjellige ting som man plukker opp var rart i ettertid (plutselig mye borte , sene kvelder, nye «kompiser»man aldri har hørt om men som vagt blir nevnt) men dette nekter han selvsagt for. Igjen sitter jeg- i vårt felles hjem (ikke solgt enda) og føler meg mer ensom enn noensinne. Jeg prøver å nyte tiden med baby, men så fort han er lagt for natten må jeg sitte alene igjen, mens han er hos ny dame. Jeg sliter med at jeg er nok for snill- og vil ikke ha dårlig stemning, så later som det ikke går innpå meg. Men når baby er lagt og jeg sitter igjen alene- så er det SÅ ensomt og tårene bare triller. Er det noen som har vært i samme situasjon? Jeg vet ikke helt hvor jeg vil her- trengte bare å skrive det ned å lufte tankene litt. Jeg prøver å trøste meg med at det vil bli bedre med tiden- men akkurat nå føles alt ganske håpløst!! Anonymkode: 7ec03...257 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Kan på en måte kjenne meg igjen, selv om det ikke er helt likt. Fikk baby rundt samme tid som deg og han har oppført seg helt jævlig mot meg på slutten av svangerskapet og til nå. Psykisk vold og han stikker av hele tiden og blir borte gjerne hele natta. Ser han sitter mye på telefonen og smiler. Får en magefølelse av at han har ei dame han har kontakt med. Nå er han på ferie hos eksen for å være med barna og jeg sitter med den følelsen av ensomhet samtidig som det er grusomt å ha det slik jeg har det med han. Varme tanker til deg, det er grusomt stygt av din eks å gjøre det han gjorde. Vitner om egoisme på høyt nivå. Anonymkode: 38259...f6c
Teoretisk sett Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Kos deg med barnet ditt, og husk å sette av tid til deg selv. ikke bruk tid på disse negative tankene om utroskap og at han er hos sin nye dame, det er bortkastet tid og ingen regnbue i den andre enden. lik deg selv og gå videre, engasjer deg i noe som gir deg noe sosialt. Du treffer ingen ny mens du sitter hjemme å sturer, ta styringen i livet og veien videre.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Dette må være ekstremt tøft å stå i. Jeg tenker du må stå i disse vonde følelsene og jobbe deg gjennom de. Det er lov å være ekstremt skuffet, nedfor, ensom og alle disse tingene. Du har nok mye hormoner i kroppen med baby og alt, og det er jaggu ikke lett å sitte der aleine da, og ikke minst så er det ensomt med baby, med partner eller ikke.. Det er frihetsberøvende. Jeg ble aleine med mitt barn da det var litt over ett år og det er desidert det tøffeste jeg har gått gjennom... Menn virker til å ha det mye lettere, med alt egentlig. Forstår ikke meg på dette kvinnemennesket som eksen din har funnet seg heller, hjerteløst av henne og styre på med en opptatt mann. Jeg hadde aldri kunne utsatt noen for det. Mange gode tanker og klemmer til deg❤️ Anonymkode: 745c3...879 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Begriper ikke hvilke damer det er som vil date en mann som har en liten baby hjemme. Sitte å kose seg med en fyr som regelrett driter i at moren til sitt nyfødte barn er alene. Som heller vil pule enn å passe avkommet. Nei fysj. Anonymkode: 7f313...f81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå