AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Fordi jeg ikke var villig til å bruke kredittkort for å gjøre noe sammen i helga. Barna mine er hos sin far denne helga, så jeg tenkte at jeg og samboer skulle gå tur, dra på kino og lage mat hjemme lørdagskveld og bare ha det koselig og slappe av. Han ville reise på byweekend, ligge på hotell og spise god mat på restaurant. Jeg sa jeg hadde ikke råd til det, noe han mente vi kunne bruke kredittkort på. Kredittkort er til krise og en byhelg er ikke krise… så fordi jeg ikke ville bruke penger jeg ikke har dro han ut og festet med kompiser hele kvelden og natta. Så satt jeg hjemme alene. Det var ikke hans skyld at jeg ikke hadde noen å dra ut sammen med da, sa han. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 44880...791
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Dump ham, det der brukte eksen min å si til meg og, etter fem år hadde jeg 90.000 i forbruksgjeld som han bare ga faen i, han hadde kost seg og jeg betalt. Anonymkode: 0b748...dbb 2
Slitenmamma Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Kommet vel litt ann på om han ville at du skulle betale for alt eller bare din del? Er vel dessverre "normal" oppførsel om man blir såret,men er det barnslig? absolutt.
Ulven Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Du har sunne økonomiske tanker, mens han synes det er greit å bruke kredittkortet på tull. Jeg tenker dere ikke er kompatible samlivsmessig. Når han i tillegg lar deg sitte alene og stikker for å feste på denne måten, da er det vel ikke så mye å spare på. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Slitenmamma skrev (40 minutter siden): Kommet vel litt ann på om han ville at du skulle betale for alt eller bare din del? Er vel dessverre "normal" oppførsel om man blir såret,men er det barnslig? absolutt. Synes du dette høres ut som normal oppførsel? Anonymkode: 0b748...dbb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 Hvorfor kunne ikke han betalt ? Anonymkode: 7be78...0cb
PM75 Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 Du har en ansvarsfull innstilling til økonomi! Han har ikke.. hverken til økonomi eller måten å oppføre seg på i et voksent forhold! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå