AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Del Skrevet 9. oktober 2022 Hei dere, jeg har lyst til å kjøpe meg el-sykkel! Noen her som har el-sykler som er gode på vinterføre å anbefale? Anonymkode: d4c9b...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 9. oktober 2022 #2 Del Skrevet 9. oktober 2022 Terrengsykkelforumet er kanskje et godt sted å spørre, de snakker om andre ting enn terrengsykkel der også, og har en egen elsykkel-avdeling: https://www.terrengsykkelforumet.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Del Skrevet 10. oktober 2022 Ja, vet om -takk takk Tenkte å høre på KG i tillegg Anonymkode: d4c9b...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg har en Trek Powerfly og har satt så store piggdekk som det går på den sykkelen, og den fungerer bra på vinteren. Nå skal det sies at jeg sykler mest etter gangfelt, og har nokså stabilt vintervær her jeg bor. Vet at det finnes løyper for fatbike her om vinteren, men har ikke testet min sykkel der. Anonymkode: 2491d...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå