Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊 lurer på om noen vet om jeg kan søke menerstatning gjennom nav fra da jeg gikk på skolen å fikk en sykdom men er ikke lagt inn som en skade igjennom skolen? Har fått det bekreftet gjennom lege at det er det som skjedde på skolen som gjorde det. 

Anonymkode: ffb03...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skolen skal melde inn skade som skjer i skoletiden. Dette må du først få ordnet. For å søke menerstatning må du først ha invilget yrkesskadeerstatning. Jeg vil tro det er tilsvarende som gjøres om du skader deg i skoletiden. 

Anonymkode: f8240...91e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Skolen skal melde inn skade som skjer i skoletiden. Dette må du først få ordnet. For å søke menerstatning må du først ha invilget yrkesskadeerstatning. Jeg vil tro det er tilsvarende som gjøres om du skader deg i skoletiden. 

Anonymkode: f8240...91e

Er i en vanskelig situasjon da skolen aldri vil melde det inn da det var lærere som gjorde at jeg fikk sykdommen som jeg sitter med nå,har papirer fra en spesialist.  Ingenting å gjøre det da med saken?

Anonymkode: ffb03...172

Skrevet

Ville hørt med en advokat, kanskje har du rett på fri rettshjelp? Evt, er det vel noen jusstudenter som tar oppdrag gratis?

En advokat kan sikkert i det minste si deg om det er mulig å få erstatning :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Mvh Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...