Gå til innhold

Cerezette minipillen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Kvinner..

Har dere erfaring med denne?

Har dere fått noen bivirkninge.. i så fall hvilke??

Setter pris på svar da jeg vurderer å begynne med den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte den en periode. Blødde litt hver eneste dag så jeg sluttet etter 4 mnd. Fikk vite av legen av veldig mange hadde klaget over dette. Synd, for jeg hadde ingen andre bivirkninger.

Skrevet

Det finnes mange tråder om denne allerede, men jeg har brukt den et år nå og er storfornøyd. Mistet mensen gjorde jeg og.

Skrevet

Noen som ble bedre i forlhodl ti lPMS da.. eller blir det verre...

Skrevet (endret)

Jeg er halvveis på tredje brettet mitt nå. Mye av grunnen til at jeg bestemte meg for å teste den ut, var at jeg var ganske så plaga av pms på de forrige p-pillene. Pms-en er nesten borte, noe som er utrolig digg (forståelig nok ;) ). Bivirkningene jeg har merket er at jeg har fått ganske fet hud, blir fort blank i panna og på haka, pluss at jeg har fått mer kviser enn før. I tillegg begynte jeg å blø ganske ofte etter sex på de to første bretta, og kunne blø i opptil en uke etter dette. Det har jeg heldigvis ikke merka noe til de siste tre ukene. Så alt i alt er jeg mye mer fornøyd med cerazette enn andre p-piller jeg har prøvd.

Endret av sick girl
Skrevet

Jeg blir helt stressa av å ikke ha mensen mens jeg får på p-piller. Brukte p-sprøyte før, og plagdes ikke av det da, men nå...

Jeg har brukt den i 6 måneder nå, og har lagt på meg en del i den perioden. Men så har jeg også slurvet med trening og dermed kanskje fått i meg flere kalorier enn jeg skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...