AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg har så dårlig samvittighet for noe som skjedde for en stund siden. Jeg var i en vanskelig situasjon pga ytre omstendigheter, og en slektning hjalp meg mye, siden denne situasjonen også angikk han. Jeg kjente han fra jeg var barn, da han nærmest "bodde" hos oss mens han studerte. Jeg har vært veldig glad i han og alltid opplevd han som et veldig godt menneske. Det som dessverre skjedde i denne nylige situasjonen, var at jeg og han oppdaget at vi hadde følelser for hverandre. Det gikk aldri lenger enn lange klemmer, men likevel har jeg så dårlig samvittighet for kona hans. Hvordan kunne jeg en gang tenke de tankene jeg gjorde? Jeg skjønner også nå senere at det var selve situasjonen som må ha gjort at dette oppstod, for nå føler jeg nærmest at jeg må ha vært gal på det tidspunktet som i det hele tatt kunne vurdere å ha et forhold med han. Wtf var det liksom? Han er 20 år eldre enn meg, og jeg har jo kjent han siden jeg var barn, så jeg tenker på en måte han kan ha hatt et emosjonelt overtak i den sårbare situasjonen som jeg var i også.. Jeg er både litt skuffet over han samtidig som at jeg er skuffet over meg selv. Og så lurer jeg på om dette er vanlig for han. Har han slike nesten-utenomekteskapelige episoder ofte? Hvorfor skulle dette være eneste gangen? Har jeg grunn til å ha dårlig samvittighet over dette? Har du opplevd noe lignende, og er det normalt å oppleve slike følelser i vanskelige situasjoner? Jeg håper noen har noen gode innsikter å komme med her. Anonymkode: 07f8f...f4a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Du stoppet i tide. Så det utviklet seg ikke til utroskap for han. Anonymkode: 18699...5a2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Vi er alle sårbare innimellom. Men, vi vet fremdeles hva som er rett og hva som er galt. Det betyr at du har selv ansvar for egne handlinger. Du stoppet i tide. Hva som er vanlig for ham, behøver du ikke tenke på. Kanskje lurt å holde avstand en god stund. Anonymkode: 845e9...f08
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Fyren kan jo ikke være riktig vel bevart. Ikke bare er han gift, men går langt i retning av å være utro med en 20 år yngre slektning! Høres ut som han virkelig trenger hjelp. Anonymkode: 8f2ef...70a 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 La det ligge og unngå kontakt med han fremover. Anonymkode: e9036...c2e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fyren kan jo ikke være riktig vel bevart. Ikke bare er han gift, men går langt i retning av å være utro med en 20 år yngre slektning! Høres ut som han virkelig trenger hjelp. Anonymkode: 8f2ef...70a Det er vel å dra det litt langt. Jeg er ikke et barn lenger, jeg er voksen selv om det er en del år mellom oss, og vi er ikke biologisk i slekt. TS Anonymkode: 07f8f...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå