Gå til innhold

Nytt servise til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planene våre for jula ble plutselig endret på, så nå skal vi feire den hjemme i stedet for hos svigers. Og da trenger vi sårt et nytt servise. Til bryllupet fikk vi et "hverdagsservise" i stengods, men jeg synes ikke det fungerer spesielt bra til finere middager. Jeg ønsker meg et helt hvitt/benhvitt enkelt servise uten masse dikkedarier, og som ikke koster allverden (det er jo en del andre ting å bruke penger på før jul også). Alle kunne vel tenkt seg et servise fra Pillevuit, men det blir ikke denne gangen... Noen som har noen gode forslag til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosendahl's nye servise er fint og enkelt og ikke så dyrt :)

Skrevet

Porsgrund Cuisine er hvitt og enkelt. Og av og til på tilbud til ca. 80 kroner per tallerken. Det har jeg lyst på!

Skrevet

Og hvis du vil gå for de superbillige, mener jeg at jeg har sett sånne esker med middagsservise til 3-400 på enten Nille eller Europris.

Skrevet

Jeg kjøpte meg servise på Coop Obs jeg, der hadde de mye rimelig og fint.

Skrevet

Mange gode forslag. Jeg har sett enkle hvite fat på europris til 20 kr pr stykk. (De samme har de også på max 20 eller hva den butikken heter nå). Ellers er jo IKEA en sikker vinner da. Der har du også fordele at de fleste servisene blir en stund slik at du kan kjøpe det du trenger nå og suplere senere (også dersom noe knuses)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...