Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har to deltidsjobber og er sykemeldt fra en av de da det ikke har vært mulig å jobbe der pga helse. Har snakket med legen om dette og det var helt ok sa han.

Det jeg lurer på er om det er noen steder på søknaden om sykepenger man kan skrive at man har fler arbeidsforhold og evt hvor mange timer man har jobbet der? Eller kan nav sjekke dette selv? 

Anonymkode: b4b78...37b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykemeldingen din gjelder kun den bedriften den er sendt til. Andre arbeidsforhold går som vanlig. 

Hvis du skulle vært sykemeldt i begge dine arbeidsforhold, måtte legen skrevet begge sine arbeidsgivere på listen,

Anonymkode: 0a5cc...0a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sykemeldingen din gjelder kun den bedriften den er sendt til. Andre arbeidsforhold går som vanlig. 

Hvis du skulle vært sykemeldt i begge dine arbeidsforhold, måtte legen skrevet begge sine arbeidsgivere på listen,

Okei, så jeg trenger ikke å legge ved hvor mange timer eller dager jeg jobbet i den andre jobben(er bare sykemeldt fra et arbeidsforhold) i søknaden? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Okei, så jeg trenger ikke å legge ved hvor mange timer eller dager jeg jobbet i den andre jobben(er bare sykemeldt fra et arbeidsforhold) i søknaden? 

Nei,for din arbeidsgiver skal rapportere lønna på bakgrunn av dine gjennomsnittstimer, og hvis du da rapporterere timer vil det bli tull med utbetalingene dine fra NAV. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...