Gå til innhold

Bæsje når man er på besøk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fiser mye når jeg må bæsje men må holde igjen. Så du kan velge hva du foretrekker hos deg....

Anonymkode: a4a07...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du absolutt må så ok, men helst bæsj i din egen do. 

Anonymkode: 5be10...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fiser mye når jeg må bæsje men må holde igjen. Så du kan velge hva du foretrekker hos deg....

Å? Spør du?

Anonymkode: 27af4...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å? Spør du?

Anonymkode: 27af4...a79

Jeg spør TS nå. Men ellers bæsjer jeg alltid på nærmeste do. Herlighet, det er jo det en do er laget for.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det greit å bæsje når man er på besøk

Anonymkode: 65dc9...f2a

Det er en grunn at at kvinner sliter mer med mage/tarm problemer enn menn. Menn går når de må. Kvinner utsetter til det passer. Det gir etterhvert forstoppelse, sensitiv tarm +++. 

Anonymkode: eebcc...1d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0

Selvsagt er det greit. Særinger som ikke vil at andre bruker doen deres til det den er laget til hører ikke hjemme i min vennekrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri tenkt over at det er et problem 😳 Må jeg på do å bæsje, enten jeg er på besøk hos andre eller på et offentlig toalett, så går jeg å bæsjer der jeg er.... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dobørste er disgusting med bæsjebiter som henger igjen. Setter pris på folk tørker vekk bæsjeflekker med papir nedi klosettet og bruker hånddusjen ved siden av toalettet. 

Anonymkode: 0af26...415

Da trenger du jo ikke toalett hvis du synes det er så ekkelt. Du får gå ut og gjøre fra deg.

Anonymkode: 2dad4...381

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man så må man. Jeg legger alltid litt toalettpapir i doen så det ikke kommer ploppelyder 🙈

Anonymkode: 2b30b...e80

Samme her.

Anonymkode: b4e97...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja doen er der for en grunn, så her må folk slå seg løs. Setter pris på at de bruker dobørsten vel og merke. 
jeg har IBS, så noen ganger har jeg ikke noe annet valg enn å bruke andres toalett for nr 2, selv om jeg vet at det finnes folk der ute som hater at man bæsjer i toalettet dems. 

Anonymkode: fb9dc...ac4

Enig. Må man så må man men jeg et mest komfortabel med å bæsje hjemme i fred og ro og ikke skitne til andres doer så jeg holder meg og går heller litt tidligere hjem fra besøket. 

Anonymkode: 75338...2a9

Dobørste er disgusting med bæsjebiter som henger igjen. Setter pris på folk tørker vekk bæsjeflekker med papir nedi klosettet og bruker hånddusjen ved siden av toalettet. 

Aldri opplevd en dokost full av bæsj. Den skylles av når man trekker ned. Å her bruker vi de billigste dokostene som byttes hyppig. Forventer ikke at gjester skal stikke hånda ned i doen vår. 

Slik gjør man det:

1) Legg papir i doen

2) Bæsj

3) Dra ned

Da er det veldig liten sjanse for at doen blir skitten, eller at det er behov for å bruke dobørste.

Anonymkode: 326a7...60e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså bæsj er ekkelt. Det er noe de fleste synes. Og de fleste ønsker ikke at gjester anonserer «jeg skal bare låne doen for å bæsje litt».

Men de fleste har heller ikke et problem at man låner doen fremfor å gjøre i buksa eller å måtte dra hjem. Ikke gjør en stor ting utav at du skal på toalettet, og de fleste bryr seg ikke.

Alle bæsjer, det er helt normalt.

Lurer på om de menneskene som har noe i mot at gjester bæsjer hos dem, er de samme som har noe i mot at man gjør det noe annet sted enn sitt eget hus 🤔

Anonymkode: fc3a4...2b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mange ganger innlegg fra folk som nesten klikker bare ved tanken på at andre skal bruke doen deres til å bæsje i. Det er tydeligvis folk som føler det sånn.

Det er noe jeg i alle fall aldri har ofret en tanke. Folk må gjerne bruke doen min til det den er laget for. Velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det greit å bæsje når man er på besøk

Anonymkode: 65dc9...f2a

Hvis man bruker toalettet: Ja.

Neste problem!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte på ramma å buldre i potta hos andre er ikke ønskelig. Hva mine gjester gjør, eller har behov for er en annen ting. De må sikkert veeeldig tenker jeg da og føler medlidenhet med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Slik gjør man det:

1) Legg papir i doen

2) Bæsj

3) Dra ned

Da er det veldig liten sjanse for at doen blir skitten, eller at det er behov for å bruke dobørste.

Anonymkode: 326a7...60e

Wow sier du det. Med IBS mage er ikke alltid litt papir i skåla nok. Da må børsten frem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvor mange kjenner du som faktisk har hånddusj ved siden av toalettet? 😮 
Jeg tror ikke jeg har vært på besøk hos noen med det siden starten av 90-tallet! 

Anonymkode: 62aad...580

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 15.46):

Mener du sėtebadekar? Det er bare til å spyle seg med, ikke klosettet

Anonymkode: 60e1c...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...