Gå til innhold

Bæsje når man er på besøk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Er det greit å bæsje når man er på besøk

Anonymkode: 65dc9...f2a

Nei selvsagt ikke. Da er det bedre, mer dannet og høflig at du bæsjer på deg.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja doen er der for en grunn, så her må folk slå seg løs. Setter pris på at de bruker dobørsten vel og merke. 
jeg har IBS, så noen ganger har jeg ikke noe annet valg enn å bruke andres toalett for nr 2, selv om jeg vet at det finnes folk der ute som hater at man bæsjer i toalettet dems. 

Anonymkode: fb9dc...ac4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ja, må man, så må man, men jeg tenker jo at man ikke gjør det med mindre man .

Anonymkode: 46bc1...709

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nordmenn noen av de særeste skapningene på denne jorden???

Anonymkode: 5a02e...29e

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså, ja, må man, så må man, men jeg tenker jo at man ikke gjør det med mindre man .

Anonymkode: 46bc1...709

Enig. Må man så må man men jeg et mest komfortabel med å bæsje hjemme i fred og ro og ikke skitne til andres doer så jeg holder meg og går heller litt tidligere hjem fra besøket. 

Anonymkode: 75338...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja doen er der for en grunn, så her må folk slå seg løs. Setter pris på at de bruker dobørsten vel og merke. 
jeg har IBS, så noen ganger har jeg ikke noe annet valg enn å bruke andres toalett for nr 2, selv om jeg vet at det finnes folk der ute som hater at man bæsjer i toalettet dems. 

Dobørste er disgusting med bæsjebiter som henger igjen. Setter pris på folk tørker vekk bæsjeflekker med papir nedi klosettet og bruker hånddusjen ved siden av toalettet. 

Anonymkode: 0af26...415

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du med dette?

Anonymkode: 4f975...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man så må man. Jeg legger alltid litt toalettpapir i doen så det ikke kommer ploppelyder 🙈

Anonymkode: 2b30b...e80

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Finnes det? Aldri hørt om før.

Da må man isåfall være jævlig sær og ikke helt oppegående om man faktisk blir plaget av at andre bæsjer i doen din.

Skjønner at det tydligvis er mange gale folk der ute, om dette faktisk er et problem.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dobørste er disgusting med bæsjebiter som henger igjen. Setter pris på folk tørker vekk bæsjeflekker med papir nedi klosettet og bruker hånddusjen ved siden av toalettet. 

Anonymkode: 0af26...415

Aldri opplevd en dokost full av bæsj. Den skylles av når man trekker ned. Å her bruker vi de billigste dokostene som byttes hyppig. Forventer ikke at gjester skal stikke hånda ned i doen vår. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

Da må man isåfall være jævlig sær og ikke helt oppegående om man faktisk blir plaget av at andre bæsjer i doen din.

Skjønner at det tydligvis er mange gale folk der ute, om dette faktisk er et problem.

Har lest om flere sånne tilfeller her inne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden):

De finnes! vet i alle fall om en. Var en kollega som ikke likte det i det hele tatt. Aner ikke helt hvordan samtalen endte opp med det tema, men husker bare at jeg så rart på hun og sa at jeg ikke kunne brydd meg mindre om at folk bruker doen min til det den er laget for😅 

Anonymkode: c8153...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver opp i planboken når jeg skal bæsje, så jeg passer på å planlegge slik at jeg ikke bæsjer når jeg skal være i besøk hos andre. Jeg kjører kanskje forbi en Shell-bensinstasjon rundt 13:30 og det passer fint med at jeg har planlagt å bæsje 13:30.

Så dere må begynne å planlegge sånn at dere får litt kontroll på bæsjen deres.

Har også skrevet i planboken at jeg vinner i Lotto neste lørdag, så det er viktig å planlegge.

Anonymkode: 5a48b...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du finner særinger i alle land og kulturer, tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...