AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Ønsker tips på en vibrator/mindre dildo til bruk under sameleie. Har en som vi bruker nå, men den er ikke spesielt godt egnet under samleie. Tips mottas! M40 Anonymkode: 789d0...dcf
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Vibrator eller dildo? Dildo under samleie kan jo være litt…..utfordrende. Anonymkode: 29800...c73 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Tips til begge deler TS Anonymkode: 789d0...dcf
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tips til begge deler TS Anonymkode: 789d0...dcf Vel da syntes jeg en god rabbit funker. Selv bruker jeg Greedy girl mini, men er uendelig mange rabbits på markedet. Ulike motorer, materialer, størrelser etc. evt womanizer duo. Om den innvendige delen passer deg anatomisk, så er den magisk. Til klitoris under samleie, så kan en vanlig bulletvibrator funke, evt Liberty om du heller liker lufttrykk/suging over vibrasjoner. Anonymkode: 29800...c73
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Sorry. Så først nå at det var «til menn»… Anonymkode: 29800...c73
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 14.28): Ønsker tips på en vibrator/mindre dildo til bruk under sameleie. Har en som vi bruker nå, men den er ikke spesielt godt egnet under samleie. Tips mottas! M40 Anonymkode: 789d0...dcf Bruk på deg selv? Det gir ufattelig nytelse og helt psyko orgasmer. g18 Anonymkode: 89b69...832
Snok1 Skrevet 11. oktober 2022 #7 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 14.29): Vibrator eller dildo? Dildo under samleie kan jo være litt…..utfordrende. Anonymkode: 29800...c73 Hvorfor? Forklar.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #8 Skrevet 11. oktober 2022 Snok1 skrev (7 minutter siden): Hvorfor? Forklar. Jeg trodde først TS var en kvinne som ville ha tips til en dildo som kunne brukes under samleie. Grunnen til at jeg skrev det kan være litt utfordrende, er fordi mange kvinner vil ha utfordringer med å bruke en dildo samtidig som hun har en penis i seg. Mange vil syntes det er ubehagelig/vondt. Om man vil bruke et leketøy til innvendig stimulering samtidig som man har penis i seg, så finnes det dedikerte leketøy til dette formålet. En dildo er ikke en av dem. Anonymkode: 29800...c73 1
Snok1 Skrevet 11. oktober 2022 #9 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg trodde først TS var en kvinne som ville ha tips til en dildo som kunne brukes under samleie. Grunnen til at jeg skrev det kan være litt utfordrende, er fordi mange kvinner vil ha utfordringer med å bruke en dildo samtidig som hun har en penis i seg. Mange vil syntes det er ubehagelig/vondt. Om man vil bruke et leketøy til innvendig stimulering samtidig som man har penis i seg, så finnes det dedikerte leketøy til dette formålet. En dildo er ikke en av dem. Anonymkode: 29800...c73 En dildo -spesielt en vibrerende dildo- er et univeralleketøy som kan brukes til alt, av alle. Kun (mangel på) fantasien setter begremsninger.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #10 Skrevet 11. oktober 2022 Vibrerende buttplug anbefales! Anonymkode: af772...26b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #11 Skrevet 11. oktober 2022 Snok1 skrev (1 time siden): En dildo -spesielt en vibrerende dildo- er et univeralleketøy som kan brukes til alt, av alle. Kun (mangel på) fantasien setter begremsninger. Ja. Jeg er klar over det. Men det er forskjell på kvinner og menn om man skal bruke en dildo samtidig som man har samleie. Derfor jeg forandret innlegget da jeg først svarte som om TS ville ha tips til kvinner. er du ute etter kun vibrasjon, finnes det langt bedre alternativer. Er du ute etter innvendig stimuli analt, finnes det langt bedre alternativer. Er du ute etter innvendig stimuli+vibrasjon samtidig som du gjennomfører samleie, finnes det bedre alternativer. Jeg vil påstå at om man kjøper dildo, er det av mangel på fantasi og kunnskap, da alle bruksområder har bedre alternativer. Anonymkode: 29800...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå