Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er sykemeldt grunnet utbrenthet og har vært det gjennom de månedene vi har vært sammen. Dette er selvfølgelig vanskelig for oss begge, og jeg forsøker å støtte så godt jeg kan. Jeg har før dette forholdet vært i et annet forhold over svært mange år. Det forholdet tok slutt for et par år siden, og de siste årene før det ble slutt var uten sex og intimitet. Starten av det nye forholdet var fantastisk ifht disse tingene og sexlysten som jeg trodde var borte har våknet igjen. Men nå, etter noen måneder sammen har kjæresten min mindre lyst enn tidligere. Kjæresten sier det skyldes utbrentheten, noe jeg tror på. Men det er likefullt vondt og vanskelig, da jeg etter mange år uten intimitet har ekstra behov for dette. Føles som at nyforelsketfasen gikk over etter kun kort tid, og jeg vet ikke helt hvordan håndtere det. Vil heller ikke presse meg på kjæresten. Dette har vært et tema oss i mellom og det har vært vanskelige samtaler hvor jeg blir beskyldt for å presse meg på eller at jeg gir kjæresten en følelse av å ikke strekke til….. Dette er skikkelig vondt, vet ikke helt hva jeg bør gjøre….

Anonymkode: a314b...9d3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kjæresten min er sykemeldt grunnet utbrenthet og har vært det gjennom de månedene vi har vært sammen. Dette er selvfølgelig vanskelig for oss begge, og jeg forsøker å støtte så godt jeg kan. Jeg har før dette forholdet vært i et annet forhold over svært mange år. Det forholdet tok slutt for et par år siden, og de siste årene før det ble slutt var uten sex og intimitet. Starten av det nye forholdet var fantastisk ifht disse tingene og sexlysten som jeg trodde var borte har våknet igjen. Men nå, etter noen måneder sammen har kjæresten min mindre lyst enn tidligere. Kjæresten sier det skyldes utbrentheten, noe jeg tror på. Men det er likefullt vondt og vanskelig, da jeg etter mange år uten intimitet har ekstra behov for dette. Føles som at nyforelsketfasen gikk over etter kun kort tid, og jeg vet ikke helt hvordan håndtere det. Vil heller ikke presse meg på kjæresten. Dette har vært et tema oss i mellom og det har vært vanskelige samtaler hvor jeg blir beskyldt for å presse meg på eller at jeg gir kjæresten en følelse av å ikke strekke til….. Dette er skikkelig vondt, vet ikke helt hva jeg bør gjøre….

Forstår at det er vanskelig for deg, men det er verre for han. Å være utbrent er grusomt!

Anonymkode: 2b770...e1f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Forstår at det er vanskelig for deg, men det er verre for han. Å være utbrent er grusomt!

Anonymkode: 2b770...e1f

Ja, har selv vært utbrent i 2 runder, så har full innsikt i og forståelse for situasjonen hen er i. Det er ikke det som er vanskelig…

Skrevet

Du får gå videre da, siden kjæresten din for tiden ikke kan ha det aktive sexlivet du ønsker. For det nytter ikke å "overtale" vedkommende til å få mer lyst.

Anonymkode: 85040...fcf

Skrevet

Bruk hånden og sexleketøy

Anonymkode: 263cb...7db

Skrevet

Her må du gi rom. Han er jo ikke frisk for tiden og trenger støtte. Kan dere sitte/ligge inntil hverandre på sofaen mens dere slapper av med film/serier. Gi en rask nuss når dere går forbi hverandre her og der. Spør om du kan gjøre noe og vær en støtte. Det er ikke enkelt å være støttespiller når man har egne behov, for det har du så klart, men akkurat nå kan dere finne andre intime ting å gjøre enn sex. Han sier jo ifra at han føler seg presset, liksom…

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...