AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 ok, du fikk en jobb i en bedrift, du kom i en situasjon som du ikke visste til, men i naivismen så tenkte du naturlig at det er godt arbeidsmiljø du ble en del av, og ikke minst der du fikk utøve din kompetanse. Hvordan håndterer du det? Når i prosessen velger du å slutte? hva sier du som egentlig årsak til at du flytter og finner deg ny arbeidsgiver? Anonymkode: 4f222...ddb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvordan håndterer du det? Er profesjonell og gjør jobben min (ingen skal kunne si jeg gjorde en dårlig jobb). AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når i prosessen velger du å slutte? Sa opp når jeg fikk ny jobb. AnonymBruker skrev (23 minutter siden): hva sier du som egentlig årsak til at du flytter og finner deg ny arbeidsgiver? I søknaden og intervju: Hvorfor jeg er en god kandidat, mine faglige kvalifikasjoner og at jeg er på jakt etter nye utfordringer. Ønsker å flytte fordi jeg liker det stedet / nærmere familie / annet som passer. Også ærlig på at den forrige jobben ikke var noe for meg, men snakker ikke negativt om arbeidsplassen, men viser heller at jeg kan reflekterer over hvorfor (arbeidsoppgavene, miljø osv.) Anonymkode: e637c...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå