AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg utsatte frokosten noen timer (gadd ikke stå opp) og etter en tid forsvant sultfølelsen. Spiste da jeg etterhvert stod opp, men jeg ble enda mer sulten etter å ha spist. Spiste to brødskiver, en med salami og agurk, og en med ost og paprika. Er det noen forklaring på dette? Anonymkode: cdb14...75f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Sultfølelse er jo en veldig subjektiv følelse da. Greia er vel å ignorere sultfølelsen når du har fått mat. Det er ikke alltid rett å gi etter for følelser kroppen gir deg. Det kan jo også hende at denne sultfølelsen etter måltidet også gir seg etter en stund, på samme måte som på morgenen. Anonymkode: 96309...eab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg blir også mer sulten av å spise enn av å la være. Anonymkode: 93a14...853
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Sånn har jeg det også! Spiser jeg frokost, blir jeg sulten allerede etter et par timer. Dropper jeg frokost, kan jeg gjerne gå uten mat helt frem til middag i 17-18-tiden. Veldig rart 🤔 Anonymkode: 02e38...364
IrisIrene Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Har du pcos? Det er veldig vanlig for oss som har det å ha økt sultfølelse etter måltider. Det kommer av at insulinet økes (for de som har insulinresistens) og bidrar til "carvings"
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Litt høy insulin pga brødmat og raske karbohydrater. Prøv det samme i morgen og spis en omelett til frokost istedenfor. Anonymkode: 4831d...ce5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå