AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kjøper dere gave til (nære) familiemedlemmer som ikke feirer bursdagen sin? Har et nært familiemedlem som forventer gave hvert år og regelrett etterspør når den lar seg vente, men feirer ikke dagen sin. Anonymkode: ef855...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Del Skrevet 9. oktober 2022 Nei. Kun ved rundt tall, men da feirer de fleste hos oss. Folk som spør hvor gaven blir av hadde jeg aldri gitt til, makan til frekkhet! Anonymkode: 9a632...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kun ved feiring her. Anonymkode: 0aad8...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 9. oktober 2022 #4 Del Skrevet 9. oktober 2022 Nei, vi gir kun gave om vi er invitert i selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. oktober 2022 #5 Del Skrevet 9. oktober 2022 Ja, jeg gir som regel gave til de nærmeste, men det er sannelilg ingen som etterspør den om det skulle glippe. Vi feirer ikke bursdag, men det er allikevel hyggelig å gi en liten oppmerksomhet på, eller i nærheten av, dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 9. oktober 2022 #6 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg gir, men tror ikke de hadde etterspurt om de ikke hadde fått noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg forventer ingen gave, verken om jeg feirer eller ikke. Men en hilsen på dagen (tlf eller SMS) fra mine foreldre hadde vært meget trivelig. Og jeg har et godt forhold til begge mine foreldre som ikke bor sammen lenger. Heldigvis husker mine barn på meg Og mange på FB Anonymkode: bdde5...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg er den som ikke feirer bursdagen min. Eller veldig sjeldent når jeg ser vi er sammen med andre familier og det faller på min bursdag slik at vi kan feire sammen. Min bursdag er midt i sommerfeiren så jeg har nesten aldri feiret den siden vi var alltid bort på sommerfeire, eller reiste, bort fra venner og skole. Jeg forventer ingen gave, selvsagt. Anonymkode: 036f6...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå