Gå til innhold

T-skjorte eller singlet under genser nå i starten av oktober 2022?

Anbefalte innlegg

Skrevet

T-skjorte eller singlet under genser/jakke nå i starten av oktober 2022?

Anonymkode: 7ca13...46a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. Finnes det en fasit tenker du? 

Anonymkode: 0a91f...198

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker singlet under om topp er gjennomsiktig.

Jeg bruker t-skjorte under genser om jeg tror det kan bli varmt i løpet av dagen, slik at jeg kan ta av meg et lag. 

Ellers bruker jeg ikke to lag, uansett årstid... 

Hvor langt er et tau? 

Anonymkode: 16900...784

• Liker 2
Skrevet

Det må da være smak og  behag det. Så voldsomt stor forskjell i følelse av temperatur kan jeg ikke se for meg at det blir.

Anonymkode: b40c4...0c1

Skrevet

Det du selv føler for.

Jeg liker best singlet under genser,for at det ikke skal bli 'for mye'klær.

Men bruker t skjorte om jeg ikke har noe over,altså hjemme.

• Liker 1
Skrevet

Bruker alltid t-skjorte under genser. Har aldri sett noen som ikke gjør det. Ikke kaldt nok, selv om det nærmer seg fort, til at mer havner under genseren. 

Anonymkode: b764c...2fd

• Nyttig 1
Skrevet

I starten av oktober bruker jeg t-skjorte. Men nå er vi vel straks i midten av oktober, og da skulle det tatt seg ut å bruke t-skjorte under gitt! 🤣 

Så fra i morgen av blir det singlet fram til tredje kvartal i november.

Anonymkode: 39d64...372

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bruker bare BH under genser. Med mindre jeg har genser på ute når jeg går til et sted jeg skal være inne. Da blir det t-skjorte (venninne) eller langermet topp (kafé). 

Endret av MyMichelle
  • Liker 2
Skrevet

Og under jakke bruker jeg… Ulltopp om jeg skal jogge, fleece eller genser om jeg skal gå på butikken, tynn genser eller jumper om jeg skal kle av meg jakken. 

Skrevet

I dag ble det treningsjakke under genseren. 

Skrevet

Først singlet og så t-shirt og så genser. 

Anonymkode: faf0d...fe2

Skrevet

Har bare ullgensere. Bruker alltid t-skjorte, da slipper jeg å vaske de så ofte. Hva er poenget med singlet under genser, egentlig? Da kan man liksågodt gå i bare BHen. 

Anonymkode: 14a48...60c

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg bruker egentlig bare singlet eller langermet topp. T-skjorte bruker jeg egentlig nesten aldri under gensere. Da har jeg heller cardigan over.

Nå er det fortsatt mildt nok til å gå med singlet under gensere og jeg har enda ikke begynt med ullgenser.

Skrevet

Det tror jeg kommer an på hvor i Norge man bor. Jeg vil gjette på at det er kaldere jo lenger nord man kommer, enn f.eks. i Kristiansand og Oslo akkurat nå?

Jeg brukte bare t-skjorte under jakken da jeg gikk til senteret tidligere i dag, og det er 9-10 C her nå.

Skrevet
Million skrev (35 minutter siden):

Det tror jeg kommer an på hvor i Norge man bor. Jeg vil gjette på at det er kaldere jo lenger nord man kommer, enn f.eks. i Kristiansand og Oslo akkurat nå?

Jeg brukte bare t-skjorte under jakken da jeg gikk til senteret tidligere i dag, og det er 9-10 C her nå.

Jeg bruker t-skjorte under genseren slik at jeg slipper å vaske genseren etter en gangs bruk. Er det varmt nok bruker jeg bare t-skjorte eller en langermet-skjorte eller to. Men 10 grader som nå, da er det collegegenservær for meg, det har det vært en måneds tid nå. 

Skrevet

Jeg bruker omtrent bare gensere og cardigans i ull/kasjmir fra september til april, så jeg har t-skjorte (i ull) under for å unngå å måtte vaske de så ofte. Har ullsinglet under skjorter/bluser om jeg bruker det. 

Anonymkode: 833c9...6a0

Skrevet

Bruker singlet under om jeg har på genser som kan skli opp om jeg løfter armene.

Om genseren ikke sklir opp, eller jeg bruker cardigan, er farge på det som er under viktigere enn om det har ermer eller ei.

Har aldri tenkt på dette før.... og ikke har det noe med årstid å gjøre heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...