AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Kjæresten min er venn med eksen sin på Facebook. Forsåvidt greit det, men jeg undrer meg litt over at hen gir hjertelikes til profilbilder av henne. Kjæresten min ble dumpet og ghostet av denne dama for under et år siden. Vi ble sammen etter nyttår så ikke så alt for lenge mellom forholdene. Slik hen har beskrevet forholdet så tenker jeg at de hadde det greit sammen, men det var aldri veldig seriøst. Bør jeg bekymre meg for noe? Vil helst be hen slette eksen fra Facebook, men føler meg litt hysterisk i så fall….. Anonymkode: b7a9a...967
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg hadde ikke akseptert det. Og fortsatte han å gi hjertelikes etter jeg sa at jeg ikke syns det var greit så hadde han enten måtte slette hun helt eller blitt singel igjen Anonymkode: 39d55...868 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Hjertelikes på Facebook betyr ingenting som regel. Hvis han fortsatt elsker henne og derfor gir henne hjertelikes, så hadde han jo ikke gjort det åpenlyst. Han er vel såpass oppegående at han hadde gjort slikt i skjul. Anonymkode: 6341d...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå