Gå til innhold

Hvilke tegn merket du da mannen var utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva avslørte han?

Anonymkode: d15be...d08

Skrevet

Ingen tegn. Fant det ut tilfeldig og da hadde det pågått med flere damer i 1,5 år

Anonymkode: 6d741...1e4

• Liker 4
Skrevet

Så det tilfeldigvis da han flørtet med damer på sin åpne Facebook profil, og etter det gikk jeg inn på hans messenger og leste om masse utroskap.

Anonymkode: 90e0d...1b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ingen tegn. Fant det ut tilfeldig og da hadde det pågått med flere damer i 1,5 år

Hadde dere hatt samtaler om utroskap tidligere? Var det noe ved personligheten hans som skulle tilsi at han var i stand til noe slikt? Feks uærlig oppførsel, ikke opptatt av å følge regler innenfor andre områder av livet? Uansvarlig ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde dere hatt samtaler om utroskap tidligere? Var det noe ved personligheten hans som skulle tilsi at han var i stand til noe slikt? Feks uærlig oppførsel, ikke opptatt av å følge regler innenfor andre områder av livet? Uansvarlig ? 

Hadde såvidt snakket om utroskap, han nevnte i datingfasen at en eks var det mot han og at han hatet henne pga det. Jeg tolket det som at han var i mit utroskap og ikke hadde moral til å gjøre det samme. Det var ingenting med personligheten hans som skulle tilsi at han var uærlig eller typen til å være utro. Jeg har med årene innsett at å være utro er ikke en type mennesker, det er alle mulige mennesker. Alt fra den perfekte tre barns faren med deilig kone og bra sex hjemme, til den stille nerdetypen til pastoren som driver ekteskapsrådgivning til andre og som alle stoler på. 

• Liker 2
Skrevet

Trodde han var i mot utroskap skal det stå over,ser det kom en skrivefeil pga autocorrect der og skrev "mit"

• Nyttig 1
Skrevet

Merket en endring på han mot meg. Bare små ting, egentlig. Mer avvisende, fjern, mye på mobil. Fikk en sterk mistanke om at det var noe, han nektet selvfølgelig. Fikk meg til å føle meg dum som trodde noe slikt. Hadde rett da, dessverre. Han er utad ikke en man tror er utro. Vi var sammen i nesten 9 år, men er ikke sammen i dag, og har ikke kontakt. 

Anonymkode: cd0e4...b74

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva avslørte han?

Han klarte ikke å holde styr på alle løgnene, det gikk fullstendig i ball. Jeg aner fortsatt ikke hva som faktisk skjedde, men etterhvert som historiene hans fullstendig sluttet å henge sammen var det ikke noen vits i å fortsette forholdet.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, virkelig! Her må jeg dessverre innrømme at jeg var ganske naiv. For det første ble han veldig opprørt over at jeg hadde mannlige venner (på seg selv kjenner man andre), og for det andre hadde han en veldig flørtende tone med flere venninner. Og enkelte av venninnene hans ga meg en dårlig magefølelse.

Anonymkode: 9aa1f...9c9

• Liker 2
Skrevet

Han var plutselig med på alt som skjedde av sosialt på jobben, ble mer fjern, ikke spesielt interessert i sex og veldig kritisk overfor meg. Utfordringen for han var vel at det var meg han snakket med om alt, så han avslørte seg på tusen små måter i hva han sa og ikke sa. Er en eks nå. 

Anonymkode: cf3d8...503

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Han var plutselig med på alt som skjedde av sosialt på jobben, ble mer fjern, ikke spesielt interessert i sex og veldig kritisk overfor meg. Utfordringen for han var vel at det var meg han snakket med om alt, så han avslørte seg på tusen små måter i hva han sa og ikke sa. Er en eks nå. 

Anonymkode: cf3d8...503

Hvordan fant du det ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...