Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Stygg sak, og sikkert et godt forhold mellom jenta og foreldrene sånn i ettertid. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/30/450870.html
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 Jeg tenkte tanken som 14-åring mange ganger, men jeg kom (heldigvis) ikke så langt!
Shea Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Statsmedister. Jeg synes overskrifen på innlegget var i drøyeste laget. Dette er da slettes ikke noe praksis blant konfirmantjenter i Troms. Du trekker tråden langt. Hva/hvordan er det andre plasser i landet tror du? Nei her burde du ha omformulert deg. Feks. Denne jenta hadde tydeligvis store problemer.... Sånn nå har jeg fått sagt det. :kgblunk:
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Statsmedister. Jeg synes overskrifen på innlegget var i drøyeste laget. Dette er da slettes ikke noe praksis blant konfirmantjenter i Troms. Du trekker tråden langt. Hva/hvordan er det andre plasser i landet tror du? Nei her burde du ha omformulert deg. Feks. Denne jenta hadde tydeligvis store problemer.... Sånn nå har jeg fått sagt det. :kgblunk: ← Jeg vet at overskriften er dustete. Heldigvis er det gjort med hensikt, ganske enkelt som et eksempel på hvor lite smarte generaliseringer som av og til gjøres. Om menn, muslimer, innvandrere, trygdede, kvinner etc etc osv. Jeg forutsetter at du ikke liker sånne generaliseringer heller.
Shea Skrevet 1. desember 2005 #5 Skrevet 1. desember 2005 Hei igjen Du har helt rett. Jeg liker heller ikke generalisering. Har akkurat blitt medlem og har ikke lest så mange av dine inlegg enda, men jeg har en følelse av at du liker å sette ting i ironi og på kanten for å få folk til å tenke. Jeg tente i alle fall
tuji Skrevet 1. desember 2005 #6 Skrevet 1. desember 2005 Der fikk du lokket meg inn i denne tråden, i hvert fall. Jeg vet at det var det du prøvde på. Du får bare ikke nok av meg.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #7 Skrevet 1. desember 2005 Jeg tente i alle fall ← Pass på, så ikke tråden flyttes til seksualitet.
tuji Skrevet 1. desember 2005 #8 Skrevet 1. desember 2005 Lurer på hva jeg gjør feil med mine konfirmanter, som ikke blir slik som denne sjarmerende jenta. Tips?
Donnie Darko Skrevet 1. desember 2005 #9 Skrevet 1. desember 2005 Hvorfor var det bare gutten som fikk straff?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #10 Skrevet 1. desember 2005 Hvorfor var det bare gutten som fikk straff? ← Kan det ha noe med kriminell lavalder å gjøre?
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 Hvorfor var det bare gutten som fikk straff? ← Sikkert fordi jenta var under den kriminelle lavalder.
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #12 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Kan det ha noe med kriminell lavalder å gjøre? ← Og der var du for rask! Eller jeg for treig, alt ettersom hvordan du ser på det.. Endret 1. desember 2005 av Aria
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #13 Skrevet 1. desember 2005 Lurer på hva jeg gjør feil med mine konfirmanter, som ikke blir slik som denne sjarmerende jenta. Tips? ← Du glemmer å fortelle dem om alle foreldres onde agenda. Jeg tror rett og slett du er litt for snill. Si fra hvis du trenger bistand, eller hjelp (oss) fra det onde.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #14 Skrevet 1. desember 2005 Og der var du for rask! Eller jeg for treig, alt ettersom hvordan du ser på det.. ← HAH! Jeg har allerede gandet deg fordi du var for rask i snubletråden til Cr@sh
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #15 Skrevet 1. desember 2005 (endret) HAH! Jeg har allerede gandet deg fordi du var for rask i snubletråden til Cr@sh ← OK, da er vi skulls! Endret 1. desember 2005 av Aria
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #16 Skrevet 1. desember 2005 OK, da er vi skulls! ← Er de lov å gande folk mon tro?
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2005 #17 Skrevet 1. desember 2005 Sikkert fordi jenta var under den kriminelle lavalder. ← Jeg trodde den kriminelle lavalderen var 14, men det er feil?
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #18 Skrevet 1. desember 2005 Den kriminelle lavalder er 15 år.. Og gjest? Hva?
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #19 Skrevet 1. desember 2005 Stakkars foreldre, for en ekkel liten møgunge!
Gjest Melk Skrevet 1. desember 2005 #20 Skrevet 1. desember 2005 Hvorfor var det bare gutten som fikk straff? ← Jeg lette etter jentas straff, men fant ikke noe om det. Hun er jo under 15, og da blir man ikke straffet. (Hadde hun vært over 15, kunne det likevel hende hun var blitt straffet, aviser er ikke alltid så nøye på å opplyse om slikt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå