Gå til innhold

Hvordan endres kroppspåket ditt når du blir kåt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bli du  stresset, irritert, flørtende , endrer blikkfang, og  endres følsomheten i forhold til oppmerksamhet  når du blir kåt  ?

Hvilke tilnermelser nytter du igjennom  kroppspråk overfor partneren for å vise eit tydeleg signal om at du er kåt, og er klar for sex.?

Par som har levd saman mange år kjenner oftest  hverandres  endringer i forhold til  følelser /følelsesbehov  igjennom kroppspråket. Hvordan endrer du ditt kroppspråk som singel når du blir kåt, og føler behov for tilnerme deg en person som du føler en viss  fristelse å  ha uforplitende sex med. ?  

Anonymkode: 0f12d...788

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke kroppsspråk når jeg vil signalisere at jeg liker noen eller er kåt og vil ha sex. Jeg bruker ord og konkrete handlinger som å kysse, beføle etc

Anonymkode: 9ffac...168

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker ikke kroppsspråk når jeg vil signalisere at jeg liker noen eller er kåt og vil ha sex. Jeg bruker ord og konkrete handlinger som å kysse, beføle etc

Anonymkode: 9ffac...168

OK !  Men, kanskje har noen allerede fanget opp  igjennom ditt kroppspråk foranledningen til befølingen, og kyssene ?

Skrevet

mulig kvinner bruker blikking. 

Anonymkode: 55e1f...f92

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Bli du  stresset, irritert, flørtende , endrer blikkfang, og  endres følsomheten i forhold til oppmerksamhet  når du blir kåt  ?

Hvilke tilnermelser nytter du igjennom  kroppspråk overfor partneren for å vise eit tydeleg signal om at du er kåt, og er klar for sex.?

Par som har levd saman mange år kjenner oftest  hverandres  endringer i forhold til  følelser /følelsesbehov  igjennom kroppspråket. Hvordan endrer du ditt kroppspråk som singel når du blir kåt, og føler behov for tilnerme deg en person som du føler en viss  fristelse å  ha uforplitende sex med. ?  

Endrer ingen ting som jeg er klar over i hvert fall. 

Blitt så gammel/smålei av sex at jeg gidder ikke ta noe initiativ lenger egentlig. 
Kåtskap går relativt fort over av seg selv😊

Anonymkode: 8a17d...854

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke bruke så mye kroppsspråk for at partner skal skjønne det. 
Jeg får slørete blikk og øynene blir svarte. 

Anonymkode: b8eda...967

Skrevet

https://www.nettavisen.no/florte/kroppssprak/romantikk/kroppsspraket-som-avslorer-deg/s/12-95-1796365

Hunder har 1000 ganger bedre luktesans en mennesker, og kan  identifisere  med  folk sitt kroppspråk igjennom luktesansen.  

De fleste mennesker endrer oppførsel /kroppspråket når de føler seg presset, nervøse , glade, forelsket, kåte, o.s.v.

Skrevet

Kroppspråket avslører hvordan du  takler press, og stressituasjoner. 

Kroppspråket ditt  avslører hvordan du takler møte med utkjente personer. 

Kroppspråket ditt forteller om du er en autoriter person .

Kroppspråket ditt forteller om du er en tålmodig person. 

Kroppspråket ditt kan fortelle om du er en løyner.

Kroppspråket ditt forteller mye om din livsstil. 

Skrevet

Oi, det aner jeg faktisk ikke. Men jeg ser det lett på min mann når han har denslags i tankene. Det er noe med blikket som endrer seg.

Anonymkode: 81ab3...fbb

Skrevet

Kropps-og personlighetsendringer kommer oftest til overflaten under inntak av alkohol. 

Skrevet

Tror nok det er mest blikket det kan merkes på.

Anonymkode: 02139...776

• Liker 1
Skrevet

Mannen min merker det nok på blikket mitt ja. Blir mye mer kontaktsøkende med blikket, ser på han hele tiden.

Anonymkode: b2d8e...ce1

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

mulig kvinner bruker blikking. 

Anonymkode: 55e1f...f92

Ja, jeg bruker det i allefall.  Spennende med blikkflørt.

Anonymkode: fc2ec...986

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mannen min merker det nok på blikket mitt ja. Blir mye mer kontaktsøkende med blikket, ser på han hele tiden.

Anonymkode: b2d8e...ce1

Din mann har nok forlengst avslørt  noen detaljer  i kroppspråket ditt  som du ikkje tenker over i kvardagen.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...