AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Bli du stresset, irritert, flørtende , endrer blikkfang, og endres følsomheten i forhold til oppmerksamhet når du blir kåt ? Hvilke tilnermelser nytter du igjennom kroppspråk overfor partneren for å vise eit tydeleg signal om at du er kåt, og er klar for sex.? Par som har levd saman mange år kjenner oftest hverandres endringer i forhold til følelser /følelsesbehov igjennom kroppspråket. Hvordan endrer du ditt kroppspråk som singel når du blir kåt, og føler behov for tilnerme deg en person som du føler en viss fristelse å ha uforplitende sex med. ? Anonymkode: 0f12d...788
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg bruker ikke kroppsspråk når jeg vil signalisere at jeg liker noen eller er kåt og vil ha sex. Jeg bruker ord og konkrete handlinger som å kysse, beføle etc Anonymkode: 9ffac...168 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker ikke kroppsspråk når jeg vil signalisere at jeg liker noen eller er kåt og vil ha sex. Jeg bruker ord og konkrete handlinger som å kysse, beføle etc Anonymkode: 9ffac...168 OK ! Men, kanskje har noen allerede fanget opp igjennom ditt kroppspråk foranledningen til befølingen, og kyssene ? Anonymkode: 0f12d...788
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 mulig kvinner bruker blikking. Anonymkode: 55e1f...f92
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bli du stresset, irritert, flørtende , endrer blikkfang, og endres følsomheten i forhold til oppmerksamhet når du blir kåt ? Hvilke tilnermelser nytter du igjennom kroppspråk overfor partneren for å vise eit tydeleg signal om at du er kåt, og er klar for sex.? Par som har levd saman mange år kjenner oftest hverandres endringer i forhold til følelser /følelsesbehov igjennom kroppspråket. Hvordan endrer du ditt kroppspråk som singel når du blir kåt, og føler behov for tilnerme deg en person som du føler en viss fristelse å ha uforplitende sex med. ? Anonymkode: 0f12d...788 Endrer ingen ting som jeg er klar over i hvert fall. Blitt så gammel/smålei av sex at jeg gidder ikke ta noe initiativ lenger egentlig. Kåtskap går relativt fort over av seg selv😊 Anonymkode: 8a17d...854 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 Trenger ikke bruke så mye kroppsspråk for at partner skal skjønne det. Jeg får slørete blikk og øynene blir svarte. Anonymkode: b8eda...967
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 https://www.nettavisen.no/florte/kroppssprak/romantikk/kroppsspraket-som-avslorer-deg/s/12-95-1796365 Hunder har 1000 ganger bedre luktesans en mennesker, og kan identifisere med folk sitt kroppspråk igjennom luktesansen. De fleste mennesker endrer oppførsel /kroppspråket når de føler seg presset, nervøse , glade, forelsket, kåte, o.s.v. Anonymkode: 0f12d...788
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 Kroppspråket avslører hvordan du takler press, og stressituasjoner. Kroppspråket ditt avslører hvordan du takler møte med utkjente personer. Kroppspråket ditt forteller om du er en autoriter person . Kroppspråket ditt forteller om du er en tålmodig person. Kroppspråket ditt kan fortelle om du er en løyner. Kroppspråket ditt forteller mye om din livsstil. Anonymkode: 0f12d...788
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #9 Skrevet 9. oktober 2022 Oi, det aner jeg faktisk ikke. Men jeg ser det lett på min mann når han har denslags i tankene. Det er noe med blikket som endrer seg. Anonymkode: 81ab3...fbb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Skrevet 9. oktober 2022 Kropps-og personlighetsendringer kommer oftest til overflaten under inntak av alkohol. Anonymkode: 0f12d...788
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #11 Skrevet 9. oktober 2022 Tror nok det er mest blikket det kan merkes på. Anonymkode: 02139...776 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #12 Skrevet 9. oktober 2022 Mannen min merker det nok på blikket mitt ja. Blir mye mer kontaktsøkende med blikket, ser på han hele tiden. Anonymkode: b2d8e...ce1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): mulig kvinner bruker blikking. Anonymkode: 55e1f...f92 Ja, jeg bruker det i allefall. Spennende med blikkflørt. Anonymkode: fc2ec...986
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mannen min merker det nok på blikket mitt ja. Blir mye mer kontaktsøkende med blikket, ser på han hele tiden. Anonymkode: b2d8e...ce1 Din mann har nok forlengst avslørt noen detaljer i kroppspråket ditt som du ikkje tenker over i kvardagen. Anonymkode: 0f12d...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå