AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg har tre eldre brødre, den eldste er sjefen, mest eldste er nest-sjefen osv. nesteldste er 17 og har nylig fått seg kjæreste. Hun er skikkelig søt og hyggelig. Vi har rom ved siden av hverandre og jeg hører dem ofte (spesielt når mamma og pappa ikke er hjemme) mens de har sex. Det er mest kjæresten hans jeg hører, slik som «fortsett, bare fortsett» og «der ja». Jeg synes det er sykt flaut å høre på, fordi det er en lettvegg som ble klistret opp og som ikke isolerer noe særlig. Hvordan si det til dem at jeg synes det er flaut…. Anonymkode: 26a60...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Dunk i veggen neste gang du hører dem, og evt. legg til «det er mulig å ha sex, og ikke la hele huset høre dere». Anonymkode: ddfe0...caf 3
MapleSirup Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Dunk i veggen er enklest. Da trenger du virkelig ikke si noe. 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg hører dere, altså , bare så dere er klar over det, hadde jeg ropt og ledd litt
Turtellure12 Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 "Er dere ferdig alt?" kan du slenge ut når det endelig blir stille. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Klapp takten, så blir det nok stille etterhvert... Anonymkode: dcc54...72b
blaffen Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Eller sett på musikk. Dra på litt volum så du overdøver lyden av sex.. Mulig det er sånt som kalles passivt-aggresivt men det kan du koste på deg. 😄 Hilsen voksen mann som har sønn på 18 som ikke er så diskret som han tror når kjæresten er på besøk. 😮 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #8 Skrevet 11. oktober 2022 Alt dette er gode råd. Gjør bare ikke det storebroren min gjorde. Han åpnet døra, gikk rett inn i rommet og ba meg og kjæresten om å roe oss. Anonymkode: d9a6e...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #9 Skrevet 11. oktober 2022 Kanskje enda sjipt å høre broren ha sex og høre han få orgasme enn det å høre hans kjæreste. Anonymkode: fc9c3...543
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #10 Skrevet 11. oktober 2022 TS fokuserer på at det er flaut. Flaut for han, antar jeg. Fullt forståelig, lett å forstå hva han mener. Samtidig er det sannsynligvis slik at broren og dama er fullstendig klar over at det er dårlig lydisolert. Sett at TS nyser eller hoster, da understrekes det hvor lytt det er. Disse to kaninene veier nok kåtskapen opp mot det å være mest mulig diskret og lysløs, hvor den ene vektskåla uten tvil er betydelig tyngre enn den andre. De VET at du får med deg alt som foregår i senga på andre siden av veggen. Ok, det er flaut for den ene, kanskje for de andre, men så lenge du ikke blir holdt våken i timesvis, er det vel ikke så farlig. Eller; det er fullt lovlig å si "Du bror, når dere har sex blir jeg holdt våken fra start til slutt. Blir dautrøtt hver morgen sånn som dere holder på. Vær så snill å roe litt ned!" Anonymkode: d5569...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå