AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Vi har kjent hverandre hele livet, og det er nok grunnen til at vi også fortsatt holder sammen, og setter stor pris på hverandre. Men vi er rake motsetninger på mange ting. Hun er ekstrovert, jeg er introvert. Hun er semi-singel og barnløs, mens jeg har barn og vært i lange forhold. Hun får energi av mennesker, mens mennesker suger energien ut av meg. Hun tar ikke dritt fra noen, mens jeg er mer tålmodig og rolig. Osv, osv. Vi er i midten av 30-årene, og har veldig ulikt syn på livet og blir ikke alltid enig. Jeg f.eks, er alenemor og ønsker meg en mann og en familie. Jeg er ikke desperat, og dating er nytt for meg, så jeg er på dating-apper, men bruker det lite. Og når jeg en sjelden gang har fri fra barn og jobb, går vi ut på byen, og da hadde det vært hyggelig å møtt noen! Selv om det ikke er målet for kvelden. Venninna mi derimot, har ikke vært i forhold på mange år, og ønsker seg absolutt ikke barn, og er veldig kresen på menn. Jeg har sett henne i forhold, og hun har alltid vært "mannen i forholdet". Hun trives med sitt liv, og forstår ikke hvorfor ikke jeg også ikke bare kan trives som singel. At man "ikke trenger" en mann, men at man fint kan gå rundt å bare ha one-night-stands. Jeg er litt over det, og ønsker noe seriøst. Når vi skal ut på byen, som er en sjeldenhet for min del, 4-6g i året, så gjør jeg litt effort med klær/sminke, mens hun kan fint gå ut i jeans/hettegenser. Hun liker å gå på steder som ikke er så populære, for å danse, fordi hun "er lei av å bli sjekket opp". Føler ikke at jeg kan møte noen når jeg er ute med henne, og jeg har desverre ikke noe særlig annet nettverk. Mine andre venner har familier og små barn, og går liksom ikke ut på byen. What to do? Skjønner at jeg trenger å utvide nettverket mitt, men det er ikke gjort på en dag. Anonymkode: ff3bd...213
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi har kjent hverandre hele livet, og det er nok grunnen til at vi også fortsatt holder sammen, og setter stor pris på hverandre. Men vi er rake motsetninger på mange ting. Hun er ekstrovert, jeg er introvert. Hun er semi-singel og barnløs, mens jeg har barn og vært i lange forhold. Hun får energi av mennesker, mens mennesker suger energien ut av meg. Hun tar ikke dritt fra noen, mens jeg er mer tålmodig og rolig. Osv, osv. Vi er i midten av 30-årene, og har veldig ulikt syn på livet og blir ikke alltid enig. Jeg f.eks, er alenemor og ønsker meg en mann og en familie. Jeg er ikke desperat, og dating er nytt for meg, så jeg er på dating-apper, men bruker det lite. Og når jeg en sjelden gang har fri fra barn og jobb, går vi ut på byen, og da hadde det vært hyggelig å møtt noen! Selv om det ikke er målet for kvelden. Venninna mi derimot, har ikke vært i forhold på mange år, og ønsker seg absolutt ikke barn, og er veldig kresen på menn. Jeg har sett henne i forhold, og hun har alltid vært "mannen i forholdet". Hun trives med sitt liv, og forstår ikke hvorfor ikke jeg også ikke bare kan trives som singel. At man "ikke trenger" en mann, men at man fint kan gå rundt å bare ha one-night-stands. Jeg er litt over det, og ønsker noe seriøst. Når vi skal ut på byen, som er en sjeldenhet for min del, 4-6g i året, så gjør jeg litt effort med klær/sminke, mens hun kan fint gå ut i jeans/hettegenser. Hun liker å gå på steder som ikke er så populære, for å danse, fordi hun "er lei av å bli sjekket opp". Føler ikke at jeg kan møte noen når jeg er ute med henne, og jeg har desverre ikke noe særlig annet nettverk. Mine andre venner har familier og små barn, og går liksom ikke ut på byen. What to do? Skjønner at jeg trenger å utvide nettverket mitt, men det er ikke gjort på en dag. Anonymkode: ff3bd...213 Ja, hva vil du med dette? Du ønsker avslutte relasjonen med henne? Du lister opp en masse ting, som viser at dere er forskjellige. Er jo det du vil frem til. Så, hva vil du med dette? Er du som må ta en avgjørelse her. Anonymkode: ffcf7...0aa
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Du kan jo prøve nettdating. For virker ut som problemet er at hun ikke vil gå ut på de stedene du vil. Jeg er som henne, og jeg er så lei av å gå ut på byen og bli sjekket opp. Så det gjør jeg ikke lenger. Jeg kan gå på en koselig pub hvor vi kan sitte å snakke og kose oss. Kunne sikkert ha blitt med en venninne en sjelden gang iblant, på de andre stedene. Men hadde ikke blitt ofte, siden jeg misliker sånne steder. Anonymkode: f5ca7...9c7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 On 10/9/2022 at 1:00 PM, AnonymBruker said: Vi har kjent hverandre hele livet, og det er nok grunnen til at vi også fortsatt holder sammen, og setter stor pris på hverandre. Men vi er rake motsetninger på mange ting. Hun er ekstrovert, jeg er introvert. Hun er semi-singel og barnløs, mens jeg har barn og vært i lange forhold. Hun får energi av mennesker, mens mennesker suger energien ut av meg. Hun tar ikke dritt fra noen, mens jeg er mer tålmodig og rolig. Osv, osv. Vi er i midten av 30-årene, og har veldig ulikt syn på livet og blir ikke alltid enig. Jeg f.eks, er alenemor og ønsker meg en mann og en familie. Jeg er ikke desperat, og dating er nytt for meg, så jeg er på dating-apper, men bruker det lite. Og når jeg en sjelden gang har fri fra barn og jobb, går vi ut på byen, og da hadde det vært hyggelig å møtt noen! Selv om det ikke er målet for kvelden. Venninna mi derimot, har ikke vært i forhold på mange år, og ønsker seg absolutt ikke barn, og er veldig kresen på menn. Jeg har sett henne i forhold, og hun har alltid vært "mannen i forholdet". Hun trives med sitt liv, og forstår ikke hvorfor ikke jeg også ikke bare kan trives som singel. At man "ikke trenger" en mann, men at man fint kan gå rundt å bare ha one-night-stands. Jeg er litt over det, og ønsker noe seriøst. Når vi skal ut på byen, som er en sjeldenhet for min del, 4-6g i året, så gjør jeg litt effort med klær/sminke, mens hun kan fint gå ut i jeans/hettegenser. Hun liker å gå på steder som ikke er så populære, for å danse, fordi hun "er lei av å bli sjekket opp". Føler ikke at jeg kan møte noen når jeg er ute med henne, og jeg har desverre ikke noe særlig annet nettverk. Mine andre venner har familier og små barn, og går liksom ikke ut på byen. What to do? Skjønner at jeg trenger å utvide nettverket mitt, men det er ikke gjort på en dag. Anonymkode: ff3bd...213 Poenget med denne tråden er? Anonymkode: c047d...cdf
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Sånn var bestevenninna mi også gjennom 30 år. Rake motsetning til meg og dermed utfylte vi hverandre så himla godt. Ta f.eks ut å reise sammen. Der passa vi perfekt. Hun var den store planleggeren jeg dilta med for jeg orker ikke så mye planlegging. Sa hva jeg hadde lyst til å se så ordna hun resten. Jeg kunne slippe en fjert og hun var totalt anti fjert og selvsagt ble det da kjempe artig å fjerte i hennes nærver. Hun hadde vannskrekk jeg elsket vann. Hun var sleipere enn meg i mye og mangt. Veldig sta mens jeg ikke er sta så ga etter fort. Men alt det gode tok jo slutt en dag da. Har du en bestevenninne så gjør hva du kan for å beholde henne. Du kommer til å savne henne den dagen hun blir borte. Anonymkode: d5e80...3cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 Min bestevenninne og jeg er også rake motsetninger på det meste, og det funker helt greit. Mye fordi vi respekterer hverandres ulikheter. Mens hovedinnlegget her synes jeg lyser litt av at TS synes hennes egne egenskaper er bedre enn venninnens. Da blir det fort vanskeligere. Anonymkode: 09cba...4dc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå