Gå til innhold

Bursdagsgavetips under kr 50 til barnehagebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, som overskrifta sier, er det noen som har bra tips til gaver til barnehagebarn og barn i småskolealder som ikke koster så veldig mye mer enn 50 kr? Jeg sliter med å finne eller komme på noe som ikke er bare "søppel", eller som ikke er "for lite." Kanskje følelsen min av "for lite" bare må kalibreres litt? Så kom med tips da! 🥳

Anonymkode: 87c19...827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at det er vanskelig å finne gaver til 50 kr så vi pleier å gi penger og bursdagskort.

Anonymkode: 01d96...7ad

Skrevet

Ta en tur på normal. Mye småting som egner seg i en 50,-gave der.

Anonymkode: f4048...ff7

• Liker 6
Skrevet

Normal er bra tips ja. Men også, aliexpress. Ja, det tar tid å få pakker og er best å ikke kjøpe ting i plast (men papp, silikon og plysj er ok). Men du kan kjøpe ti ting på engang og har til neste ti bursdager 😆

Popit. Klemmeballer. Perlesett. Fargebøker som fargelegges med bare vann. Sånne "klekk en dinosaur" egg. Osv.

Anonymkode: 47e3c...ee7

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er det innafor i din krets å gi noe brukt? Vil tro man kan finne både dvd m barnefilm og barnebøker på bruktbutikk. Evt følge med på Mammutsalg osv på bokhandel. En brukt dvd+en pk mikropopcorn ?

Endret av Eneri
  • Liker 1
Skrevet
Eneri skrev (2 minutter siden):

Er det innafor i fin krets å gi noe brukt? Vil tro man kan finne både evd m barn film og barnebøker på bruktbutikk. Evt følge med på Mammutsalg osv på bokhandel. En brukt dvd+en pk mikropopcorn ?

Ja, det kan være mye fint å finne på en bruktbutikk. Og er man heldig, vises det ikke engang at det er brukt, men det man gir, bør selvsagt sjekkes nøye for skader, bruksmerker osv.

Skrevet

Jeg gav opp etter å ha leita sikkert tre kvarter i lekebutikken og kjøpte tusjer og malebok.. ble 90kr, men kan sikkert fås billigere😅

Neste gang gir jeg penger.

50kr var jo vanlig for 5 år siden og, og pengene er ikke verdt like mye lenger😕

Anonymkode: 70ddd...457

Skrevet

Normal og TGR har mye til en billig penge.

Du kan også være heldig å finne rimelige t-skjorter og tilbehør på HM. 

Anonymkode: e32b0...ca7

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gav opp etter å ha leita sikkert tre kvarter i lekebutikken og kjøpte tusjer og malebok.. ble 90kr, men kan sikkert fås billigere😅

Neste gang gir jeg penger.

50kr var jo vanlig for 5 år siden og, og pengene er ikke verdt like mye lenger😕

Anonymkode: 70ddd...457

50 kr var vanlig i 1995...

Anonymkode: d9746...9dc

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Men leker og slikt koster det samme i dag og ofte billigere enn i 1995.

Anonymkode: c5dc5...7a6

• Nyttig 1
Skrevet

Dusjsåpe/badeskum fra Normal, lypsyl fra HM, t-skjorter fra HM, ellers alt mulig av fargestifter etc fra Normal.

Anonymkode: d94a1...af6

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært fan av å gi tusjer eller fargeblyanter. Europris har jo endel også av slike ting. Har en kjempebunke med kvalitetsark hjemme som jeg plukker fra og sender med også😊 plastelina kan også funke

Anonymkode: 81b19...714

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jepp, som overskrifta sier, er det noen som har bra tips til gaver til barnehagebarn og barn i småskolealder som ikke koster så veldig mye mer enn 50 kr? Jeg sliter med å finne eller komme på noe som ikke er bare "søppel", eller som ikke er "for lite." Kanskje følelsen min av "for lite" bare må kalibreres litt? Så kom med tips da! 🥳

Kjøpe noe på salg og ha liggende, vi hadde gavekasse med litt forskjellig kjøpt på salg og så valgte barnet gave utfra hva bursdagspersonn likte

Anonymkode: 7320b...e44

• Liker 3
Skrevet

Solbriller er alltid en slager

bøker

sprettbaln

Anonymkode: 7320b...e44

Skrevet

Har dere ikke dollar store i nærheten av der du bor? Alt koster max 50,- i den butikken😊

Anonymkode: 934c2...f14

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag! Ønsker å kjøpe ting som kan brukes om igjen, så t-skjorter, såper og tusjer er jo midt i blinken. 

Er sikkert lurt å fikse en "gaveskuff" og kjøpe inn når man kommer over billige, men brukbare, ting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

gi noe til 150 i steden, 50kr er for lite

Anonymkode: dc9de...1fb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, gaver til 50 kr blir litt smålig i 2022!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...