AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Overhørte to damer utenfor et utested der hun sa at ene av de ønsket å prøve seg på en fyr inne på utestedet, men at han hadde dame. Og da svarte hun andre at det er ikke noe hinder for venninna si, siden hun har gjort sånn før. Og når jeg hørte dette, gikk jeg bort å spurte hvem som i det hele tatt ville se på en dame i hvalross fasong. Hun ble helt satt ut. Jeg gikk inn og fortalte det dama hans, siden jeg kjenner begge to. Hva er det med kjerringer der ute som gir de glede av å ødelegge forhold? Anonymkode: 2b84d...590 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overhørte to damer utenfor et utested der hun sa at ene av de ønsket å prøve seg på en fyr inne på utestedet, men at han hadde dame. Og da svarte hun andre at det er ikke noe hinder for venninna si, siden hun har gjort sånn før. Og når jeg hørte dette, gikk jeg bort å spurte hvem som i det hele tatt ville se på en dame i hvalross fasong. Hun ble helt satt ut. Jeg gikk inn og fortalte det dama hans, siden jeg kjenner begge to. Hva er det med kjerringer der ute som gir de glede av å ødelegge forhold? Anonymkode: 2b84d...590 Kalles luksus problem. Var ikke akk særlig trivelig i kjeften du heller Anonymkode: c2ef4...922 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og når jeg hørte dette, gikk jeg bort å spurte hvem som i det hele tatt ville se på en dame i hvalross fasong. Hun ble helt satt ut. Jeg gikk inn og fortalte det dama hans, siden jeg kjenner begge to. 😁👍🏻 For å svare på spørsmålet; Mennesker som henger på utesteder og drikker alkohol, vil jeg tro. Man gjør vel ikke det, om man ikke liker drama drama drama? Anonymkode: 371f1...003 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kalles luksus problem. Var ikke akk særlig trivelig i kjeften du heller Anonymkode: c2ef4...922 Nei. Og hvorfor forventer du at jeg skulle vært det?🤣 Anonymkode: 2b84d...590
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Hva er det med kjerringer som deg, som er så usikre på seg selv? Anonymkode: 8981c...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 Føler dette er ørtende innlegget om kvinner som ligger med opptatte menn hvor ordet hvalross blir brukt 😅 Er det blitt et trendy skjellsord etter Freya, eller er det samme bruker som har litt hakk i plata her..? Mulig det for noen kan trigge litt konkurranseinstinkt, men det er nok ikke først og fremst ødeleggelsen som gir glede, hun ville jo han han før hun visste at han var i forhold. Så de vil bare ha mannen og ser ikke på kjæreste som en hindring, nødvendigvis. Det er jo strengt tatt ikke alltid de er det liksom. Selv skjønner jeg ikke problemet ditt egentlig, denne hvalrossen din kan da legge seg etter hvem hun vil, det er opp til han mannen å avslå. Hadde vel bare vært en fin liten ego-boost for han, jeg synes bare det er hyggelig når kvinner svermer over min mann. Kommer aldri til å løpe rundt som en pitbull og angripe alle damer som blunker til han, han får passe på seg selv. Anonymkode: 060a4...e98 1
Eevee Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Et forhold kan ikke ødelegges, hvis partene i forholdet har øyne for hverandre og vanner sitt eget gress 😉 Hvem, hva og hvor som står på utsiden av forholdet har ikke skyld eller årsaken til utroskap og/eller brudd. Endret 9. oktober 2022 av Eevee 2
Minitroll Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 Hvorfor blande seg? Om han er opptatt må han bare avvise henne, vel. Såklart damer som bevisst går etter opptatte menn er søppel, men du høres ut som en drama-mama selv.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #9 Skrevet 9. oktober 2022 Ja, folk som med viten og vilje ligger med opptatte folk er avskum. Noen hakk verre er den utro parten, selvsagt. Anonymkode: 37db3...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå