Gå til innhold

Victoriamilan - erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har brukt victoriamilan og kan dele noen erfaringer? Er det lett å få match der for menn?

M-45

Anonymkode: 41952...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som alle andre steder. Lett for kvinner, vanskelig for menn. Regner med du er i forhold? Ellers ville jeg prøvd tinder. På VM må du betale, ellers ingen vits. 

Anonymkode: f6b59...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten prosent menn får jo alltids napp der, og noen ganger handler det bare om flaks, tilgjengelighet, kommunikasjon etc. Men jeg har aldri vært på et nettsted med så mye fake profiler og bots. Det var en evig kamp. Anbefales egentlig ikke. 

Anonymkode: 4ab3a...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En liten prosent menn får jo alltids napp der, og noen ganger handler det bare om flaks, tilgjengelighet, kommunikasjon etc. Men jeg har aldri vært på et nettsted med så mye fake profiler og bots. Det var en evig kamp. Anbefales egentlig ikke. 

Så alt er fake der, og ikke mulig å komme i kontakt med «ekte» personer?

Grådig dyrt er det også😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Ikke alt er falsk der

Har truffet min lekekamerat der for 4 år siden..vi treffes forsatt nesten hver uke..så det funket bra for oss i hvertfall:-)

Anonymkode: a0494...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Så alt er fake der, og ikke mulig å komme i kontakt med «ekte» personer?

Grådig dyrt er det også😖

Sa jeg at det var umulig?  Forholdet mellom mannlige og kvinnelige brukere er typisk 10/1 på slike nettsteder. Kvinner som er ute etter en elsker, ser ikke bare på fysisk attraktivitet, men alt mulig annet som skal klaffe for å få det til. Gode kommunikasjonsevner er et must. 

Det er ikke lett på Tinder heller, men antall brukere er jo enormt i forhold, og sjansene trolig bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukt VM i to runder. Har møtt flere menn derfra. Den siste endte opp med å bli nye kjæresten min faktisk. Vi ba om skilsmisse begge to 🥰 Men du bør nok betale ellers kan ikke kvinner se meldingene dine, og det er så sykt mye menn der så du bør nok helst være ganske attraktiv for å få napp. 

Anonymkode: 1e020...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare gjøre det slutt med dama di og vær en skikkelig mann, herregud

Anonymkode: 035da...98b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus51

Var der i et år, antar at ca 90% av kvinne-profilene var falske. Nei, jeg overdriver ikke.

Og vær forsiktig med betalingen, det er svært komplisert å melde seg ut. Les NØYE hvordan du melder deg ut, det er veldig lett å bomme. Selv måtte jeg beordre MasterCard til å blokkere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 18.12):

Brukt VM i to runder. Har møtt flere menn derfra. Den siste endte opp med å bli nye kjæresten min faktisk. Vi ba om skilsmisse begge to 🥰 

For en eventyrfortelling!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus51 skrev (2 timer siden):

Var der i et år, antar at ca 90% av kvinne-profilene var falske. Nei, jeg overdriver ikke.

Og vær forsiktig med betalingen, det er svært komplisert å melde seg ut. Les NØYE hvordan du melder deg ut, det er veldig lett å bomme. Selv måtte jeg beordre MasterCard til å blokkere dem.

Dette hørtes ikke akkurat betryggende ut.  Andre med tilsvarende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noe sånt skjedde med kjæresten min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Før du betaler, så har de falske profiler som besøker din profil i ett sett, slik at du blir nysgjerrig nok til å kjøpe abonnement. Og ja, det er komplisert å bli kvitt dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja, utro folk er så ekle🤢

Anonymkode: 78c4b...b33

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 18.12):

Brukt VM i to runder. Har møtt flere menn derfra. Den siste endte opp med å bli nye kjæresten min faktisk. Vi ba om skilsmisse begge to 🥰 Men du bør nok betale ellers kan ikke kvinner se meldingene dine, og det er så sykt mye menn der så du bør nok helst være ganske attraktiv for å få napp. 

Var dere på Tinder mens dere var i forhold?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er et alternativ, men nå var det ikke det tråden handlet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen erfaringer med dette nettstedet selv, men venninnen min møtte en mann der. De møttes en del ganger, og det var vellykket såvidt jeg vet. 

Anonymkode: 9aa0b...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (10 timer siden):

Var dere på Tinder mens dere var i forhold?

Ikke tinder. Victoriamilan som tråden handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, utro folk er så ekle🤢

Anonymkode: 78c4b...b33

Så kvinner er med andre ord eklest da. Siden prosentandelen som har vært utro en eller flere ganger er 12% høyere blant kvinner. Ok! Eller gjaldt kommentaren din bare menn?

Anonymkode: c1ca4...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så kvinner er med andre ord eklest da. Siden prosentandelen som har vært utro en eller flere ganger er 12% høyere blant kvinner. Ok! Eller gjaldt kommentaren din bare menn?

Anonymkode: c1ca4...54b

Statistikk er ikke nøyaktig. Man kan umulig vite hvor mange som har vært utro og hvem som er det oftest, før man har spurt alle som en i hele verden, og til og med da må stole på at alle er ærlige om noe som kan sitte langt inne å innrømme fra starten av. Og husk, antall utro mennesker er stadig i endring. 

Ingen er ekklere enn noen annen,æ basert på kjønn. Det er en inviduell sak, basert på handling. Og kanskje er man ekkel for at man er utro, men snill med dyr, og en annen person, slem med dyr, men snill som ikke er utro. 

Støtter ikke utroskap da

Endret av Rosakatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...