AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg lurer på, er det noen som får saxenda som forberedende før slankeoperasjon?🤔 Anonymkode: 731c8...983
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg lurer på, er det noen som får saxenda som forberedende før slankeoperasjon?🤔 Anonymkode: 731c8...983 Jepp! Jeg har gått på dette en stund nå. Operasjon før jul 🙂 Anonymkode: 59593...485
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Hva er poenget med slankeoperasjon når dere ikke jobber med selve problemet? Saxenda er en lettvindt løsning og med slankeoperasjon vitner om feiling på høyt nivå. Jeg veide 140 kg og gått ned til 90 kg med mysimba. Men det betyr ikke at mitt forhold til mat er normalt uten mysimba. Uten de går jeg tilbake til dårlig spise mønster. Så her går jeg også til psykolog for å få hjelp. Dere er ute etter en kvikk fiks, men dere kommer til å gå på en smell.. Anonymkode: eccaf...3c7 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva er poenget med slankeoperasjon når dere ikke jobber med selve problemet? Saxenda er en lettvindt løsning og med slankeoperasjon vitner om feiling på høyt nivå. Jeg veide 140 kg og gått ned til 90 kg med mysimba. Men det betyr ikke at mitt forhold til mat er normalt uten mysimba. Uten de går jeg tilbake til dårlig spise mønster. Så her går jeg også til psykolog for å få hjelp. Dere er ute etter en kvikk fiks, men dere kommer til å gå på en smell.. Anonymkode: eccaf...3c7 Jeg har ingen planer om å utdype mer om min situasjon her, men jeg vil bare påpeke at jeg er fullstendig klar over at operasjon ikke er en quick fix. Dette har jeg jobbet med over flere år, og jeg har vært gjennom alle mulige alternativer i forkant, også Mysimba. Dette er nå siste mulighet, som jeg har spart helt til slutt for å prøve alle andre muligheter. Og jeg er mer enn klar over jobben som kommer i etterkant. Operasjon er ingen løsning, men et veldig effektiv verktøy. Anonymkode: 59593...485 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Operasjon er ingen Quickfix, men et hjelpemiddel til å nå målet. Du må fortsatt jobbe for å gå ned I vekt,holde vekta etter en operasjon. Jeg tenker på saxenda som et hjelpemiddel til å komme ned i vekt så jeg får tilbake bevegeligheten min, så det blir lettere å holde seg i aktivitet. Så kanskje man slipper å operere, for min del da Anonymkode: 731c8...983
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ingen planer om å utdype mer om min situasjon her, men jeg vil bare påpeke at jeg er fullstendig klar over at operasjon ikke er en quick fix. Dette har jeg jobbet med over flere år, og jeg har vært gjennom alle mulige alternativer i forkant, også Mysimba. Dette er nå siste mulighet, som jeg har spart helt til slutt for å prøve alle andre muligheter. Og jeg er mer enn klar over jobben som kommer i etterkant. Operasjon er ingen løsning, men et veldig effektiv verktøy. Anonymkode: 59593...485 Jeg må bare spørre. Du har jobbet med dette i flere år og ikke klart å endre spisemønster. Hvordan forventer du da at du skal klare å endre det etter operasjonen? Det er jo veldig mange som går opp igjen etter operasjon nettopp fordi at man ikke klarer å ta tak i de underliggende tingene. Håper uansett at det ikke blir slik for deg. Lykke til! Anonymkode: c5d20...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå