Gå til innhold

Lyst til å flytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så drømmestedet til salgs på www.finn.no her om dagen og det lå i Elverum... Etter dette har jeg fått veldig lyst til å flytte til Elverum...

Dere som bor der, hva er plus og minus med Elverum?

Videoannonse
Annonse
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Suzy (gammel KG-tiger) bor der, dét er et pluss. Ellers er det god tilgang på elg.

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Suzy (gammel KG-tiger) bor der, dét er et pluss. Ellers er det god tilgang på elg.

:Nikke:

Savne Suzy :tristbla:

Skrevet

Det er kaldt om vinteren og mye snø. det kan vel være både pluss og minus. Ellers er det et koselig samfunn. Akkurat passe stort. To kjøpesenter og koselig sentrum.

Masse flott natur. Kort vei til skianlegg og mange fine steder å gå på turer. (Museene f.eks) Koselig badeplass om sommeren.

Eget lite sykehus er det også.

De jeg kjenner som bor der trives veldig bra.

Skrevet

Jeg bor i Elverum og trives utrolig bra.

Jeg kommer fra Oslo og har bodd der mesteparten av mitt liv, men vil ikke flytte tilbake da jeg trives så godt her.

Vi bor på hanstad og her har vi kort gå avstand til barnehage, barneskole, ungdomskole, videregående skole, butikk, kjøpesenter og sentrum, skog og turmuligheter, glomma med bademuligheter og skogmuseet. Synes det er fantastisk og bo så sentralt men allikevel i nærhet til natur.

Folkene som bor her er veldig koselig, og det bor nok mennesker her til at man kan være ganske anonym. Til Hamar tar 30 min og komme seg, til Trysil tar det maks 1 time, til Oslo ca 1,5 timer, gjøvik ca 1 time, lillehammer litt over 1 time. Så vi ligger jo sentralt til flere større steder.

Gjest Hippopotamus
Skrevet
til Oslo ca 1,5 timer, gjøvik ca 1 time, lillehammer litt over 1 time. Så vi ligger jo sentralt til flere større steder.

:overrasket::overrasket::overrasket: Unnskyld at jeg sier det, men da kjører du jammen fort!

Skrevet
:overrasket:  :overrasket:  :overrasket: Unnskyld at jeg sier det, men da kjører du jammen fort!

Kjører ikke så fort da.

Skrevet

Jeg har bodd på Løten. Hvis jeg skal flytte oppover dit igjen (bor i Asker nå), så vil jeg satse på Hamar. Synes Hamar er mye mer trivelig enn Elverum. Det er mye mer dritt i ungdomsmiljøene på Elverum kontra Hamar også. Det var iallfall det da jeg bodde i området. Ganske hardt miljø på Elverum. For all del, ikke bare lett på Hamar heller, men lettere.

Men bare det å bo i området oppi der, Hamar-Elverumsområdet, JA! Anbefaler det. :) Jeg savner den delen av Hedmark utrolig mye!! Hadde det vært en bra jobb til meg der for to år siden så hadde jeg faktisk flyttet tilbake. ;)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg bodde i Elverum i 3 år, og trivdes utrolig godt. Passe stort, masse fin natur og koselige mennesker. Og så liker jeg veldig godt dialekta der, høres så koselig ut. Veldig kaldt om vinteren, men det venner man seg til. Jeg kunne godt tenke meg å flytte tilbake dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...