Gå til innhold

Sommerferien 2023- hva er deres planer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips og inspirasjon..

Anonymkode: 4e097...ba4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Spania, jobben til mannen har et feriehus der som vi får låne en uke.

Anonymkode: c9326...ba7

Skrevet

Etter det drittværet vi hadde i sommer (Trøndelag) blir det definitivt Middelhavet. Vi har Sardinia på førsteplass, men kommer til å se hvor vi finner billige flybilletter, og så ta det derfra (leiebil, AirBnb). Vi kommer til å bestille spesielt fly og leiebil tidlig (så fort ferien til mannen min blir bestemt, rett etter jul) mtp mangelen på leiebiler i sommer.

Anonymkode: 9b0aa...519

• Nyttig 1
Skrevet

Andre alternativer vi har snakket om er forresten Korsika, Sicilia og Malta.

Skrevet

Har allerede ordnet tur til Hellas, liten øy, i hovedferien min. Håper jeg har økonomi til en tur til. Da enten Hellas eller Portugal. 

Anonymkode: 11250...d86

Skrevet

Jeg skal jobbe i hele sommer, tar muligens fri en uke da blir det nok enten Danmark eller England.

Anonymkode: 89939...557

• Liker 1
Skrevet

Oslo - Vestfold -ferie neste år etter årets ikkesommer her.

Anonymkode: 32cf2...536

Skrevet

Sommeren 2023 blir det 2 uker i Spania, vi skal leie et feriehus gjennom mannens jobb. 

Anonymkode: f9991...636

Skrevet

Usikker og vurderer flere steder. Utrolig varmt i sør Europa om sommeren. Vurderer derfor noe eksotisk som Mauritius som har lavsesong på sommeren, men likevel rundt 23-25 grader som gjennomsnittstemperatur. Har tenkt på Slovenia også eller nord i Italia. Muligens litt svalere der enn i Hellas og Kroatia. 

Anonymkode: 17e0b...eba

Skrevet

Skal til Wien neste sommer, høsten 2023 blir det Sør-Frankrike som vanlig. 

• Liker 1
Skrevet

Vurderer Italia på tidlig høst neste år

Skrevet

Hyttetur til Kongsberg :)  

• Liker 1
Skrevet

Får se om vi får tatt det vi ikke fikk i sommer. Kajakk padling i Nordland. Men kommer til å ha en plan B om det er kaldt og surt. 

Anonymkode: 2a457...a2d

Skrevet

Det kommer litt an på hvorvidt jeg da er høygravid eller ikke. Hvis jeg er det så orker jeg sikkert ikke å dra til noe varmere strøk, i alle fall. 

Anonymkode: 3a727...588

Skrevet

Jeg skal føde i vår, så vi skal en uke på hytta og ikke så mye mer enn det 😄

Anonymkode: 109e9...80a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 9.18):

Vi skal 4 uker til Florida. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 10.44):

Andre alternativer vi har snakket om er forresten Korsika, Sicilia og Malta.

Sicilia er så fint :) Fly til Catania og kjør nedover kysten. Steder du bør besøke er Siracusa, Noto, Marzamemi og San Lorenzo. San Lorenzo har de beste strendene. Der kan du velge mellom gratis strender, eller strender med servering, solsenger, parasoller og toaletter. Evnt også en dagstur til Ragusa er å anbefale. Veldig få nordmenn som kjenner til disse stedene og du kommer lett i kontakt med lokalbefolkningen ☺️

Anonymkode: 26b6b...c68

Skrevet

Hvor som helst bare jeg finner noen å reise sammen med🤞🏻🤞🏻🥰

Anonymkode: 3e796...18f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 9.18):

Jeg skal til England på RIAT som er verdens største militære flystevne. Gleder meg, har ikke vært på det siden 2016.

Skrevet

Biltur til Danmark 😃😃😃

Anonymkode: 2b74c...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...