AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg ble forelsket i en jeg hadde snakket masse med på nettet, vi møttes å endte med å ha sex, rett etter vi hadde hat sex ble han helt stille, svarte ikke på meldinger eller noe. Vi har møttes flere ganger æ vær gang har endt i det samme. Så fant jeg ut at jeg var gravid, da sa han bare lykke til, noe jeg ble veldig såret over. No har han innrøm at han har vært med ei anna jente hele tiden mens vi har holdt på sammens, han ønsker ingen kontakt med meg, vil ikke kontakt med meg eller barnet å ønsker at jeg skal skrive ukjent på far, siden familien ikke skal be han ta ansvar sa han. Prøver å slette han fra snap å Facebook men synes det er så vanskelig for liker han så godt. Hva ville dere gjort? Skrevet far ukjent? Hvordan få han ut av tankene? Anonymkode: 0c0eb...796
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Hvis du vet hvem han er, oppgi ham som far. Dere kan evt avtale at han ikke skal betale bidrag, men barnet fortjener å vite hvem far er. Sett ham på pause-funksjon om du ikke klarer å slette. Anonymkode: ee3fe...3c8
GrønnNellik68 Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Hadde tatt abort i ett slikt tilfelle. Det er beintøft å være alene mor nå i disse dager nå som alt er så dyrt. Alene mor 100% så kan vil du bli bundet på hender og føtter i 12-13 år fremover. Han kommer uansett ikke til å stille opp. Det er meg da... jeg forstår også om du vil beholde barnet. Men har vært alene mor 100% til to barn i 9 år og det var beintøft. Just saying. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Hvorfor skal du beholde barnet? Pga håp? Han er en dritt. Ta abort å få han bort fra livet ditt. Anonymkode: 943f6...e8e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg merket at jeg var gravid da det allerede var for sent til abort, jeg er 27 uker på vei med hans barn no Anonymkode: 0c0eb...796
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 Hva er det med dere, "hvorfor skal du beholde barnet?"??? Oppfør han som far, hva han gjør med det, er opp til han. Jeg har vært alenemor til tre barn i ti år. Det går helt fint, ikke hør på alle andre, det er ditt valg! Jeg har venninner som har tatt abort, de snakker enda om hvor mye de angrer. Spesielt min bestevenninne som nå prøver å bli gravid, men som ikke klarer det etter fem år med intens prøving. Barnet i magen er en velsignelse! Lykke til, TS! Anonymkode: 0cb23...f46
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 Du kan ikke skrive far ukjent når du vet hvem han er. Anonymkode: 2b2bb...a6e
Tingelinge Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan ikke skrive far ukjent når du vet hvem han er. Anonymkode: 2b2bb...a6e Klart hun KAN, men om hun burde er jo noe helt annet. TS; Hvor gamle er dere? Har dere jobb og mulighet til å forsørge dette barnet? 1
GrønnNellik68 Skrevet 9. oktober 2022 #9 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg merket at jeg var gravid da det allerede var for sent til abort, jeg er 27 uker på vei med hans barn no Anonymkode: 0c0eb...796 Du merket ikke at du var gravid før i uke 27?????? Må vel skjønne at en kan bli gravid når en puler??? Ppiller og kondomer var ikke aktuelt???
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Skrevet 9. oktober 2022 Merket at jeg var gravid i uke 14, vet det finnes p piller å andre prevensjons metoder men han sa han ikke kunne få flere barn. Jeg har en grei økonomi til å kunne forsørge barnet😊 Anonymkode: 0c0eb...796
GrønnNellik68 Skrevet 9. oktober 2022 #11 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merket at jeg var gravid i uke 14, vet det finnes p piller å andre prevensjons metoder men han sa han ikke kunne få flere barn. Jeg har en grei økonomi til å kunne forsørge barnet😊 Anonymkode: 0c0eb...796 Ok men da går det nok helt fint. Mannfok skal en aldri tro på hva de sier... der fikk jeg en grunn til for det. Takk for det. Lykke til.
Tingelinge Skrevet 9. oktober 2022 #12 Skrevet 9. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Merket at jeg var gravid i uke 14, vet det finnes p piller å andre prevensjons metoder men han sa han ikke kunne få flere barn. Jeg har en grei økonomi til å kunne forsørge barnet😊 Anonymkode: 0c0eb...796 Stiller han opp for de barna han har fra før?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #13 Skrevet 9. oktober 2022 Ja dem stille han opp for, gjør alt for dem Anonymkode: 0c0eb...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå