AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #61 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må skrive med stor skrift her jeg, ellers blir hele diskusjonen om definisjon «beholde et rom» 😅😅 Det jeg spør om er om man har et rom tilgjengelig etter man har flyttet ut, dvs gjesterom/barnerom/loftstue/kjellerstue. Ikke om det står uendret eller er «ditt». Men om man mister rom (og mulighet for å komme hjem og overnatte på et rom i fred) Anonymkode: 09f30...c36 Nei. Mine foreldre er skilt og med nye partnere. De har bare ett ekstra soverom i sine respektive hus og følgelig kan ikke alle deres 6 barn (mine og dine), alle med ektefeller og et tosifret antall barnebarn komme på besøk samtidig og overnatte. Svigers har alle soverommene i behold i mannens barndomshjem, men har likevel ikke plass til at alle 19 (barn, svigerbarn, barnebarn og barnebarns samboere) kan komme hjem samtidig. Dette har aldri vært problematisk - besøket fordeler seg utover i tid. Anonymkode: 719d5...89c 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30746973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #62 Del Skrevet 9. oktober 2022 Når våre barn flytter ut skalvi gjøre store utbedringer på boligen. Resultatet vil bli at begge barna kan komme hjem samtidig, og vi vil i tillegg ha et eget rom til eventuelle barnebarn eller andre gjester. MEN, alle rom vil ha doble bruksområder. Eks: gjesterom 1 vil også være kontor, gjesterom 2 vil også være et hobbyrom/dtudio, gjesterom 3 vil også være en loftstue. Anonymkode: 59eb2...956 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30747032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #63 Del Skrevet 9. oktober 2022 Må bare legge til; det at både egne og svigers har disponible rom, og eget bad til gjester, er jo det som gjør at de har besøk såpass ofte. Om vi skal til steder der vi nærmest bor oppå vertskapet, og må drive å sjonglere ett bad på flere, så overnatter vi bare dersom det er absolutt nødvendig, og da så kort som mulig. Vi bor som nevnt gjerne på hotell når vi er på besøk. Men det gjør jo at man mister morgenen, og gjerne også kvelden sammen. Særlig kjedelig de årene barna er små og må legges tidlig. Anonymkode: 8db04...afe Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30747110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 9. oktober 2022 #64 Del Skrevet 9. oktober 2022 Voksne barn beholder ikke rommet sitt, når de flytter ut. Rommene blir brukt til noe annet. Enn så lenge bor vi i samme hus og har plass til alle. Men med tid og stunder kommer vi til å flytte i leilighet og da blir det kun et gjesterom. Mine foreldre bor ikke i barndomshjemmet. Jeg syns det er helt greit. Det er ikke meningen at foreldrene mine skal bo seg i hjel, for de få gangene i året jeg har tid til å stikke innom. 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30747208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #65 Del Skrevet 9. oktober 2022 Toyah skrev (2 minutter siden): Voksne barn beholder ikke rommet sitt, når de flytter ut. Rommene blir brukt til noe annet. Enn så lenge bor vi i samme hus og har plass til alle. Men med tid og stunder kommer vi til å flytte i leilighet og da blir det kun et gjesterom. Mine foreldre bor ikke i barndomshjemmet. Jeg syns det er helt greit. Det er ikke meningen at foreldrene mine skal bo seg i hjel, for de få gangene i året jeg har tid til å stikke innom. De fleste praktiske seniorleiligheter med ekstra rom koster mye mer enn en enebolig. Dessuten er jo de fleste gjeldsfrie når barna er voksne og de etterhvert har eid bolig i 20+ år. Anonymkode: 8db04...afe Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30747227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. oktober 2022 #66 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg jar barn som har flyttet hjemmefra. De får beskjed om at de flytter ut, og at jeg ikke er lagringsplass for alle deres barndomsminner. Jeg har i tillegg kjøpt en mindre bolig, men sørger for å innrede slik at jeg har 5-6 gjestesoveplasser. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30747233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 9. oktober 2022 #67 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ingen som har nektet. Det blir sagt som en selvfølge. Samtalen er gjerne sånn «inviterer til felles jul her, vi skal alltids få plass til alle! Ja, x og y skal jo sikkert ha sine rom, men vi har da både sofa og stue.» Jeg med flere barn og mann skjønner jo at vi seks ikke kan ta stuen, og jeg har ikke rygg til å ligge på noen sofa 🙈 Ergo svarer vi bare da at vi har andre planer eller foreslår hos oss siden vi har bedre plass. Det er jo hvis det er noe du ønsker og velger å prioritere. Jeg ønsker å prioritere det. Og jeg spør jo nå folk hvordan de hadde det hos foreldre, eller hva dere selv har planlagt for deres barn. Du svarer jo bare at dere finner en løsning senere. Hvis du har tre tenåringen alt, så er det vel bare noen få år til en av de flytter ut for studier eller lignende. Og du skriver du muligens bytter til mindre bolig, hvorfor vurderer du å beholde? Og hvor liten? Et gjesterom som deles på tre barn? Hvordan har det vært hos dine foreldre, kan du ta med dine barn dit på besøk? Det vil jeg si kalles å beholde et rom, når det står et gjesterom klart til deg 😊 Jeg burde selvsagt skrevet det, virker som mange misforstår meg her. Det forstår de vel, men jeg ønsker svært gjerne å kunne samle barna mine hos meg til jul og ferier selv om de er voksne. Jeg ønsker den muligheten, muligheten til å ha masse plass til barn og barnebarn. Det er det jeg ser på som å leve mitt liv ☺️ vi er jo forskjellige. Anonymkode: 09f30...c36 Men hvis dere er seks personer i din kjernefamilie i utgangspunktet, så ville det kanskje ikke vært plass uansett? Eller? Hvis dere faktisk får plass inne på et av de "reserverte" soverommene, kan du jo spørre om dere kan bytte på det? Jeg forstå det sånn at dere ble nektet å bruke de rommene, men hva skjer hvis dere er på besøk uten at de som har beholdt rommene sine, er der? Får dere bruke rommene da? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30747281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 9. oktober 2022 #68 Del Skrevet 9. oktober 2022 HI, jeg tror dette er litt spesielt siden din mor har to kull med barn. Og du har tydeligvis også en sammensatt familie med dine og mine barn. I en familie med færre barn(og kun felles) å er det nok lettere å prioritere "likt" og det er kanskje ikke så mye rom for å føle på urettferdighet og avveininger om hvem som har mest rett på rommet. Til det du spør om. For meg er det en selvfølge at de som bor fast i huset har mest rett på eget rom. Barn som er studenter og unge voksne må ha et sted å komme hjem til det er jeg enig i. Jeg kommer til å sørge for at vi har nok rom tilgjengelig selv om vi eventuelt skulle flytte til noe mindre. Jeg er rundt 50 år nå og jeg kommer ikke til å sitte med stort hus og masse rom om 20 år for at barn og barnebarn skal kunne bo her en sjelden gang. Da får vi finne andre gode løsninger. Ser vel og for meg at minst ett av barna blir boende her i nærheten og ikke vil trenge så mye overnatting. Det er en selvfølge for meg å ha overnattingsmulighet for barna mine men jeg kommer ikke til å la deres rom stå som de er nå i evig tid når de har flyttet ut nei. Kjenner en familie hvor mannens foreldre har kjøpt seg mindre bolig og ikke lenger har plass til dem. De har løst det ved å kjøpe seg en hytte ikke langt unna, og da er det også et attraktivt hytteområde(sørlandet) bare så det er sagt. 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30747586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #69 Del Skrevet 9. oktober 2022 Mamma flyttet til noe mindre da pappa døde, der er det to soverom til sammen, om 2 av 3 søsken med familie kommer så sover mamma på stua. Anonymkode: 8911b...47f Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30747860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 9. oktober 2022 #70 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste praktiske seniorleiligheter med ekstra rom koster mye mer enn en enebolig. Dessuten er jo de fleste gjeldsfrie når barna er voksne og de etterhvert har eid bolig i 20+ år. Anonymkode: 8db04...afe Det kommer jo litt an på. Mine foreldre har kjøpt seg ned. Men pga valg i livet, er de ikke gjeldfrie, men sitter bedre i det økonomisk med leilighet. Hva vi blir å gjøre, vet jeg ikke enda. Sånn prisene er her nå, går vi i 0. Men vi slipper jo vedlikehold. Vi kommer til å være gjeldfrie, når siste er ute av rede. Men det er nok ikke like vanlig lenger. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30747921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #71 Del Skrevet 9. oktober 2022 Rommet mitt ble gjort om til gjesterom som jeg brukte da jeg sov der. Ikke noe poeng å ha tomme rom stående som liksom skal være spesifikke barn sine rom. Det er for mye forlangt av barn synes jeg. Nå har mine foreldre flytta fra 300kvm til 100kvm. Så nå er der kontor/sovesofa hvis vi skal sove der. Anonymkode: 83ed4...214 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30748013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #72 Del Skrevet 9. oktober 2022 Mine foreldre har byttet hus med treroms leilighet. Ikke noe problem, siden vi barna og barnebarn bor i samme by. De har også en hytte med plass til alle. Vi begynner å få store barn, og er usikker på hva vi skal gjøre. Vi bor veldig rimelig på grunn av utleie i kjelleren, men får frigjort kapital til egenkapital til barna om vi selger hus og kjøper leilighet. Vi har ikke tenkt å kjøpe dyrere leilighet isåfall. (Det gjorde mine foreldre. ) Vi har ferieleilighet vi tilbringer store deler av året i, og satser på å oppgradere til større, med plass til barn og barnebarn, innen det kommer svigerbarn og barnebarn. Så ja vi tenker at vi må ha en plass hvor vi kan samle alle, og ha soverom nok, men det blir ikke nødvendigvis i Norge. At det er på hytta mine foreldre har plass til alle synes jeg er flott. At vår "hytte" er i utlandet begrenser kanskje hvor ofte alle kan samles, men gir også barn og barnebarn en tilgjengelig feriebolig å bo gratis i. Fremdeles i tenkeboksen angående å beholde hus vs mindre leilighet, men det er ikke dette med å la barna beholde sine rom som blir avgjørende for det. Det synes jeg ikke barn kan forvente. Anonymkode: b5028...3c8 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30748053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #73 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ingen som har nektet. Det blir sagt som en selvfølge. Samtalen er gjerne sånn «inviterer til felles jul her, vi skal alltids få plass til alle! Ja, x og y skal jo sikkert ha sine rom, men vi har da både sofa og stue.» Jeg med flere barn og mann skjønner jo at vi seks ikke kan ta stuen, og jeg har ikke rygg til å ligge på noen sofa 🙈 Ergo svarer vi bare da at vi har andre planer eller foreslår hos oss siden vi har bedre plass. Det er jo hvis det er noe du ønsker og velger å prioritere. Jeg ønsker å prioritere det. Og jeg spør jo nå folk hvordan de hadde det hos foreldre, eller hva dere selv har planlagt for deres barn. Du svarer jo bare at dere finner en løsning senere. Hvis du har tre tenåringen alt, så er det vel bare noen få år til en av de flytter ut for studier eller lignende. Og du skriver du muligens bytter til mindre bolig, hvorfor vurderer du å beholde? Og hvor liten? Et gjesterom som deles på tre barn? Hvordan har det vært hos dine foreldre, kan du ta med dine barn dit på besøk? Det vil jeg si kalles å beholde et rom, når det står et gjesterom klart til deg 😊 Jeg burde selvsagt skrevet det, virker som mange misforstår meg her. Det forstår de vel, men jeg ønsker svært gjerne å kunne samle barna mine hos meg til jul og ferier selv om de er voksne. Jeg ønsker den muligheten, muligheten til å ha masse plass til barn og barnebarn. Det er det jeg ser på som å leve mitt liv ☺️ vi er jo forskjellige. Anonymkode: 09f30...c36 Har 3 soverom nå sover selv på stua. Mulig jeg kunne tenkt meg en leilighet med 2 soverom senere. Dette er også økonomisk. Mine foreldre bor 10 min unna,og mine barn har ikke overnattet der selv om de har plass. Anonymkode: b0717...448 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30748206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #74 Del Skrevet 9. oktober 2022 Mine foreldre har tre barn med stor aldersforskjell. Da lillesøster ble født var min bror 18 og jeg 10. Huset hadde tre store soverom og et knøttlite gjesterom. Når storebror flyttet ut for å studere fikk lillesøster hans gamle rom. Han sov på gjesterommet når han kom hjem i ferier, men det var på ingen måte hans rom. Når jeg senere flyttet ut ble også mitt rom gjort om til gjesterom. Der er det nå nok sengeplasser til at storebror kan komme med kone og barn, og så sover jeg på det lille gjesterommet. Når lillesøster flytter ut kommer også hennes rom til å bli gjesterom. Jeg mener det er en viktig forskjell på å beholde sitt gamle rom og å få tilgang på gjesterom eller annen seng. Å beholde sitt gamle rom medfører at de gamle møblene og personlige gjenstander blir stående igjen, og at man har førsterett på dette rommet i ferier. Dette er en dårlig løsning om det fører til at hjemmeboende søsken må ha mindre soverom eller dele. At man ikke beholder sitt gamle rom trenger ikke å bety at man ikke får rom når man kommer på besøk. Hvis man har for få rom til å ha gjesterom må foreldrene finne en løsning på å dele rom, slik at det er plass til alle. Når flere barn flytter ut er det også viktig at alle ved besøk får rom etter behov, slik at ikke yngste nyutflyttede søsken får et stort rom alene, mens eldre søsken med partner og barn må dele stuen. I familier hvor barndomshjemmet ikke har nok likeverdige rom til alle må alle være litt fleksible. Foreldrene er ansvarlige for at alle barna føler seg like velkommen på besøk. Anonymkode: 7bc16...2dc 4 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30750344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #75 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg mener det er en viktig forskjell på å beholde sitt gamle rom og å få tilgang på gjesterom eller annen seng. Å beholde sitt gamle rom medfører at de gamle møblene og personlige gjenstander blir stående igjen, og at man har førsterett på dette rommet i ferier. Dette er en dårlig løsning om det fører til at hjemmeboende søsken må ha mindre soverom eller dele. At man ikke beholder sitt gamle rom trenger ikke å bety at man ikke får rom når man kommer på besøk. Hvis man har for få rom til å ha gjesterom må foreldrene finne en løsning på å dele rom, slik at det er plass til alle. Når flere barn flytter ut er det også viktig at alle ved besøk får rom etter behov, slik at ikke yngste nyutflyttede søsken får et stort rom alene, mens eldre søsken med partner og barn må dele stuen. I familier hvor barndomshjemmet ikke har nok likeverdige rom til alle må alle være litt fleksible. Foreldrene er ansvarlige for at alle barna føler seg like velkommen på besøk. Anonymkode: 7bc16...2dc Hos oss ville søsken beholde mindre rom. Og de fortsatte å velge dette rommet selv etter at alle rom ble gjort om til gjesterom. Først da de fikk partner og barn begynte de å bruke det største rommet (mitt gamle rom). Det handler nok om at det har vært "hjem" i 19 år. Jeg synes fortsatt det er litt rart å sove på et av de andre rommene når jeg er hjemom, 20 år etter at jeg flyttet ut. Anonymkode: 8db04...afe Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30752070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #76 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg hadde kjellerstuen, så den ble gjort om da jeg flyttet ut. Satt inn biljardbord der osv. De få gangene jeg har sovet over (alltid bodd i nærheten) har jeg ligget inne hos lillesøster. Ikke noe problem det. Anonymkode: 122e7...75f 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30752091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #77 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ingen forventer vel noe ☺️ Tror ikke jeg har skrevet det? Rommene hos min mor er selvsagt gjort om til gjesterom, men mine to yngste søsken ser det som en selvfølge at de får velge «sitt» rom når de kommer hjem. Men hvordan tenker du hvis man ønsker felles julefeiring? Og hvor mange barn har du? Anonymkode: 09f30...c36 Jeg har 2 barn . Jeg tenker at man må vel ikke overnatte selv om man har felles julefeiring? har aldri overnattet hos mine foreldre etter at jeg ble voksen, nå bor vi ikke så langt unna hverandre da . Men hadde vi gjort det så hadde jeg tatt inn på hotell en natt da . Anonymkode: ee569...18c Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30752121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #78 Del Skrevet 10. oktober 2022 Både mitt og min søsters barnerom fikk andre funksjoner da vi flyttet ut, men foreldrene mine har et gjesterom som vi sover i ved besøk. Har ingen spesielt forhold til mitt rom, jeg føler meg uansett velkommen hjemme. Anonymkode: ce03f...a25 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30752132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #79 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Disponerer man de til de andre barna (der stebarn er kun annenhver helg), eller beholder man rommet tilgjengelig (som gjesterom), slik at det alltid er plass for å komme hjem. Men hva har dere gjort? Eller hjemme hos dine foreldre? Anonymkode: 09f30...c36 Vent nå litt. Dere har hvert deres særkullsbarn hvorav det ene skal flytte ut snart og det andre kun er annenhver helg, og to fellesbarn som deler rom? Fellesbarna bør få hvert sitt rom dersom de ønsker det. Så må minst ett av rommene ha mer enn én sengeplass i form av sovesofa/køyeseng e.l. Jeg mener det ikke kan forsvares å ha to soverom stående stort sett tomme når det betyr at to barn må dele rom 100% av tiden. Jeg er 40. Mine foreldre har fem soverom, to barn og (snart) fire barnebarn. Her har rommene blitt omdisponert etter behov de siste 20 årene - for eksempel hadde jeg dobbeltseng på mitt rom, men da jeg var singel og min bror hadde kjæreste var det en selvfølge at jeg tok enkeltsenga hans og de dobbeltsenga mi. Rommet mitt står forsåvidt uforandret, men det siste året eller så har jeg sovet på et annet rom med mitt barn for at min bror og frue skulle sove på rom i nærheten av sitt barn. Så lenge jeg får seng og dyne er jeg mer enn fornøyd. Anonymkode: e3aab...4d5 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30752142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #80 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg mistet rommet mitt som student, og lå en periode på en sovesofa på et sted uten dør. Det var lite greit, men bedre enn ingenting. Så ble det satt opp lettvegger i et hjørne av ei kjellerstue - så jeg fikk mitt eget lille krypinn. Det var veldig fint, og gjorde det mulig å dra hjem i sommerferier for sommerjobb etc. Anonymkode: 78e0b...7f2 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1621414-%C2%ABgi-bort%C2%BB-rommet-til-voksent-barn-beholde-soverom-n%C3%A5r-alle-har-flyttet-ut-til-bes%C3%B8k/page/4/#findComment-30752146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå