AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg tror ikke det står noen bak meg og "skyver meg fremover" men nå har jeg opplevd 2 ganger at det er noe som gir meg en "ekstra dytt" føles ut som en ekstra vind og jeg får ekstra "kraft" til å gå . . Jeg vet det høres helt merkelig ut, men det er noe jeg merker, ofte er det i situasjoner jeg skal bort fra, noen som vet hva dette kan være? Anonymkode: de7c1...1ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Del Skrevet 9. oktober 2022 i hvilke situasjoner har dette skjedd? Anonymkode: 17541...b57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): i hvilke situasjoner har dette skjedd? Anonymkode: 17541...b57 Situasjon 1: "I møte med et menneske som fikk påfallende interesse for meg" og jeg fikk behov for å komme meg bort og skjerme meg" tok på hetten på jakken ( mer usynlig ) og bort. Situasjon 2 : Bort fra et sted jeg ikke trives.. på vei videre direkte mot nytt positivt mål- ekstra dytt.. Anonymkode: de7c1...1ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kanskje det er underbevisstheten din? Litt som når det kommer en syklist i full fart, du får en ekstra dytt og greier å hoppe unna på en måte. Anonymkode: 8bfaa...b6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje det er underbevisstheten din? Litt som når det kommer en syklist i full fart, du får en ekstra dytt og greier å hoppe unna på en måte. Anonymkode: 8bfaa...b6d Ja, det er mulig. Noen som vet hvor jeg kan lese mer om dette? Takk for svar⭐ Anonymkode: de7c1...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Del Skrevet 9. oktober 2022 Det høres kanskje ut som sinne? Sinne gir deg gjerne en liten bølge av ekstra energi. Anonymkode: 7301f...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg tror ikke det står noen bak meg og "skyver meg fremover" men nå har jeg opplevd 2 ganger at det er noe som gir meg en "ekstra dytt" føles ut som en ekstra vind og jeg får ekstra "kraft" til å gå . . Jeg vet det høres helt merkelig ut, men det er noe jeg merker, ofte er det i situasjoner jeg skal bort fra, noen som vet hva dette kan være? Anonymkode: de7c1...1ce Kanskje du har noen hjelpere som gir deg et dytt? Anonymkode: e9b27...9d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 10. oktober 2022 #8 Del Skrevet 10. oktober 2022 Neimen dette er child's play. Demon bak ryggen min, begge fått til å bevege oss og gå av en allmektig ikke-motstandig kraft Spirit ser direkte inn i mine øyne og jeg ser tilbake på liv og død, og i terror og forferdelse 😱 Gud snur hodet mitt 3 ganger og finisher jobben. Den kvelden på Lindeberg bendte fysiske og logiske lover, sannelig, en av de høyeste opplevelser uten psychedelika og endogen i hele menneskehetens historie. #yolo #hvorerbabbsa? #hvorerbrødrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Del Skrevet 10. oktober 2022 Høres ut som om det er hjernen din (du) som bare bestemmer seg for det, uten å bevisst analysere det, den skjønner at nå er det på tide å gå. Anonymkode: cfd68...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Høres ut som om det er hjernen din (du) som bare bestemmer seg for det, uten å bevisst analysere det, den skjønner at nå er det på tide å gå. Anonymkode: cfd68...088 Kommer med et lite "svusj" som en lyd av mild vind. Jeg VET det høres merkelig ut, men har bare opplevd det to ganger og begynte å lure.. Anonymkode: de7c1...1ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 17.02): Det høres kanskje ut som sinne? Sinne gir deg gjerne en liten bølge av ekstra energi. Anonymkode: 7301f...c05 Mulig en blanding med sinne og.. men mer kraft Anonymkode: de7c1...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #12 Del Skrevet 10. oktober 2022 Kjenner du det i kroppen? I så fall hvor? Anonymkode: 60d9f...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #13 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjenner du det i kroppen? I så fall hvor? Anonymkode: 60d9f...b59 Ja, som ekstra energi "push" nakke, hender og rygg, Anonymkode: de7c1...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå