Gå til innhold

>>>>> Tiden er inne, nå skal det slankes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, nå skal jeg bli kvitt de siste mammakiloene etter siste svangerskap. Det er hele 22 av dem.

Jeg ble veldig inspirert av ''Fete forhold'' på NRK og har bestemt meg at tiden endelig er inne.

Jeg har kjøpt meg ingredienser for sunne måltider med få kalorier og kommer til å kjøre mitt eget løp. Resten av familien skal spise som vanlig, men mor skal kun smake av maten og spise fra egen meny.

Jeg går for en kombinasjon av lavkarbo og lavtkalori variant. Vekk med pasta, poteter, sukker, bearbeidet kjøtt og kveldskos.

Julaften blir eneste dag hvor jeg vil tillatte meg selv å spise med god samvittighet, men ellers ingen fri dager.

Anonymkode: de039...9d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :)

Anonymkode: 49b49...589

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lykke til :)

Anonymkode: 49b49...589

Takk, setter pris på en heiagjeng! 

Skrevet

Så bra at du har tatt valget! Nå må du bare stå i det og forbanne deg på at dette skal du klare😊 Aldri gi deg!

Lykke til😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jepp, nå skal jeg bli kvitt de siste mammakiloene etter siste svangerskap. Det er hele 22 av dem.

Jeg ble veldig inspirert av ''Fete forhold'' på NRK og har bestemt meg at tiden endelig er inne.

Jeg har kjøpt meg ingredienser for sunne måltider med få kalorier og kommer til å kjøre mitt eget løp. Resten av familien skal spise som vanlig, men mor skal kun smake av maten og spise fra egen meny.

Jeg går for en kombinasjon av lavkarbo og lavtkalori variant. Vekk med pasta, poteter, sukker, bearbeidet kjøtt og kveldskos.

Julaften blir eneste dag hvor jeg vil tillatte meg selv å spise med god samvittighet, men ellers ingen fri dager.

Takk for tips, den serien skal jeg se :) 

Anonymkode: edc4a...511

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takk for tips, den serien skal jeg se :) 

Superserie som var en vekker for meg. Nå har jeg sett alle tre sesongene i løpet av 3 kvelder og er mer motivert enn aldri før å få det til. 

Det verste i går var å droppe kveldskosen foran tv. Ellers var det ikke så ille. Nå er jeg i gang.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Superserie som var en vekker for meg. Nå har jeg sett alle tre sesongene i løpet av 3 kvelder og er mer motivert enn aldri før å få det til. 

Det verste i går var å droppe kveldskosen foran tv. Ellers var det ikke så ille. Nå er jeg i gang.

Ser 1. episode nå. Var ikke forberedt på at det skulle være så mye pargreier. Men det er jo egentlig veldig gjenkjennelig 😅 Småbarnsfasen, begge har lagt på oss, intimiteten dalt litt kanskje... Interessant. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det, TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...